חברת ניקיון בחולון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

ניקיון הוא מסוג המטלות האלה, שעל אף הנחיצות הגבוהה בהן, רובנו לא באמת אוהבים או מעוניינים לעשות אותן. גם כאשר אנו כבר מפנים את הזמן ומנקים את הבית או כל חלל אחר שדורש ניקיון, לעיתים קרובות נחוש כי החלל אינו מספיק נקי בשל תלתל אבק סורר, פינה שלא הגענו אליה ועוד. פה בדיוק נכנסת לתמונה טיפטופ: חברת הניקיון המובילה בישראל.

טיפטופ היא חברת ניקיון בחולון ובשאר חלקי הארץ, אשר מספקת לכם שירותי ניקיון מקיפים, שמתבצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים ביותר בתחום. לפניכם כל מה שצריך לדעת על החברה שלנו ועל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו.

חברת ניקיון בחולון

חברת ניקיון בתים ודירות בחולון

כאשר רובנו חושבים על ניקיון דירות, אנו חושבים על הניקוי שאנו מבצעים בדירה או בבית אחת לשבוע, שכולל בדרך כלל את ניקוי האבק, טיטוא, שטיפה וחיטוי השירותים. על אף שמדובר באחד מסוגי הניקיון ההכרחיים והפופולריים ביותר שקיימים, חברתנו מספקת גם שירותי ניקיון פחות סטנדרטיים, כמו למשל ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון דירות חדשות מקבלן, ניקיון לפני ואחרי מעבר דירה, ניקיון לאחר שריפה ועוד.

על אף שנהוג לחשוב כי ניקיון לפני מעבר דירה וניקיון לאחר שיפוץ הם ניקיונות פשוטים יחסית, חשוב לדעת כי דווקא במצבים כאלה, לרוב תצטרכו להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית. הסיבה לכך היא שבעת מעברי דירה, כמו גם לאחר שיפוץ, נותר בדירה לא מעט לכלוך – כמו למשל דבקים, רובה, צבע, אבק ועוד – אותם קשה ולעיתים אף בלתי אפשרי לנקות מבלי להיעזר בציוד ובחומרי ניקיון מקצועיים. חברתנו לא רק מחזיקה בציוד ובחומרי ניקיון כאלה, אלא גם בידע מקצועי נרחב, שמאפשר לה להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ולהיפטר מהם בהצלחה – מבלי לעשות שימוש בחומרים אגרסיביים או מסוכנים. 

חברת ניקיון משרדים בחולון

פרט לשירותי ניקיון הדירות שאנו מספקים ללקוחותינו, בחברנו גם קיים שירות של ניקיון משרדים, אשר כולל את ניקוי משטחי העבודה, שאיבה או טיטוא, שטיפה, ניקוי השירותים והמטבחון ועוד. אחת לתקופה, לפי בחירתכם, נבצע גם ניקיון יסודי יותר במשרד, שכולל את ניקוי המקרר, הפאנלים, הדלתות והמשקופים ועוד.  

פוליש בחולון

אחד מתחומי ההתמחות של חברתנו הוא ביצוע פוליש לרצפות. אנו מבצעים שלושה סוגי פוליש עיקריים: פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש לגרניט פורצלן, כאשר אנו דואגים להתאים כל סוג פוליש באופן המיטבי לכל סוג של רצפות. כך, למשל, פוליש ווקס יתאים בעיקר לרצפות שיש או טרצו, ופוליש קריסטל לא ניתן יהיה לבצע במרצפות מסוג פורצלן וקרמיקה. בנוסף לשירותי הפוליש שלנו, אנו מספקים גם שירותי טיפול ושיקום רצפות, המתבצעים באמצעות עבודת ליטוש קפדנית וחומרים מיוחדים, המותאמים ספציפית לרצפות בטון.

איך בוחרים חברת ניקיון מקצועית?

חשוב להבין כי בדומה לאנשי מקצוע רבים אחרים – כמו למשל אינסטלטורים, חשמלאים ועוד, גם בתחום הניקיון יש להיעזר בחברה אמינה, איכותית ומקצועית, שתדע כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבלי לגרום לנזק לכם או לרכוש שלכם. מסיבה זו, בבואכם לבחור חברת ניקיון בחולון או בכל מקום אחר בארץ, רצוי לתת את הדעת בראש ובראשונה על מידת הניסיון והמקצועיות של החברה שאתם מעוניינים לשכור את שירותיה. בנוסף לכל אלה, רצוי לוודא כי החברה מקפידה להתנהל מול לקוחותיה באופן אדיב ונעים, וכי היא עושה שימוש בחומרי ניקיון בטיחותיים, שאינם מזיקים לסביבה או למשטחים שונים. דבר נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא מידת הזמינות של החברה, וזאת על מנת לוודא שהיא תוכל לספק לכם גם שירותי ניקיון בהתראה יחסית קצרה, בעת הצורך.

טיפטופ: מבריקים לכם את הבית

טיפטופ, היא חברת ניקיון בחולון ובשאר חלקי הארץ, אשר פועלת בפריסה ארצית ומעניקה ללקוחותיה מגוון של שירותי ניקיון ברמה גבוהה. הניסיון העשיר שלנו בתחום, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירותי ניקיון מקצועיים ביותר, שנעשים תוך שימוש בשיטות וכלים חדשניים, בהם אנו מקפידים להתעדכן על בסיס קבוע. 

בשל העובדה שניקיון הוא עניין הכרחי ונחוץ עבור כל בית או בית עסק, אנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים ושווים לכל כיס. בנוסף, אנו עושים שימוש בחומרים טבעיים ותקניים בלבד, על מנת להבטיח את הבטיחות של האנשים שפוקדים את המבנה או ששוהים בו דרך קבע.

לפני כל דבר אחר, חשוב לנו לספק ללקוחותינו שירות אדיב ונעים, כזה ששם אותם בעדיפות עליונה, רואה את הצרכים שלהם ושם לעצמו למטרה לענות עליהם – כיוון שאנו מאמינים שזהו חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת הניקיון עצמה. הכלל המנחה אותנו הוא שביעות הרצון של לקוחותינו, ולכן אנו לא רק מקפידים להיות זמינים עבורכם תמיד, אלא גם עושים הכל כדי לספק לכם חלל נקי, מבריק ונעים, כזה שתיהנו לשהות בו לזמנים ממושכים.

אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בחולון, במרכז, בדרום או בצפון הארץ – חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון שלכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, צרו עמנו קשר עוד היום

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות