חברת ניקיון בבני ברק

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

כולנו רוצים להיות בשלום בית, זה הרי בין הדברים המהותיים ביותר שמרכיבים את הווית היום יום שלנו, וכמו כן – את ההבטחה שאיכות חיינו מזמנת רוגע, שלווה ואהבה עם מקום משכננו והנפשות שחיים בו. אנו, חברת ניקיון בבני ברק, לאור ניסיון עתיר שנים ואין ספור בתים שניקינו, בית מסודר ונקי – זה בית שנעים להיות בו, בית שרוצים להיות בו. אנחנו יודעים כמה אתם מתאמצים כדי לקיים את הניקיון והסדר הזה בביתכם ביומיום אבל גם, לקראת השבת, או לקראת ימי החג שמביאים איתם אירוחים בלתי פוסקים. בית נקי ומסודר מעודד הוויה כוללת של בית רגוע ושלו. בדיוק בגלל זה, אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים – כדי להבטיח לכם את הדבר החשוב והמהותי הזה, בצורה הכי מקצועית שאפשר, וכזאת שתיתן לכם זמן נוסף לטפל בשאר ענייני החיים שלכם.

חברת ניקיון בבני ברק

שירותי הניקיון והפוליש שלנו

אנחנו בטיפטופ מתמחים במתן שירותי ניקיון מכל סוג ולכל מטרה : בין אם אתם מרגישים שהבית דורש ניקיון באופן כללי, או אפילו אם הדירה שלכם לאחר שיפוץ ואתם צריכים יד מקצועית ומיומנת כדי להביא את הדירה למצב שבא נוכל לחיות בה בנועם. בנוסף על שירותי ניקיון כלליים שאנו מציעים , אחד משירותי "הדגל" שלנו הוא ביצוע עבודת פוליש לרצפה, אשר כולל במקרים מסוימים גם שיקום רצפות. 

אלו סוגי הפוליש שאנחנו מבצעים ואיזה סוג מתאים לכל רצפה

פוליש היא פעולה מיוחדת של הברקה ומירוק הרצפה, אבל כזאת שנעשית ע''י צוות מקצועי וציוד מתקדם – אשר מביא את הרצפה לרמה חדשה של ניקיון, כאילו קיבלתם עכשיו את הדירה מהקבלן.

עבודת הפוליש נחלקת לכמה סוגים , על פי סוג הרצפה והאריחים כי בבתים שונים יש רצפות שונות המורכבות מחומרים שונים ומגוונים. הצוות המקצועי שלנו יודע להתאים את אופן העבודה שלו – לסוג הרצפה שלכם. 

פוליש ווקס אם בביתכם קיימת רצפת גרניט-פורצלן, פוליש ווקס הוא סוג הטיפול המתאים לכם. בנוסף לרצפות קרמיקה ושיש.  בכל שאלה נמליץ להתייעץ איתנו כדי לדעת האם פעולת הווקס היא המתאימה ביותר, אבל מהניסיון ארוך השנים שלנו – מדובר בסוג הפוליש השכיח והנפוץ ביותר.

פוליש קריסטל – הפעולה היעילה ביותר לחידוש רצפת שיש או רצפה מאבן טבעית. מה מקור השם "קריסטל"? ובכן בתהליך הפעולה יש החדרה של "קריסטלים" מיוחדים על ידי סקוץ' מיוחד מברזל. פעולה ייחודית זו – אשר כמובן מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מוסמכים לכך, מעניקה לרצפה מראה "נוצץ" ומלא בברק. החומרים איכותיים שאנו כחברת ניקיון בבני ברק עושים בהם שימוש, מבטיח את תוקף אפקט "הברק" לטווח ארוך.

פוליש לגרניט פורצלן – אם בחרתם לרצף את רצפתכם באריחי גרניט פורצלן, חומרי הפוליש הנפוצים ככל הנראה לא יתאימו לרצפת ביתכם. לנו כמובן יש את המענה והפתרון לסוג הזה של הרצפה. במקרה זה, נבצע את עבודת הפוליש על ידי מכונה ייעודית ללא שימוש בחומרי הברקה שומניים. התהליך כולל קרצוף ושטיפה מקצועית של הרצפות על ידי דטרגרנט ייעודי שאינו גורם נזק לרצפה. האפקט היחיד המתקבל הוא כמובן – ניקיון רצפה שמשאיר אותה חלקה, מבריקה ועם זאת בטיחותית ואינה מחליקה.

אודות טיפטופ

אנו חברת ניקיון בבני ברק בעלי וותק של 25 שנות ניסיון, אשר במהלכן – הענקנו שירות מיטבי ומקצועי בכל הנוגע לניקיון הבית, שירות אשר אנחנו גאים להמשיך להעניק גם היום. מעבר להיותנו חברת ניקיון בבני ברק, אנו פרוסים גם בפריסה ארצית בכל קצוות הארץ – מה שמעניק לנו את היכולת לדעת להתמודד עם כל תרחיש ניקיון וכל סוג בית או רצפה. החזון של חברתנו הוא פשוט וברור: להעניק שירותי ניקיון (מסוג סוג ומטרה) – בצורה הכי מקצועית, מיטבית ויעילה שיש. את החזון הזה אנו מגשימים בכל יום שעובר וזה על ידי העסקת אנשי מקצוע מיומנים אשר כל מהותם המקצועית היא לבצע את עבודה הניקיון בצורה הכי טובה שיש, בחיוך ובאדיבות. נוסף על כך, בחברתנו אנו משתמשים בציוד ובחומרי הניקיון איכותיים וייעודים. כאלה שעברו בדיקות תקן אך יתרה מכך, חומרים אשר דורשים הסמכה מקצועית וידע ספציפי כדי לשרת אתכם בצורה בטוחה שמשיגה את מטרות הניקיון הרצויות.

היתרון שבלהזמין חברת ניקיון אל מול ניקיון באופן עצמאי

לעיתים נשאלת השאלה הלגיטימית "למה לי בעצם להזמין חברת ניקיון, אם אפשר לנקות לבד?"  ובכן התשובה נעוצה בהבנה שכדי לספק לעצמנו איכות חיים, מוטב לנו להיעזר באנשי מקצוע שיודעים לעשות את העבודה.  זה הרי ברור שאם  משפחה מארחת לארוחת חג את המשפחה המורחבת , היא תיעזר בשירותי קייטרינג כדי לחסוך זמן  יקר , מתח נפשי ואנרגיות שלא מנותבות למקום הנכון. היינו הך לגבי חברת ניקיון. למה לבזבז ימי עבודה או "לשבור את הגב" ולהגיע לערב החג עייפים ובדרך כלל גם לא מרוצים מהתוצאה כי הרי מה שחומרי ניקיון ביתיים יכולים לעשות אינו בר השוואה לניקיון בעזרת חומרים ומכשור מקצועי. 

הזמנת חברת ניקיון כמונו – חברת ניקיון בבני ברק טיפ טופ היא היא הדרך להבטיח שביתכם  יהיה נקי ומנצנץ , והדרך להשגת המטרה הזו תהייה רגועה, שלווה ומתאימה לכל כיס. 

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות