חברת ניקיון בנתניה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

עבור רוב האנשים, ניקיון הוא אולי אחת המטלות המתסכלות ביותר שקיימות בעולם. הסיבה לכך היא שלא מדובר רק במטלה שגוזלת מאיתנו לא מעט זמן ואנרגיות, אלא גם בכזאת שרובנו לא נוכל לבצע בצורה מושלמת. גם כאשר ננקה את הבית במשך שעות, לא מן הנמנע שנפספס פינה באחד החדרים, או שנגלה בדיעבד איזה תלתל אבק סורר שלא הגענו אליו. לכן, בדומה לדברים רבים אחרים בחיים, גם כשהעניין נוגע לניקיון – רצוי להשאיר את העבודה למקצוענים , בדגש על חברת ניקיון בנתניה או בכל מקום אחר בארץ.

חברת טיפטופ היא חברת ניקיון בנתניה, שפועלת בפריסה ארצית ומספקת שירותי ניקיון למגזר הפרטי, הציבורי והעסקי. כלל עבודות הניקיון בחברתנו מתבצעות על ידי צוות מיומן ומקצועי, אשר עוסק בתחום כבר שנים רבות, מחזיק בידע נרחב ומגוון ועושה שימוש בחומרים ובאמצעים המתקדמים ביותר בשוק כיום. לפניכם כל מה שצריך לדעת עלינו ועל השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו.

למה חשוב לנקות את הדירה?

עוד לפני שניגש לשירותים שאנו מספקים ללקוחותינו, יש להבין תחילה את חשיבות הניקיון בחיים שלנו. על אף שכאמור, מדובר במטלה ממנה רוב האנשים לא נהנים, אין ספק כי בסופו של דבר, כולנו רוצים לשהות בסביבה נעימה, מסודרת ונקייה. לרוב, סביבה נקייה תסייע לנו להיות ערניים ופרודוקטיביים יותר, ותשפר את ההרגשה שלנו פלאים. 

חברת ניקיון בנתניה

בנוסף, כאשר הבית שאנו שוהים בו אינו נקי, חלקנו יצטרכו להתמודד עם התקפי אלרגיות (כתוצאה מאבק, למשל) או עם מזהמים שונים, כמו למשל נבגי עובש, אשר עלולים להשפיע על הבריאות שלנו. במילים אחרות, בית נקי הוא לא רק עניין של העדפה או הקניית תחושה נעימה, אלא גם עניין שיש להקפיד עליו לצורך שמירה על הבריאות שלנו.

כמה עולה לבצע פוליש בנתניה?

לפניכם מחירון הפוליש של טיפטופ:

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

חברת ניקיון בתים בנתניה - מעטפת כולל לכל הצרכים שלכם

חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון בנתניה אשר מספקת כאמור שירותי ניקיון לכל המגזרים בשוק: העסקי, הציבורי והפרטי. להלן שירותי הניקיון הבולטים ביותר שלנו במגזר הפרטי:

  • ניקיון דירה חדשה – אנשים רבים אינם מודעים לכך או שאינם לוקחים זאת בחשבון, אך דירה חדשה מקבלן אינה נמסרת לדיירים כשהיא נקייה ומצוחצחת. למעשה, בדירות חדשות עלולות להיוותר שאריות של רובה, דבק, צבע, אבק ועוד, כאשר לרוב, מדובר בלכלוך עיקש, אותו יש לנקות באמצעות ציוד וחומרים מקצועיים.
חברת ניקיון בתים בנתניה
  • ניקיון אחרי שיפוץ – בדומה לדירה חדשה, גם אחרי שיפוץ נותרים בדירה מגוון של סוגי לכלוך, אותם קשה מאוד ועד בלתי אפשרי להסיר מבלי לעשות שימוש בחומרים וציוד ייעודיים. חברתנו תנקה את כל אלה במקצועיות, ותותיר אתכם עם דירה לא פחות ממבריקה.
  • ניקיון לאחר שריפה – חברתנו תפנה עבורכם את כל הציוד שנהרס כתוצאה מהשריפה, תנקה את שאריות הפיח ותותיר את הדירה נקייה ונעימה.
  • ניקיון לפני מעבר או אכלוס – לפני מעבר או אכלוס דירה, יש צורך בביצוע ניקיון יסודי שמטרתו לחטא את כל המשטחים בבית – ובכלל זה הכיורים, האסלות וכדומה. חברתנו תדאג לבצע עבורכם ניקיון יסודי, שכולל גם את האלמנטים הקטנים ביותר בדירה – ובכלל זה הדלתות והמשקופים, מסילות החלונות, התריסים, הפאנלים ועוד.
  • פוליש – אחד מתחומי ההתמחות הבולטים ביותר של חברתנו הוא פוליש. טיפטופ מבצעת את כל סוגי הפוליש, ובכלל זה פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן, תוך התאמת סוג הפוליש באופן האידיאלי לכל רצפה ולמצב הספציפי שלה.

טיפטופ: חברת הניקיון והפוליש המובילה בישראל

טיפטופ, בהנהלת דרור לוי, היא חברת ניקיון בנתניה ובאזורים אחרים בארץ, אשר עוסקת בתחום הניקיון והפוליש כבר 25 שנים. הניסיון העשיר שלנו בתחום, יחד עם ההדרכות וההשתלמויות שאנו מעבירים בחברה על בסיס קבוע, ממצבים אותנו כחברת הניקיון והפוליש המובילה בישראל.

כלל העובדים בחברתנו הם אנשי מקצוע אשר מגיעים מתחום הניקיון, אוהבים אותו, ונחושים לעמוד בחזית הטכנולוגיה והחידושים האחרונים בעולם זה. באופן זה, אנו יכולים לוודא שהעבודה שאנו מספקים ללקוחותינו מתבצעת על הצד הטוב ביותר, תוך אהבה אמיתית למקצוע ורצון לספק ללקוחותינו חללים לא פחות ממבריקים.

קראו עוד אודות חברת טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון

יש הרבה חברות ניקיון בשוק, אז למה אנחנו?

אנו מודעים לכך שכיום קיימים לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הניקיון. עם זאת, לחברתנו יתרונות משמעותיים על פני המתחרים שלנו, כאשר אלה העיקריים שבהם:

  • מקצועיות – בשונה ממה שנהוג לחשוב, עבודת ניקיון היא לא עבודה שיכולה להתבצע על ידי כל אדם. ככל עבודה אחרת, גם ניקיון היא עבודה שדורשת מיומנות, ידע ומקצועיות. ניקיון שמתבצע על ידי אנשי מקצוע שאינם מקצועיים דיים, עלול לא רק להותיר אותנו עם חלל שאינו מספיק נקי, אלא גם עם נזקים. שימוש בחומרי ניקיון לא נכונים על משטח מסוים, למשל, עלול להותיר באותו משטח נזקים בדמות שריטות, שפשופים ועוד. כחברת ניקיון בתים בנתניה, אשר עוסקת בתחום שנים רבות ונחושה להתנהל באופן המקצועי ביותר, אנו יודעים כיצד לטפל בכל משטח או אלמנט בבית באופן האידיאלי – כך שהוא יוותר מצוחצח מחד, אך שלא ייגרמו לו נזקים מאידך.
  • זמינות – בשונה מחברות ואנשי מקצוע רבים אחרים בתחום הניקיון, חברתנו זמינה לביצוע עבודות גם בהתראה קצרה או באופן דחוף, כיוון שאנו מודעים לכך שלעיתים החיים מזמנים לנו מצבים בלתי צפויים – ואנו נחושים לעמוד לצד לקוחותינו גם במצבים כאלה. 
  • מחירים אטרקטיביים – חברתנו מקפידה לשמור על מחירים אטרקטיביים ונוחים, כיוון שאנו מאמינים שניקיון הוא עניין הכרחי ולא מותרות.
  • שירות – אנו מאמינים ששירות טוב הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת הניקיון עצמה. שירות אדיב ונעים יבטיח את איכות עבודת הניקיון, או לכל הפחות יבטיח שבכל מקרה של בעיה או חוסר שביעות רצון – ללקוחות תהיה כתובת לפנות אליה.

זקוקים לחברת ניקיון בתים בנתניה או בכל אזור אחר בארץ? חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון בנתניה, אשר תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון שלכם – וכל זאת תוך מתן שירות אדיב ונעים לכל אורך הדרך. 

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות