חברת ניקיון באשדוד

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

זה ממש לא סוד שניקיון הוא לא בדיוק מטלת החלומות שלנו. למעשה, מבין כל המטלות בבית, סביר להניח שמטלת הניקיון היא השנואה ביותר על רוב האנשים. מדובר במטלה שאינה רק מתישה, אלא גם גוזלת מאיתנו כמות בלתי מבוטלת של זמן – משאב יקר ערך, שרובנו זקוקים לעוד ממנו.

בשביל זה אנחנו כאן! אנו בטיפטופ  שירותי פוליש וניקיון, עוסקים בתחום כבר מעל ל25 שנים. אם גם אתם זקוקים לחברת ניקיון באשדוד או בכל מקום אחר בארץ – הגעתם למקום הנכון. לפניכם כל מה שחשוב לדעת עלינו, על השירותים ועל אופן ההתנהלות שלנו.

צפו במחירון המלא שלנו כאן.

מה כולל המחיר שלנו?

מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו כוללים עבודה יסודית, שמתבצעת על ידי אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב בעבודה הספציפית שהם נשלחים אליה. כך, למשל, עבור עבודת פוליש קריסטל – נשלח אנשי צוות שמתמחים ספציפית בפוליש קריסטל, ומחזיקים במיומנות רבה בביצוע פוליש מסוג זה.

בדרך זו, אנו מבטיחים לא רק שמירה על רמה מקצועית גבוהה בכל השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו, אלא גם תוצאות טובות ותמורה מלאה לכל מי שנעזר בנו.

חברת ניקיון באשדוד

פרט למקצועיות ולאנשי הצוות המיומנים, אנו עושים שימוש בחומרי ניקיון איכותיים, תקניים וידידותיים לסביבה ולאדם, כמו גם בציוד מקצועי ואיכותי, שמאפשר לנו לספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר.

בנוסף לכך, המחיר שלנו כולל מערך שירות לקוחות שזמין עבורכם בכל שאלה או בעיה, מתוך הבנה שמדובר בחלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו, ובצורך מהותי בכל תחום. שביעות הרצון של לקוחותינו היא נר לרגלינו, ולכן אנו מקפידים על שירות אדיב וטוב, כמו גם על זמינות במקרים דחופים, כאשר המטרה שלנו היא לספק ללקוחותינו ראש שקט ורוגע נפשי בכל הקשור לתחום הניקיון. 

שלוש סיבות עיקריות לבחור בחברת ניקיון ולא לנקות בעצמכם

אין ספק שישנם לא מעט אנשים שמנקים את הבית שלהם באופן עצמאי, בשל שלל סיבות שונות. עם זאת, כדאי לדעת כי ישנן לא מעט סיבות שבגינן רצוי להיעזר בחברת ניקיון ולא לנקות לבד, כשאלה השלוש הבולטות שבהן:

חיסכון בזמן

הסיבה הראשונה ואולי המהותית ביותר להיעזר בחברת ניקיון, היא כאמור חיסכון בזמן. עם אורח החיים העמוס של רובנו, ההתרוצצויות והסידורים, אנו מגיעים למטלת הניקיון באפיסת כוחות ואנרגיה, ומבזבזים עליה כמות בלתי מבוטלת של זמן – זמן שהיה יכול להיות מנוצל לעבודה, לבילוי עם המשפחה או אף למנוחה. 

ניקיון יסודי

סיבה נוספת לעשות אאוט-סורסינג לניקיון הבית, היא איכות הניקיון. אם תהיו כנים עם עצמכם ותודו על האמת: מתי הייתה הפעם האחרונה שניקיתם את הבית באופן באמת יסודי? חשבו, למשל, על הפעם האחרונה שבה הזזתם את הספה, את הכוננית או את הארונית על מנת לנקות את הלכלוך תחתיהן. לרובנו, כאמור, אין הרבה שעות פנויות ביום, ולכן, גם כשאנו כבר מתפנים למטלת הניקיון – אנו לא באמת מנקים באופן יסודי.

מקצועיות

על אף שניקיון נתפס כמטלה פשוטה, מדובר למעשה בעבודה שדורשת לא מעט ידע, מיומנות ומקצועיות. אנשי מקצוע מנוסים מתחום הניקיון, יידעו כיצד להתאים את חומרי הניקוי באופן הנכון ביותר למשטחים שונים, כך שניתן יהיה לחטא אותם באופן יסודי מחד, אך מבלי לפגוע בהם מאידך. כמו כן, חברות ניקיון לרוב עושות שימוש בציוד ובחומרים מקצועיים, כאלה שלא קיימים בהכרח בכל בית. בטיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, אנו מקפידים לעשות שימוש בצוד איכותי, כמו גם בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ולאדם.

מי אנחנו - טיפטופ שירותי פוליש וניקיון

טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, היא חברת ניקיון באשדוד ובפריסה ארצית, המתמחה בתחומי הניקיון והפוליש כבר מזה 25 שנים. החברה, אשר מנוהלת על ידי דרור לוי, מתחייבת לסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות ועבודה, אך עם זאת מקפידה על מחירים הוגנים, מתוך רצון להנגיש שירותי פוליש וניקיון מקצועיים לכל מי שזקוק להם. 

השירותים שלנו

בחברתנו, אנו מתמחים בכל שירותי ניקיון הדירות – ובכלל זה ניקיון דירות חדשות מקבלן, ניקיון דירות שוטף, ניקיון דירות אחרי שיפוץ, ניקיון דירות אחרי שריפה ועוד.

בנוסף, אנו מתמחים בביצוע של כל סוגי הפוליש שקיימים כיום בשוק: פוליש ווקס, פוליש קריסטל ואף פוליש לרצפת גרניט פורצלן, ויודעים כיצד להתאים את סוג הפוליש באופן הטוב ביותר לסוג הרצפות ולמצב שלהן.

חשוב להבין כי פוליש היא לא עבודה שיכולה להתבצע על ידי כל אדם או איש מקצוע. מדובר בעבודה שדורשת התמחות ספציפית, כיוון שפוליש שמתבצע בצורה לא נכונה, עלול בהחלט להחליש את הרצפות ואף להרוס אותן לחלוטין. בדומה לפוליש, גם עבודת הניקיון כאמור דורשת לא מעט ידע, שכן שימוש בחומרים אגרסיביים מדיי או לא נכונים, עלול להזיק למשטח המטופל או אף לאנשים ששוהים בקרבתו.

האם ניתן לעשות פוליש לרצפת גרניט פורצלן?

רצפות גרניט פורצלן הן רצפות שנחשפות לחום גבוה מאוד בתהליך ההכנה שלהן, ועל כן, אין להן יכולת לספוג חומרי הברקה כמו בפוליש קריסטל, או חומרים שומניים כמו בפוליש ווקס. עם זאת, ניתן בהחלט לבצע ברצפות האלה פוליש – אלא שהוא מתבצע באופן קצת שונה: באמצעות ליטוש של הרצפה וללא שימוש בווקס או בחומרי הברקה. הליטוש מתבצע באמצעות מכונת פוליש ייעודית, אשר מקרצפת את הרצפות ושוטפת אותן, ובתהליך זה למעשה חושפת שכבה חדשה של מרצפות. התוצאה הסופית של הפעולה היא ריצוף חלק ומבריק.

זקוקים לחברת ניקיון באשדוד או בכל מקום אחר בארץ? חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, תשמח לתת לכם מענה מקיף, ולספק לכם תוצאות מנצנצות במחירים אטרקטיביים. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות