חברת ניקיון בירושלים

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

בין אם אתם אוהבים אותו ובין אם אתם סולדים ממנו – אין ספק שניקיון הוא אחד הדברים ההכרחיים ביותר בעולם שלנו, אך יחד עם זאת, גם אחד הדברים שגוזלים מאיתנו הרבה מאוד זמן ואנרגיה. גם כאשר אנו כבר ניגשים לביצוע המשימה, לרוב נפספס מספר אזורים או שלא נצליח לנקות אותם באופן היסודי ביותר – עניין אשר הופך את פעולת הניקיון למקור של תסכול עבור רבים מאיתנו. 

מסיבות אלה ועוד, רצוי לשמור את עבודת הניקיון למקצוענים – כלומר לכאלה שעוסקים בתחום כבר שנים רבות ומחזיקים בציוד איכותי, טכניקות מתקדמות וחומרים שיותירו את הבית שלכם מצוחצח ומבריק. אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בתים בירושלים או במקומות אחרים ברחבי הארץ, הגעתם למקום הנכון. חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון בירושלים שעובדת בפריסה ארצית, ומורכבת מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר עוסקים בתחום כבר שנים רבות.

כמה עולה חברת ניקיון בתים בירושלים?

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

ניקיון דירות לפני מעבר או ניקיון אחרי שיפוץ ירושלים

אחד משירותי הדגל שלנו הוא ביצוע ניקיון דירות לפני מעבר או אחרי שיפוץ. חשוב להבין כי אחרי שיפוץ, לרוב קיים בבית המון לכלוך, שהסרתו דורשת שימוש בציוד ובחומרים מקצועיים. שאריות של אבק, דבקים, רובה וצבע, למשל, הם סוגי לכלוך נפוצים מאוד לאחר שיפוץ, שעמם קשה מאוד ועד בלתי אפשרי להתמודד מבלי להיעזר באנשי מקצוע מהתחום. חברתנו מחזיקה בידע מקצועי נרחב, כמו גם בציוד ובחומרים מתקדמים, שמאפשרים לנו לטפל בכל אחד מסוגי הלכלוך האלה ביעילות מקסימלית.

חברת ניקיון בירושלים

מעבר דירה אמנם אינו מתאפיין בלכלוך עיקש, אך מדובר בכל זאת במאורע שדורש ניקיון לא פחות מיסודי – בדגש על אלמנטים כמו הכיורים, האסלות ומשטחים נוספים שידועים כ"מועדים לפורענות". חברתנו תחטא עבורכם את כל האלמנטים ההכרחיים, תוך שימוש בחומרי ניקוי טבעיים, תקניים וכאלה שנחשבים לידידותיים לסביבה ולאדם, כך שתוכלו ליהנות מבית נעים ומבריק במיוחד. 

חברת פוליש בירושלים

פוליש הוא פעולה שמתבצעת במרצפות ישנות, או במרצפות שספגו המון לכלוך ואיבדו מהברק ומהמראה הנקי שלהן. מדובר בפעולה הכרחית וחשובה ביותר, שכן מרצפות ישנות, מלוכלכות או "עייפות", משפיעות מאוד על מראה החדר כולו וגורמות לו להיראות מוזנח וישן. ביצוע פוליש לא רק יעניק רעננות, זוהר ויופי למרצפות עצמן, אלא לחלל כולו, ויגרמו לו להיראות חדש, נקי ומשופץ. 

בחברת טיפטופ, אנו מאמינים כי לפוליש יש כוח עצום לשפר מראה של כל חדר, ועל כן, זהו אחד מתחומי ההתמחות הבולטים ביותר שלנו. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש, כשהבולטים שבהם הם פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש לרצפת גרניט פורצלן:

  • פוליש קריסטל – פוליש קריסטל ידוע גם בשם "הברקה קריסטלית", ולא בכדי. מדובר בפוליש שמעניק לרצפות ברק מהמם ומראה מנצנץ. פוליש מסוג זה יתאים בעיקר למרצפות העשויות אבן טבעית או שיש.
  • פוליש ווקס – פוליש ווקס הוא פוליש פופולרי ביותר, בעיקר תודות למחירו הנמוך ביחס לסוגי פוליש אחרים. פוליש זה יתאים בעיקר למרצפות העשויות טרצו ושיש.
  • פוליש לרצפת גרניט פורצלן – רצפות העשויות גרניט פורצלן הן רצפות שאינן יכולות לספוג חומרי פוליש. לכן, פוליש מסוג זה יתבצע ללא שימוש בחומרי הברקה, אלא באמצעות שטיפה וקרצוף יסודיים שנעשים באמצעות מכשור ייעודי.

חשוב להבין כי על מנת לבצע פוליש בצורה טובה ומבלי לפגוע במרצפות, יש לדעת כיצד להתאים את סוג הפוליש לסוג המרצפות באופן המיטבי. פוליש קריסטל שיתבצע על רצפות גרניט פורצלן, למשל, עלול לפגוע ברצפות ולהשיג את הפעולה ההפוכה מזו שאנו מעוניינים בה. מסיבה זו, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע מיומנים לצורך ביצוע פוליש, ולא להתפשר על האיכות ועל הניסיון שלהם.

חברת ניקיון בירושלים - מה שירות הניקיון שלנו כולל?

בבואנו לבצע כל עבודת ניקיון, אנו נותנים את הדעת גם על הפרטים הגדולים וגם על הפרטים הקטנים ביותר. מסיבה זו, אנו מקפידים לא רק על ניקיון הרצפה והמשטחים השונים, אלא גם על ניקיון פריטים או אלמנטים שנשכחים לעיתים קרובות בעבודות הניקיון. בין היתר, אנו מקפידים על ניקיון החלונות, המסגרות, התריסים ואף המסילות באופן יסודי; ניקיון יסודי של הפאנלים בכל חדר; ניגוב הדלתות והמשקופים; חיטוי יסודי של חדרי האמבטיה והשירותים; ניקיון של כלים סניטריים, חרסינות וכדומה; ניקיון המטבח על כל האלמנטים שלו; ניקיון המרפסת ועוד.

חברת ניקיון בתים בירושלים

את כל אלה, אנו מקפידים לבצע תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, תקניים, טבעיים וידידותיים, הן לסביבה והן לאדם. בנוסף, אנו נעזרים באמצעי ניקוי מתקדמים וחדישים, שמאפשרים לנו לנקות ולהבריק כל משטח באופן היסודי והיעיל ביותר.

מה ההבדל בין חברת ניקיון בירושלים לבין עוזרת בית?

במצבים שבהם אנשים זקוקים לעבודת ניקיון, בין אם חד פעמית ובין אם מתמשכת, הדבר הראשון שהם לרוב יחשבו עליו הוא הזמנת עוזרת בית. עם זאת, חשוב לדעת כי לחברת ניקיון בתים בירושלים או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, יש מספר יתרונות משמעותיים על פני עוזרת בית. אלה שלושת העיקריים שבהם: 

  • זמינות – עוזרת בית היא אדם אחד. לעומת זאת, בחברת ניקיון קיימים לא מעט אנשי צוות, אשר יכולים להיות זמינים עבורכם גם בשעות פחות שגרתיות ואפילו בהתראה מידית. 
  • מקצועיות – רוב עוזרות הבית עוסקות בתחום הניקיון מבלי לעבור הכשרה ממשית בעולם זה. בחברתנו, טיפטופ, אנו דואגים להעביר לצוות השתלמויות והדרכות על בסיס קבוע, שמאפשרות להם לעמוד בחזית החידושים האחרונים בתחום ולספק ללקוחותינו עבודה מקצועית ביותר.
  • אחריות – בשונה מעוזרת בית, שאינה לוקחת בהכרח אחריות על עבודת הניקיון, חברת ניקיון בירושלים או במקומות אחרים תהיה זמינה עבורכם במקרה של בעיה או אכזבה מעבודת הניקיון. בטיפטופ, אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו הוא שביעות הרצון של לקוחותינו, ועל כן, אנו לוקחים אחריות מלאה על כל עבודת ניקיון שמתבצעת דרכנו.

למה לבחור בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון?

אין ספק כי כיום קיימות לא מעט חברות ניקיון בירושלים, כמו גם לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום. עם זאת, חשוב להבין כי לא החברות ואנשי המקצוע הללו הם בהכרח אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, המחזיקים בניסיון רב בתחום ומודעים לכל הטכנולוגיות והחידושים האחרונים בעולם הניקיון. בנוסף, רוב אנשי המקצוע וחברות הניקיון לרוב אינם זמינים ללקוחותיהם במקרים דחופים. פה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון מקצועיים ביותר, אשר מבוססים על שיטות ניקיון מתקדמות וחדשניות, שמאפשרות לנו להגיע לתוצאות לא פחות ממבריקות. אנו מקפידים לא רק על שירות מקצועי וטוב, אלא גם על זמינות מיידית, מתוך הבנה שלעיתים נדרשת עבודת ניקיון דחופה בשל נסיבות שאותן לא ניתן היה לצפות מראש. כיוון שאנו מעוניינים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב והמקיף ביותר, אנו שמחים להיות זמינים עבורכם תמיד, תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס, שמאפשרים לנו לתת את התמורה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח שלנו. שביעות הרצון של לקוחותינו היא נר לרגלנו, עניין אשר מתבטא בכל פרט ופרט בהתנהלות שלנו, ומבטיח שנספק לכם את התוצאות הטובות ביותר, במחירים הטובים ביותר.

זקוקים לחברת ניקיון בירושלים או במקומות אחרים בארץ? חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון שלכם ולספק לכם תוצאות נהדרות, שישמרו למשך זמן רב. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות