חברת ניקיון ביבנה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

בין אם אתם צריכים לבצע ניקיון כולל שגרתי בביתכם, או אולי הגעתם למצב בו הלכלוך בבית עולה על גדותיו ואתם לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל – אנחנו כאן בדיוק למטרה הזו ובשביל לסייע לכם עם המשימה החשובה אך לעיתים מעיקה הזו . חברת ניקיון ביבנה – מעניקה מענה לכל שירות ניקיון באשר הוא. אנחנו יודעים, יכולים ורוצים לנקות את דירתכם ניקיון יסודי מהמסד עד התקרה ולהביא אותה למצב בו  קרוב לוודאי שגם אתם לא תוכלו לזהות אותה. זה הדבר שאנחנו הכי טובים בו. גם אם אתם חושבים שהמצב ביתכם הוא "אבוד" – נגיד לכם בביטחון שאין מקרה קיצון שטרם נתקלנו בו.

חברת ניקיון ביבנה

בין אם דירתכם עברה שיפוץ או אולי פשוט נדרשת עבורה עבודת חידוש רצפה , נשמח להעניק לכם שירות מקיף ומקצועי בכל זמן שרק תדרשו.

שירותי הניקיון שלנו :

שירותי הניקיון שלנו כוללים יריעה רחבה מאוד של פתרונות שונים לצרכי ניקיון מגוונים.  בין אם דירתכם או הדירה שבבעלותכם עברה שיפוץ, או אולי תקופה ארוכה עמדה ריקה ולכלוך רב שכבתי נצבר בה. בשורה התחתונה – אנחנו יכולים, רוצים ומוכשרים לנקות בתים ודירות עד למצב שהן הופכות להיות "חדשות מהקבלן" כן כן, עד כדי כך.

גם אם  אתם לא יכולים לנקות בעצמכם את דירתכם, והסיבה אינה משנה, כאשר תבחרו בטיפטופ – חברת ניקיון ביבנה,  לבצע את עבודת הניקיון בביתכם, אנחנו יכולים להתחייב שתחוו חווית ניקיון שטרם יצא לכם לחוות. הדירה תהיה נקייה למשעי, בוהקת ומנצנצת. ותאמינו לנו, מניסיון רב השנים עם לקוחותינו , אין תחושה יותר נהדרת מזה, כי כמו  שחשוב לשמור על ניקיון הנפש, ניקיון הסביבה בה אנחנו  חיים חשוב לא פחות ומשפיע על איכות חיינו.

מחירון הניקיון שלנו

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

שירותי הפוליש שלנו

שירות הפוליש שלנו שאנו מציעים, הוא ללא ספק שירות מיוחד שרק בעלי מקצוע יכולים להעניק. פוליש היא פעולה אשר מחדשת ומנקה רצפות, ולרוב היא כוללת אלמנט של חידוש ושיקום הרצפה. כפי שהדגשנו, עבודת פוליש יכולה להתבצע אך ורק על ידי ידיים (ועיניים!) אשר מוסמכות לכך, וזאת משום שבעבודת פוליש נעשה שימוש בחומרים מיוחדים אשר מצריכים הסמכה וידע מקצועי. בנוסף לכך עבודת פוליש נעשית בעזרת ציוד מיוחד אשר בשילוב עם החומרים הייחודים – מעניק את האפשרות לאיש המקצוע לבצע את העבודה בצורה המיטבית. התוצאה ? רצפה מחודשת , נקייה ומבריקה. אתם וודאי תוהים לעצמכם "האם אפשר לבצע פוליש ברצפה הספציפית שבביתי?" התשובה היא – כן. 

פוליש לרצפה

אצלנו, בחברת ניקיון ביבנה, אנחנו יודעים, רוצים ומסוגלים לבצע עבודת פוליש על כל סוג של רצפה – מגרניט פורצלן ועד לקרמיקה. התאמת עבודת הפוליש לסוג הרצפה היא חשובה ביותר, שכן בעצם פעולת הפוליש קיימת האפשרות להזיק  לרצפה ולשרוט אותה – ולכן אנו כה גאים בעבודה המקצועית והייעודית שחברתנו עושה, כדי להבטיח שדבר כזה חלילה לא יקרה.

מחירון הפוליש שלנו

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

המחיר שלנו – מה העבודה כוללת ואיך אנחנו מתמחרים

כנשאלת השאלה כיצד אנו מתמחרים את שירותנו , אנו יכולים לומר שבסופה של הצעת מחיר – הכל תלוי במקרה הספציפי של הלקוח ובצרכים שלו. הגורם הראשון אשר ישפיע על מחיר עבודת הניקיון הוא קודם כל – מה בפועל צריך לנקות ? ויתרה מזאת , כמה צריך לנקות ? האם מדובר בקומה אחת ? אולי שלוש? האם ברצונכם שנבצע ניקיון בסלון הדירה בלבד? או שהחלטתם שגם לחדרי השינה הפרטיים לא תזיק עבודת ניקיון יסודית ומקצועית. (המלצה שלנו? לא לוותר על חדרי השינה הפרטיים!) ברגע שאנחנו מבינים את סדר הגודל של השטח שאנו צריכים לקנות , מגיע השלב בו אנו יורדים לרזולוציות הקטנות יותר ,ומבינים מהם מרכיביה המדוקדקים של עבודת הניקיון. לעיתים מדובר בניקיון כללי, אך במקרים מסוימים – הניקיון אמור להדגיש את אותה "ירידה לפרטים" וכמובן שיש מצבים בהם עבודת אנשי המקצוע שלנו לא מתחילה ונגמרת בניקיון בלבד.

מחיר חברת ניקיון

קחו למשל דוגמה: סלון מאד גדול ומרוהט שצריך לעבור עבודת ניקיון, במקרה כזה – עבודתנו תתחיל בפינוי והזזת כל הרהיטים למצב בו אפשר לבצע עבודת ניקיון באותו סלון. פעולה שאומנם לא קשורה לניקיון באופן ישיר, אך ברור לנו שהיא חלק מהשירות ואנו כמובן נשמח לבצע אותה. אחרי שהבנו את סדר גודל העבודה וההכנה הנדרשת אליה, צוות הניקיון שלנו יגיע למקום ויבצע את המלאכה בחיוך, באדיבות והכי חשוב במקצועיות ללא פשרות. כחברה מקצועית אנחנו משתמשים בחומרים וכלי עבודה ייעודים ומיוחדים וזאת על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר, ולכן חלק מהתמחור נועד כדי לכסות עלויות של אותם המשתנים. כמובן שכלקוחות החברה באפשרותכם לבחור עד כמה חדשניים או "טיפטופ" יהיו החומרים שנעשה בהם שימוש, כדי שבנוסף לתוצאה הרצויה, אתם תוכלו להיות שקטים כאשר תדעו שעבודת הניקיון תואמת לתקציב שלכם.

 חשוב לנו לציין שאחרי המון שנים של עבודה בשוק הישראלי, נוכחנו לגלות שמעבר לעבודה יסודית ומקצועית, התמחור שלנו הוא אטרקטיבי ביותר – פרט חשוב ומהותי שאנו גאים בו מאד. 

למה לבחור בטיפטופ

אז למה לבחור בטיפטופ כחברה שתקבל על עצמה את משימת הניקיון בביתכם? הסיבה היא שבמידה ותעשו זאת, אתם תעניקו לנו את ההזדמנות לבצע את השליחות שלנו ואת הדבר שאנחנו פשוט יודעים לעשות הכי טוב שיש והוא – לנקות בתים של לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. בסופו של יום עבודה אנחנו פועלים מתוך עיקרון ברור ומוגדר – להעניק ללקוחותינו את האפשרות לחיות ברוגע ובשלווה בבית נקי ומסודר – תוך כדי הידיעה שהם יוכלו להמשיך את אורח החיים שלהם כהרגלם. אין צורך להכריז על "פרויקט ניקיון" ולצאת במבצע ניקיון מאסיבי בתוך כל הבית (שאגב, ספק אם הוא יניב את התוצאה הרצויה). תנו לנו להיות הפרוייקטורים והמוציאים לפועל של המטרה החשובה הזו, ואל תבזבזו יום עבודה חשוב או  את האנרגיה שלכם.  בעידן שבו  שוכרים שירותי אנשי מקצוע לצרכים החשובים שלנו ושל המרחב בו אנו חיים- אנחנו מציעים לכם לשכור את שירותינו, חברת ניקיון ביבנה, ומבטיחים לכם חווית שירות ייחודית וחשובה. 

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות