פוליש קריסטל לרצפה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אך אחד האלמנטים החשובים ביותר במראה של כל חדר או חלל, הוא הרצפות שלו. כאשר הרצפות מלוכלכות, מוזנחות או ישנות, חלל החדר כולו נראה ישן ומוזנח באופן אוטומטי. לעומת זאת, רצפות נקיות ומבריקות, לרוב ישדרגו את מראה החדר פלאים, ויגרמו גם לחללים ישנים יותר להיראות חדשים ומטופחים. 

כיום קיימים לא מעט סוגי פוליש לרצפות, שמטרתם להחזיר עטרה ליושנה ולגרום לרצפה להיראות יפה ונוצצת כחדשה. בחברתנו, טיפטופ, אנו מתמחים במגוון של סוגי פוליש שונים, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא פוליש קריסטל. על מנת שתוכלו להבין לעומק במה מדובר ומתי ניתן או כדאי לבצע פוליש כזה, הכנו עבורכם מדריך מפורט, שמכיל את כל מה שחשוב לדעת על פוליש קריסטל לרצפה.

פוליש קריסטל מחיר

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מהו פוליש קריסטל, כיצד הוא שונה מסוגי פוליש אחרים ולאילו רצפות הוא מתאים?

פוליש קריסטל, אשר ידוע גם בשם "הברקה קריסטלית", הוא פוליש יסודי, שמתבצע במספר שלבים שונים. במסגרת התהליך, יוחדרו לרצפות חומרים כימיים ומעין "קריסטלים" באמצעות סקוץ' מברזל או מכונה ייחודית שמקרצפת את הרצפה, כך שהיא תהפוך למנצנצת ומבריקה יותר. 

הייחודיות של פוליש זה ומה שמבדל אותו מסוגי פולישים אחרים, הוא שבשונה מסוגי פוליש אחרים, מדובר בפוליש שמתבצע באמצעות החדרת חומרים כימיים לרצפה, ולא רק באמצעות מריחת ציפוי עליה. עניין זה מבטיח שתוצאות הפוליש יישמרו לטווח ארוך יותר, ובייחוד כאשר נשמור עליהן באמצעות חומרים ייעודיים – כמו למשל חומר משמר קריסטל, איתו ניתן לשטוף את הרצפה.

על אף שפוליש קריסטל נחשב על פי לרוב לפוליש שמספק תוצאות נפלאות, למרבה הצער, פוליש זה אינו מתאים לכל סוגי הרצפות. פוליש קריסטל יתאים רק לרצפות שיש או טרצו, ולא ניתן יהיה ליישם אותו ברצפות מסוג פורצלן או קרמיקה, למשל.

היתרונות והחסרונות של פוליש קריסטל לרצפה

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר שבהם מחזיק פוליש הקריסטל, כאמור, הוא התוצאות הנהדרות והמראה המבריק והיפהפה שהוא משווה לרצפה. בנוסף ליתרון זה, לפוליש קריסטל יתרון משמעותי נוסף, והוא העמידות שלו. חשוב לזכור כי פוליש הוא פעולה שאינה מחזיקה לנצח, וככל שאנו הולכים או זזים יותר על הרצפות, כך הוא נוטה להישחק יותר. בשונה מסוגי פוליש אחרים, שיחזיקו לרוב לתקופה של עד כשנה, פוליש קריסטל כמעט אינו נשחק, נחשב לעמיד מאוד, ומחזיק לתקופה של שנתיים-שלוש – ולעיתים אף מעבר לכך. מסיבה זו, אגב, אנשים רבים מעדיפים לבצע את הפוליש הזה בחדרים כמו הסלון למשל – כיוון שכך הם יכולים ליהנות מרצפה מבריקה לאורך זמן, מבלי שיצטרכו לחדש את הפוליש לעיתים תכופות.

על אף היתרונות הללו, לפוליש קריסטל לרצפה יש גם את החסרונות שלו. ראשית, מדובר בפוליש יקר יותר מסוגי פולישים אחרים (בהשוואה לפוליש ווקס לדוגמא). בנוסף, פוליש זה אינו מתאים לרצפות ישנות מאוד, כיוון שבתהליך החדרת החומרים הכימיים לרצפה, רצפות כאלה עלולות להיהרס עוד יותר ואף להתפורר. 

מהו הזמן המומלץ ביותר לביצוע פוליש לרצפה?

באופן עקרוני, מומלץ לבצע פוליש לרצפה כאשר הרצפות כבר אינן כתמול-שלשום, והמראה שלהן הופך ל"עייף" ושחוק יותר. ביצוע פוליש ישווה לחדר מעין רעננות, ויגרום לו להיראות חדש יותר. עם זאת, נראה כי הזמן הטוב ביותר לביצוע פוליש הוא אחרי שיפוץ או לפני מעבר דירה, שכן במצבים כאלה אנחנו ממילא מבצעים שינויים בבית ונדרשים ללא מעט פעולות ובלאגן. בנוסף, לאחר שיפוץ ולפני מעבר דירה, אנו בדרך כלל מצפים לחלל שנראה טוב יחסית, וכאשר המרצפות בחדר נראות ישנות ומוזנחות – חלל החדר אוטומטית נראה מוזנח וישן כולו.

טיפטופ: מבריקים לכם את הרצפות

בחברת טיפטופ, אנו מתמחים במתן שירותי פוליש וניקיון כבר מזה 25 שנים. בחברתנו צוות פוליש מקצועי, אשר מוסמך לבצע מגוון של עבודות פוליש – ובכלל זה פוליש קריסטל. אנו לא רק מקפידים על עבודה יסודית, שנעשית ברמה גבוהה, אלא גם ממשיכים להתעדכן באופן תדיר בשיטות, מכשור וחומרים חדשניים, אשר מאפשרים לנו לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו – וכל זאת במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

למה לבחור דווקא בנו לביצוע פוליש קריסטל?

חשוב להבין כי פוליש היא עבודה שדורשת לא מעט ידע מקצועי, כמו גם מיומנות. על אף שישנם אנשי מקצוע רבים שעוסקים בתחום הזה כיום, לא כל אנשי המקצוע הללו באמת יודעים את כל הניואנסים שמרכיבים את עבודת הפוליש, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם עם עבודה לא מאוד מקצועית במקרה הטוב, או אף עם עבודה שתגרום לנזק לרצפות במקרה הפחות טוב.

אנשי המקצוע שעובדים בחברתנו עוסקים בתחום כבר שנים רבות, ועוברים הדרכות והשתלמויות על בסיס קבוע, על מנת לוודא שהם מחזיקים בידע העדכני ביותר בתחום. עניין זה מאפשר להם לא רק לבצע עבודה מקצועית וטובה, אלא גם לייעץ לכם על החומרים וסוגי הפוליש המתאימים ביותר עבורכם באופן אינדיבידואלי, תוך מחשבה על סוג הרצפות שלכם, מידת הפעילות בחדר ואלמנטים רלוונטיים נוספים. המקצועיות והקדמה שחברתנו חרטה על דגלה, מבטיחות שכל עבודה שאנו מבצעים, מתבצעת על הצד הטוב ביותר. 

בנוסף לכל אלה, חברתנו פועלת בפריסה ארצית, על מנת שתוכל לענות על צרכי הלקוחות שלנו מכל חלקי הארץ. כיוון ששביעות הרצון של לקוחותינו היא הדבר המהותי והחשוב ביותר עבורנו, אנו מקפידים על מתן שירות אדיב ואישי, שמאפשר ללקוחותינו לפנות אלינו בכל חשש, בעיה או צורך. באופן זה, אנו יכולים להבטיח תוצאות לא פחות ממושלמות עבור כל לקוח ולקוחה שנעזרים בשירותים שלנו.

אם אתם זקוקים לפוליש קריסטל לרצפה – אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום. חברתנו תשמח מאוד לעמוד לרשותכם בכל צרכי הפוליש שלכם, ולספק לכם תוצאות מבריקות, כאלה שתוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות