חברת ניקיון בהרצליה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

על טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון

חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, היא חברת ניקיון בהרצליה, שעוסקת בתחום מזה כבר 25 שנים. בחברתנו קיימים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר עוברים הדרכות באופן קבוע ומקפידים להתעדכן בכל החידושים האחרונים בעולם הניקיון – ובכלל זה המכשור והציוד החדשניים ביותר, חומרי ניקיון איכותיים וטבעיים ועוד. באמצעות הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים, אנו יכולים לנקות ביעילות כל חלל וכל משטח, ולספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר בתחום הניקיון. 

בנוסף לכך, אנו מתמחים גם בביצוע מגוון של סוגי פוליש לרצפות, תוך שאנו מתאימים את הפוליש באופן האידיאלי לכל רצפה, במטרה להפוך אותה למבריקה ונקייה מחד, אך מבלי לפגוע בה מאידך.

את כל אלה, אנחנו עושים תוך שמירה על מחירים משתלמים ונוחים, כיוון שבשונה ממה שנהוג לחשוב – אנו מאמינים שניקיון ופוליש הם צרכים בסיסיים והכרחיים, ולא מותרות.

קראו עוד אודותינו

חברת ניקיון בהרצליה

אילו שירותי ניקיון אנו מציעים ומה הם כוללים?

כחברה המתמחה באופן ספציפי בתחום הניקיון, אנו יכולים לספק ללקוחותינו מגוון של שירותי ניקיון מתקדמים ויסודיים:

ניקיון כללי לבתים ודירות

ניקיון יסודי ביותר של הבית או הדירה, ובכלל זה ניקוי האבק, ניקוי השטיחים, ניקוי החלונות והוויטרינות, ניקוי של ריפודי הספות וניקוי אלמנטים נוספים שרוב האנשים אינם מצליחים להגיע אליהם בשגרה.

ניקיון לקראת מעבר דירה או אכלוס

לפני מעבר דירה או אכלוס, יש צורך לחטא את החלל החדש באופן יסודי. לכן, ניקיון מסוג זה יכלול חיטוי יסודי של השירותים, האסלות, הכיורים וכל שאר המשטחים בבית, קרצוף יסודי של הרצפה וניקוי כל אלמנט שקיים בדירה – עד לרמת הידיות והמשקופים של הדלתות.

ניקיון לאחר שריפה

שריפה עלולה להותיר נזק משמעותי בבית, אותו יהיה לעיתים קשה ואף בלתי אפשרי לנקות באופן עצמאי, ולכן החלטנו להציע ללקוחותינו גם את השירות הזה. במסגרת העבודה, נשלח אליכם צוות מיומן ומקצועי שיפנה את הריהוט והפריטים שניזוקו, ינקה את שאריות הפיח והאבק ויותיר את הדירה מצוחצחת ונקייה.

ניקיון לאחר שיפוץ

לאחר שיפוץ של דירה או בית, מטבע הדברים נותרים בחלל לא מעט לכלוכים עיקשים במיוחד – כמו למשל רובה, דבקים, סיד, צבע ועוד – שהסרתם דורשת שימוש בציוד ובחומרים מקצועיים. אנו נדאג להסיר עבורכם את הלכלוכים הללו ולהבריק לכם את הבית או הדירה.

שימוש בחומרים טבעיים

אנו מודעים לעובדה שחומרי ניקיון עשויים להיות לעיתים אגרסיביים ולהזיק לאנשים שסובלים ממצבים רפואיים מורכבים או מרגישות מסוימת. לכן, יש להדגיש כי את כל עבודות הניקיון שלנו, אנו מבצעים תוך שימוש בחומרים טבעיים ותקניים, אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות ונחשבים לידידותיים, הן לאדם והן לסביבה. 

אילו סוגי פוליש אנו מבצעים ולמי הם מתאימים?

פרט לניקיון, חברתנו מתמחה כאמור גם בביצוע של כל סוגי הפוליש, בדגש על פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן:

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא אולי סוג הפוליש הפופולרי ביותר שקיים כיום, כיוון שהוא מספק לרצפות מראה נקי ומבריק במחיר נמוך יחסית. פוליש זה מתאים בעיקר לרצפות שיש וטרצו. 

פוליש קריסטל

פוליש שידוע גם בשם "הברקה קריסטלית", כיוון שהוא מעניק לרצפות ברק מדהים ואפקט מנצנץ. כיוון שבפוליש זה מוחדרים לרצפות חומרים כימיים, ניתן יהיה לבצע אתו בעיקר על רצפות קרמיקה ופורצלן.

פוליש לרצפת גרניט פורצלן

גרניט פורצלן היא אבן שאינה יכולה לספוג חומרי פוליש שומניים או חומרי הברקה, ולכן, ברצפות אלה נבצע קרצוף יסודי, ללא חומרים נוספים. הקרצוף למעשה יחשוף שכבת מרצפות חדשה ונקייה יותר, ויותיר את הרצפות חלקות ובוהקות.

למה דווקא חברת ניקיון בהרצליה?

פרט לעובדה שחברת ניקיון מפנה עבור הלקוחות שלה לא מעט זמן, חשוב לזכור שבשונה מאנשים שאינם מתעסקים בניקיון על בסיס קבוע – לחברת ניקיון יש ידע וניסיון רב ומגוון בביצוע עבודות ניקיון. עניין זה מאפשר לחברה להתאים את אביזרי וחומרי הניקוי לכל צורך, משטח או סיטואציה, ולנקות את החלל באופן האפקטיבי והנכון ביותר. פרט לכך, חברות ניקיון טובות יבצעו את עבודת הניקיון באמצעות ציוד מקצועי, שיאפשר להן להסיר גם לכלוכים עיקשים במיוחד – כאלה שרוב האנשים לא בהכרח היו יכולים להסיר באופן עצמאי, וכל זאת מבלי לפגוע בריהוט או במשטחים שדורשים ניקיון. במילים אחרות, חברת ניקיון מבצעת עבורנו ניקיון יסודי ומקצועי באמת, ומותירה את הבית או הדירה מבריקים ונעימים.

מדוע כדאי לבחור דווקא בנו?

כיום, עם השפע העצום שקיים בכל תחום ומקצוע, קל מאוד למצוא חברת ניקיון בהרצליה או חברות ניקיון בכל מקום אחר בארץ. עם זאת, חשוב לדעת כי לא כל חברות הניקיון הללו הן בהכרח חברות מקצועיות, שמחזיקות באותו ותק וניסיון שיש לחברתנו – טיפטופ שירותי פוליש וניקיון.

חברתנו מקפידה לעמוד בחזית הטכנולוגיה והחידושים האחרונים בתחום הניקיון, ולספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות והמבריקות ביותר, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובעלי תו תקן. פרט לכך, אנו מאמינים שחוויית השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו מהווה חלק בלתי נפרד מעבודת הניקיון, ועל כן, אנו מקפידים לספק לכל לקוח ולקוחה שירות איכותי, אדיב ונעים, ולהיות זמינים עבורם בכל שאלה, בעיה או צורך. 

ואם כבר בזמינות עסקינן – בשונה מחברות רבות אחרות, חברתנו זמינה גם לביצוע עבודות מיידיות או בטווח קצר, כיוון שאנו מבינים שלעיתים, ניקיון הוא צורך שעלול להתעורר ברגעים ובמצבים בלתי צפויים. לכן, אנו מקפידים להעמיד לרשות לקוחותינו מערך שירות נרחב, שיספק להם את כל השירותים שהם צריכים באופן המהיר והמקצועי ביותר.

זקוקים לחברת ניקיון בהרצליה? חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, תשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון שלכם, ולספק לכם שירות לא פחות ממבריק. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות