חברת ניקיון בראשון לציון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

כמעט ואין אדם שנהנה מניקיון, ולא בכדי. מדובר במטלה מתישה וסיזיפית, אשר גם גובה מאיתנו לא מעט זמן. כאשר מטלת הניקיון מתבצעת על ידי ידיים לא מיומנות, היא גם לא תמיד תספק לנו את התוצאות הרצויות – עניין אשר הופך אותה לאפילו פחות חביבה על רוב האנשים.

בשונה מרוב האנשים בעולם, בחברתנו, טיפטופ, אנו מעסיקים אנשי מקצוע אשר נמצאים בתחום הניקיון שנים, אוהבים את עבודתם ועושים אותה תוך מקצועיות בלתי מתפשרת. לא סתם חברת הניקיון שלנו נחשבת למובילה בארץ בתחום זה: אנו מבינים ניקיון ומתמקצעים בו, מתוך מסירות ואהבה אמיתית למקצוע. לפניכם כל השירותים שאנו מציעים למי שמחפש חברת ניקיון בראשון לציון.

חברת ניקיון בראשון לציון

חברת ניקיון דירות בראשון לציון

פרט לניקיון הסטנדרטי שאנו מבצעים בדירות, אנו מספקים ללקוחותינו גם מגוון של סוגי ניקיון דירות נוספים, ובכלל זה ניקיון דירות חדשות, ניקיון לאחר שריפה, ניקיון לפני מעבר דירה או אכלוס וניקיון אחרי שיפוץ:

ניקיון דירות חדשות – בשונה ממה שנהוג לחשוב, כאשר אנו מקבלים את המפתחות מהקבלן ונכנסים לדירה חדשה – הדירה אינה נקייה, אלא מכילה לא מעט שאריות צבע, רובה, דבקים, אבק ועוד. כדי לנקות את הלכלוך הזה ביעילות, אתם זקוקים לחברת ניקיון מקצועית, אשר תדע כיצד לבצע את העבודה ביסודיות ובמהירות.

ניקיון לאחר שריפה – אנו נפנה עבורכם את החפצים השרופים, ננקה את שאריות הפיח שנותרו במקום ונותיר את הדירה מצוחצחת ונקייה, כך שתוכלו לשוב ולהשתמש בה.

ניקיון לפני מעבר דירה או אכלוס – חברתנו תנקה עבורכם את הדירה על כל האלמנטים שבה – ובכלל זה גם הדלתות, המשקופים, החלונות ועוד, ותחטא את כל המשטחים במטבח, בשירותים ובמקלחת.

ניקיון אחרי שיפוץ – בדומה לדירה חדשה, גם לאחר שיפוץ אנו מתמודדים עם מגוון של שאריות לכלוך מסוגים שונים. חברתנו תנקה עבורכם את הדירה במקצועיות ותותיר אותה מבריקה.

פוליש בראשון לציון

פוליש הוא מסוגי העבודות האלה שדורשות לא מעט ידע ומקצועיות, וזו בדיוק הסיבה שמדובר באחד מתחומי ההתמחות הבולטים של חברתנו. אנו מבצעים:

פוליש ווקס

פוליש קריסטל

פוליש לגרניט פורצלן

פוליש לרצפה ישנה

ועוד…

כל זאת תוך שאנו מתאימים היטב את סוג הפוליש לסוג הרצפה על מנת שלא לפגוע בה או להרוס אותה. לצורך העניין, אנו משתמשים בציוד ובחומרי פוליש מקצועיים, שמטרתם להבריק את הרצפות כך שייראו כמו חדשות. 

חברת ניקיון משרדים בראשון לציון

מטבע הדברים, ניקיון משרדים הוא שירות שאף בעל משרד או עסק אינו יכול להתפשר עליו. לחברתנו ניסיון רב בניקיון משרדים – הן ניקיון שוטף והן ניקיון יסודי. אנו ננקה עבורכם את כל המשטחים, השטיחים, הרצפות, המטבחון והשירותים, כך שתוכלו ליהנות ממשרד מצוחצח, שיותיר רושם טוב על לקוחותיכם ויאפשר לעובדים שלכם ליהנות מסביבת עבודה נעימה ונקייה.

למה חברת ניקיון בתים בראשון לציון ולא עוזרת בית?

בעת הזמנת שירותי ניקיון מכל סוג שהוא, לרוב תעלה ההתלבטות בין בחירה בעוזרת בית לבין בחירה בחברת ניקיון מקצועית. חשוב להבין כי על אף שנראה שאין הבדלים גדולים בין השניים, חברת ניקיון בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ בכל זאת תחזיק בכמה יתרונות משמעותיים, כשהבולט שבהם הוא הזמינות. בחברתנו, טיפטופ, אנו מקפידים על זמינות גבוהה עבור לקוחותינו, כך שנוכל לספק להם שירות גם בטווח זמנים קצר. עניין זה מבטיח כי אם תזדקקו לשירותי ניקיון באופן דחוף, נוכל לעמוד לרשותכם תמיד. בנוסף, אנו מפעילים מערך שירות לקוחות, שמטרתו לוודא את שביעות הרצון המלאה של לקוחותינו. אנו פועלים על פי נהלים ברורים ובלתי מתפשרים בכל הקשור לציוד, לחומרי הניקיון ואף לאופן העבודה עצמו, על מנת להבטיח את בטיחותכם ואת בטיחות העובדים שלנו.

כך תבחרו חברת ניקיון בראשון לציון

כפי שניתן לראות, אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון – חברת ניקיון ככל הנראה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם, וזאת בתנאי שמדובר בחברה מקצועית, שמעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. כיצד תמצאו חברה כזו? להלן מספר פרמטרים שכדאי שתתנו עליהם את הדעת:

ותק וניסיון – תחום הניקיון, בדומה לתחומים מקצועיים אחרים, דורש גם הוא לא מעט ידע – הן בשיטות עבודה והן בסוגי חומרים וציוד. מסיבה זו, הקפידו לבחור בחברה שמחזיקה בוותק וניסיון רבים בתחום.

זמינות גבוהה – כאמור, זמינות היא אחד היתרונות המובהקים של חברת ניקיון, ועל כן חשוב לוודא שחברת הניקיון שאתם מעוניינים לשכור את שירותיה אכן מאפשרת זמינות גבוהה.

שירות מקצועי ואדיב – שירות מקצועי ואדיב לרוב יבטיח עבודה מקצועית יותר, שתתבצע לשביעות רצונכם המלאה.

טיפטופ: מגוון של שירותי ניקיון מקצועיים

חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון בתים בראשון לציון ובכלל, אשר קיימת בתחום כבר 25 שנים. החברה מורכבת מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר עוסקים בתחום הניקיון במשך זמן רב, ועוברים השתלמויות והדרכות על בסיס קבוע.

חברתנו מספקת מגוון של שירותי ניקיון ושירותים משלימים, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס, תוך הקפדה על זמינות גבוהה. אנו מכבדים מאוד את הזמן של לקוחותינו, ולכן לעולם לא נגיע באיחור לביצוע העבודה, ותמיד נקפיד על הזמנים שנקבעו מראש.

בנוסף לכל אלה, אנו מקפידים על שימוש בחומרי ניקוי טבעיים ותקניים, על מנת לשמור על בריאותכם ועל בריאות העובדים שלנו. על מנת לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר, אנו מקפידים על מתן מענה אדיב וזמין, שמאפשר לכם לפנות אלינו בכל בעיה או חשש. 

אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ – חברתנו, טיפטופ, אשר עובדת בפריסה ארצית, תשמח מאוד לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל צרכי הניקיון שלכם. צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר לניקיון בתים, ניקיון משרדים וביצוע פוליש

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות