חברת ניקיון בכפר סבא

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אם אתם מחפשים חברת ניקיון בכפר סבא, הגעתם למקום הנכון. טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, אשר מתמחה בכל שירותי הפוליש והניקיון, תשמח לעמוד לרשותכם ולהוריד לכם את מטלת הניקיון מהראש.

אילו שירותים אנו מספקים ומה הם כוללים?

אנו מספקים ללקוחותינו מגוון של שירותי פוליש וניקיון:

  • ניקיון כללי של דירות ובתים – אנו מבצעים ניקיון יסודי של כל החלל שאנו נדרשים לנקות, ובכלל זה התריסים, החלונות, המשקופים, הדלתות, הכיורים, השטיחים וכל אלמנט אחר בבית.
  • ניקיון לאחר שיפוץ – לאחר שיפוץ, לרוב נותרות שאריות של לכלוך קשה להסרה, כמו למשל דבקים, רובה, צבע ועוד. אנו מגיעים עם ציוד מקצועי וחומרים איכותיים, שמאפשרים לנו להסיר את כל סוגי הלכלוך הללו ולהותיר אתכם עם בית מבריק.
  • ניקיון לאחר אכלוס או מעבר דירה – לפני אכלוס או מעבר דירה, יש צורך לחטא את כל הבית, בדגש על משטחים כמו הכיורים, האסלות ועוד. אנו נדאג לנקות עבורכם את הבית באופן יסודי, כך שתוכלו להיכנס אליו כשהוא כבר מצוחצח לגמרי.
  • פוליש – אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש, ובכלל זה פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש לרצפת גרניט פורצלן. אנו מקפידים לשלוח צוות מקצועי שבודק את סוג הרצפות, מעריך את המצב שלהן ומתאים להן את הפוליש הנכון ביותר עבורן, על מנת להפוך את הרצפות שלכם למבריקות ומנצנצות מבלי לגרום להן לנזק.
חברת ניקיון בכפר סבא

כיצד אנו מתמחרים את העבודה?

באופן עקרוני, המחיר שלנו נקבע לפי שלושה פרמטרים עיקריים:

  • גודל הדירה או הבית – ככל שהחלל שאנו נדרשים לטפל בו קטן יותר, מטבע הדברים המחיר יהיה נמוך יותר ולהיפך.
  • סוג העבודה – אנו מתמחרים את העבודה בהתאם לסוג שלה – פוליש, ניקיון כללי, ניקיון לאחר שיפוץ וכדומה. הסיבה לכך היא שכל עבודה דורשת שימוש בציוד ובחומרים אחרים, שעלותם משתנה.
  • היקף העבודה – העלות של עבודות בהיקף רחב יותר, שדורשות מספר גדול של אנשי צוות, חומרים וציוד, לרוב תהיה גבוהה יותר.

היתרונות שבבחירת טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון לניקיון הדירה שלכם

פרט למקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו, חברתנו מקפידה מאוד על שירות טוב ואדיב, כיוון שאנו מאמינים שמדובר בחלק בלתי נפרד מעבודת הניקיון עצמה. בנוסף, אנו מקפידים על זמינות גבוהה מאוד עבור לקוחותינו, כך שנוכל להיענות להם גם כאשר מתעורר צורך דחוף בניקיון מכל סיבה שהיא. פרט לכך, על מנת לשמור על הביטחון של כל לקוחותינו, אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרים טבעיים ותקניים בלבד, המאושרים על ידי משרד הבריאות ונחשבים לידידותיים לאדם ולסביבה. השירות הטוב, הזמינות הגבוהה, המקצועיות והאכפתיות שלנו כלפי לקוחותינו, הם ללא ספק אלה שממצבים אותנו כאחת החברות המובילות בתחום הניקיון בארץ כיום.

לנקות לבד: היתרונות והחסרונות

אין ספק שלניקיון הבית באופן עצמאי יש יתרון משמעותי: חיסכון בעלויות. כאשר אנשים שומעים על שירותי ניקיון חיצוניים, לא פעם הם מהססים לפנות אליהם, שכן הם חוששים שהשירותים הללו כרוכים בעלות גבוהה. ואכן, ביצוע אאוט-סורסינג לעבודת הניקיון כרוך בהוצאה כספית כלשהי, שהיא למעשה החיסרון העיקרי בהזמנת השירותים של חברת ניקיון בכפר סבא. עם זאת, חשוב לדעת כי בטיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, אנו מקפידים על מחירים נוחים והוגנים, מתוך מטרה להנגיש את השירותים שלנו למגוון רחב של אנשים. 

על אף היתרון של החיסכון בעלות הכספית, חשוב לדעת כי לניקיון הבית לבד ישנם גם מספר חסרונות משמעותיים, כשבראשם איכות הניקיון. בשונה מחברת ניקיון בכפר סבא או בכל מקום אחר, שעושה שימוש בציוד ובחומרים איכותיים ומתקדמים – אנשים שאינם עוסקים בניקיון כמקצוע לרוב אינם מכירים או מחזיקים בביתם חומרים וציוד מקצועיים, שיסייעו להם להגיע לתוצאות ניקיון טובות כפי שהיו רוצים. במילים אחרות: אם ברצונכם ליהנות מניקיון יסודי באמת ומבית נקי ומצוחצח למשעי, רצוי להיעזר בחברת ניקיון מקצועית. חיסרון נוסף ולא פחות חשוב של ניקיון עצמאי הוא, כאמור, שמטלת הניקיון היא מטלה מתישה, שכרוכה בבזבוז של לא מעט אנרגיה וזמן – משאבים יקרים מאוד שכולנו זקוקים להם בימינו.

אודות טיפטופ שירותי פוליש וניקיון

טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, היא חברת ניקיון בכפר סבא, שמספקת את כל שירותי הפוליש והניקיון הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. חברתנו, אשר מנוהלת על ידי דרור לוי, עוסקת בתחומי הניקיון והפוליש מזה כבר 25 שנים ונחשבת לאחת מחברות הניקיון המובילות כיום בתחום זה בארץ, תודות למקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו ולעובדה שאנו ממשיכים להתעדכן באופן תדיר בכל החידושים האחרונים בתחום הניקיון.

בחברתנו קיימים אנשי צוות מיומנים ומנוסים, אשר מתמחים בביצוע עבודות ספציפיות בתחומי הפוליש והניקיון, ועושים שימוש במכשור ובחומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק כיום. באופן זה, אנו יכולים לספק ללקוחותינו תוצאות לא פחות ממבריקות בכל עבודה שאנו מבצעים.

מעבר לדף אודות

זקוקים לחברת ניקיון בכפר סבא? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום. חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירותי ניקיון או פוליש מקצועיים, שיותירו אתכם עם חלל מבריק ונקי במיוחד. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון שלכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות