חברת ניקיון בגבעתיים

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

ניקיון הוא מסוג המטלות האלה שלא רק גוזלות מאיתנו לא מעט זמן, אלא גם מתאפיינות לא פעם בשעמום ובעבודה סיזיפית קשה. למרבה המזל, כיום קיימות חברות ששמו להן למטרה לטפל עבורנו במטלה הזו, על מנת שנוכל להתפנות לעיסוקים אחרים וליהנות מבית נקי ונעים – ללא כל מאמץ. טיפטופ, חברת ניקיון בגבעתיים ובשאר חלקי הארץ, היא אחת מחברות הניקיון הללו. 

חברתנו מספקת מגוון של שירותי ניקיון אשר מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, תוך שימוש בשיטות חדשניות ויעילות במיוחד, שיותירו את החלל שאתם מעוניינים לטפל בו לא פחות ממבריק. לפניכם כל השירותים שחברתנו מציעה ללקוחותיה, כמו גם הסיבות שהופכות את החברה שלנו למובילה בתחום, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי.

חברת ניקיון בגבעתיים

ניקיון דירות בגבעתיים

חברתנו מתמחה בכל סוגי ניקיון הדירות, לרבות ניקיון דירה חדשה וניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לאחר שריפה וניקיון לפני מעבר או אכלוס:

  • ניקיון דירה חדשה וניקיון לאחר שיפוץ – הצוות המיומן שלנו ידאג לנקות את שאריות הבטון, הדבקים, הצבע, הרובה וכל האבק והלכלוך, על מנת שתוכלו ליהנות מדירה נקייה ורעננה.
  • ניקיון לאחר שריפה – נדאג להגיע אליכם עם צוות מקצועי, שיפנה את הנזקים שנותרו כתוצאה מהשריפה, ינקה את הפיח ויותיר את הדירה מבריקה.
  • ניקיון לפני מעבר או אכלוס – הצוות שלנו יגיע אליכם עם ציוד וחומרים איכותיים ומקצועיים, וינקה את הבית על כל האלמנטים שלו – ובכלל זה החלונות, התריסים, הפאנלים, הארונות והמגירות, וכמו כן יבצע חיטוי יסודי לכל המקלחות, האסלות והכיורים. 

חברת ניקיון משרדים בגבעתיים

בחברתנו, "טיפטופ", אנו דואגים שתיהנו ממשרד נקי ונעים, שיאפשר לעובדים להתרכז בעבודתם באופן המיטבי. ניקיון המשרדים כולל, בין היתר, את ניגוב השולחנות, טאטוא, שאיבה במידת הצורך, שטיפה, ריקון פחים, ניקוי השירותים וניקוי המטבחון. בנוסף, אחת לתקופה אנו מבצעים ניקיון יסודי יותר, שכולל גם את ניקוי המקרר, החלונות, הדלתות והפאנלים.

פוליש בגבעתיים

פוליש הוא פעולה שמטרתה לשוות לרצפות מראה מבריק ונוצץ, כך שהן ייראו כחדשות ו"יקפיצו" את מראה החלל כולו. כאשר הפוליש נעשה בצורה נכונה, על ידי אנשי מקצוע מיומנים ובאמצעות ציוד וחומרים מקצועיים, תוצאות הפעולה הן שמראה הרצפות משתנה מהקצה אל הקצה.

חברתנו היא אחת מחברות הניקיון והפוליש הוותיקות ביותר בישראל, כאשר ההתמחות שלנו היא ביצוע עבודות פוליש מקצועיות ביותר, המותירות רמת גימור גבוהה באופן יוצא דופן. אנו מבצעים מגוון של סוגי פוליש, הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי, כשהבולטים שבהם הם פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לגרניט פורצלן:

  • פוליש ווקס – פוליש ווקס הוא הפוליש הפופולרי ביותר כיום. עם זאת, חשוב לדעת כי פוליש זה מתאים רק לרצפות שיש, טרצו ומספר סוגים נוספים של רצפות. מסיבה זו, טרם הזמנת פוליש מסוג זה, התייעצו עמנו על מנת שנוכל להבין אם הוא אכן מתאים עבורכם.
  • פוליש קריסטל – פוליש הידוע גם בשם "הברקה קריסטלית", ומתאים בין היתר לחידוש רצפות העשויות אבן טבעית ורצפות שיש. בתהליך פוליש זה, מוחדרים לרצפות מעין "קריסטלים" באמצעות סקוץ' העשוי ברזל. פוליש קריסטל מעניק לרצפות לא רק מראה נקי ומלוטש, אלא גם ברק מרשים, אשר נשמרים למשך זמן רב. עם זאת, חשוב לדעת כי ישנם סוגי רצפות שלא ניתן יהיה ליישם בהם את הפוליש הזה, ובכלל זה רצפות העשויות פורצלן וקרמיקה.
  • פוליש גרניט פורצלן – בשונה מאריחים רבים אחרים, אריחי גרניט פורצלן אינם מחזיקים ביכולת לספוג חומרי פוליש הנחשבים לסטנדרטיים. מסיבה זו, הפוליש לרצפות אלה מתבצע באמצעות מכונת פוליש ייעודית, מבלי שנעשה שימוש בחומרי הברקה ופוליש שומניים. במקום זאת, הפוליש יכלול קרצוף ושטיפה מקצועיים של הרצפות, שיותירו את הרצפות נקיות, חלקות ומבריקות, מבלי לגרום להן לכל נזק.

טיפטופ: כל מה שאתם צריכים לחלל נקי ומבריק

חברתנו, "טיפטופ", היא חברה הפועלת בתחום הניקיון כבר מזה 25 שנים. הניסיון העשיר שצברנו במהלך זמן הפעילות שלנו, כמו גם הנכונות וההתחייבות המלאה שלנו להתעדכן תמיד בטכנולוגיות, בחומרים ובציוד החדישים ביותר בעולם הניקיון, מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירותי ניקיון ברמה גבוהה ביותר, בסטנדרט שקשה מאוד ועד בלתי אפשרי למצוא בתחום. 

אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בגבעתיים או בכל מקום אחר בארץ – חברתנו מספקת שירותי ניקיון בפריסה ארצית, ברמת זמינות גבוהה ביותר. פרט לעובדה שאנו דואגים לעשות שימוש בחומרי ניקוי טבעיים ותקניים, אנו מקפידים לספק ללקוחותינו שירות אמין ואדיב, כזה שמגיע מהלב, ולהתנהל במקצועיות מקסימלית. את כל זה, אנו מבצעים במחירים נוחים, שיאפשרו לכם ליהנות מחלל נקי מבלי שתידרשו להוציא על כך סכומי עתק.

זקוקים לחברת ניקיון בגבעתיים, במרכז או בכל מקום אחר בארץ? חברתנו, "טיפטופ", תשמח לעמוד לרשותכם. צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר לכל צרכי הניקיון שלכם

מה ההבדל בין עוזרת בית לחברת ניקיון בתים?

כפי שניתן לראות, ישנן לא מעט עבודות ניקיון שדורשות שימוש בחומרים או בכלים ייעודיים ומקצועיים, ובידע בו לא כל אנשי המקצוע בתחום מחזיקים. במקרים רבים, חברת הניקיון תחזיק במיומנות, ידע וניסיון רבים יותר מעוזרת בית פרטית, שכן היא מגייסת לשורותיה אנשי מקצוע מיומנים ביותר, וכן מספקת לעובדיה הכשרות מקיפות בתחום. בנוסף, בשונה מעוזרות בית רבות, לחברת ניקיון בגבעתיים ובמקומות אחרים בארץ תהיה זמינות גבוהה יותר, כמו גם מערך שירות מקיף שיוכל לטפל בכל בעיה. חשוב מכל: בחברת ניקיון בתים איכותית, תקבלו אחריות עבור עבודת הניקיון, כך שתוכלו ליהנות מראש שקט ולדעת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

כיצד תבחרו חברת ניקיון מקצועית?

אין ספק כי כיום, קיימות בשוק לא מעט חברות ניקיון, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. השפע העצום הקיים כיום בתחום זה, יכול בהחלט לבלבל אנשים רבים ולגרום להם לטעות בבחירת החברה הטובה והנכונה ביותר עבורם. לכן, בכל מקרה של התלבטות, רצוי לתת את הדעת על מגוון של קריטריונים, שיסייעו לכם להבין האם החברה שאתם מעוניינים לשכור את שירותי היא אכן חברת ניקיון מקצועית, אמינה ואיכותית. ריכזנו עבורכם את שלושת העיקריים שבהם:

  1. ותק בתחום – בדקו כמה זמן החברה פעילה ומהו הוותק שלה בתחום. קחו בחשבון שככל שהחברה ותיקה יותר, כך סביר יותר להניח שהיא מקצועית ומיומנת יותר בתחום.
  2. רמת זמינות – זמינות היא עניין חשוב ביותר, והיא למעשה אחד הקריטריונים העיקריים שמבדילים בין עוזרת בית פרטית לבין חברת ניקיון. על מנת שלא תמצאו את עצמכם עם בית מלוכלך וללא כל פתרון, ודאו כי לחברת הניקיון רמת זמינות גבוהה בדרך כלל.
  3. שירות אדיב ומקצועי – שירות אולי נשמע כמו עניין בנאלי ולעוס, אך אין ספק כי הוא מהווה מרכיב חשוב ביותר בחוויה שלכם כלקוחות בכל בית עסק. כאשר השירות בחברת הניקיון אדיב ומקצועי, אתם כלקוחות יכולים להיות רגועים יותר ולדעת שיש לכם כתובת שאליה תוכלו לפנות בכל מקרה של בעיה. למעשה, השירות הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת הניקיון עצמה, שכן הוא זה שיבטיח לכם בסופו של דבר עבודה שנעשית לשביעות רצונכם המלאה.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות