ניקיון דירות

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אין מי שלא רוצה לחיות בדירה נקיה, ריחנית ומצוחצחת למשעי. אולם למרבה הצער, רובנו לא ממש מתפנים בשגרה לביצוע ניקיון יסודי. בנוסף, ישנם מצבים כמו מעבר דירה, כניסה לדירה חדשה או שיפוצים, המחייבים ניקיון דירות מקצועי, איכותי ומדויק יותר - מה שכרוך בהשקעת זמן לא מבוטלת, אנרגיה רבה, ובחלק נכבד מהמקרים, גם ידע, כלים וציוד ניקיון מקצועי, שרובנו פשוט לא מחזיקים.
הדבר נכון במיוחד כשמדובר על לכלוך עיקש שהצטבר במשך שנים או דבק בריהוט ובמשטחים בעקבות שיפוץ או עבודות צבע. לכן ישראלים רבים בוחרים להסתייע בחברה מקצועית לניקיון דירות, כמו טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש.

מי צריך ניקיון דירות?

אם גם אתם נמנעים מלארח חברים ובני משפחה מתוך מבוכה שהאורחים יחשפו לכל הבלאגן והלכלוך שהצטברו אצלכם בדירה - אתם לא לבד. השגרה העמוסה של רובנו, מובילה אותנו להזניח את הבית ולהימנע מביצוע ניקיון יסודי לאורך תקופת ארוכות. לא מעט אנשים מתכננים להקדיש פרק זמן מסוים לסידור הדירה ונקיונה, אך בפועל אף פעם לא ממש מגיעים לזה על פניו, ניתן היה לצפות שניקיון דירות לא יצריך מעבר לשעה, גג שעתיים. הרי במה מדובר בסך הכל? קצת טאטוא, שטיפת רצפות, והמתנה לייבוש, לא? אז זהו, שזה אף פעם לא מסתכם רק בזה. כדי שהדירה לא רק תיראה נקיה אלא תהיה נקיה באמת, נדרשת גם שטיפת כלים, הסרת אבק ממשטחים, ניקוי חלונות וקרצוף של כלים סניטריים כמו כיורים ואסלות. בלי לשים לב, ניקיון דירה יכול להפוך בקלות לעבודה של מספר שעות ואף ימים שלמים. כל זאת, מבלי שהזכרנו בכלל את המקרה של ניקיון דירה אחרי שיפוצים או בנייה, לפני או אחרי מעבר דירה, שהוא מורכב אף יותר. אז מה עושים? מזמינים חברה מקצועית לניקיון דירות, ומתפנים לטיפול בנושאים האחרים שמעסיקים אתכם.

ניקיון דירות

מחיר ניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

ההבדל בין עוזרת בית לחברת ניקיון דירות

ישנם כמה הבדלים משמעותיים ברמה של ניקיון דירות המתבצע על ידי עוזרת בית, לבין התוצאות שניתן לקבל מחברת ניקיון דירות מקצועית:

לחברת ניקיון דירות יש ציוד וחומרי ניקוי מקצועיים כנדרש לביצוע ניקיון יסודי באמת

לחברה מקצועית לניקיון דירות יש אפשרות לדאוג לכל האמצעים הנחוצים לניקיון יסודי ומקיף באמת של הדירה. חברת ניקיון מקצועית כמו טיפטופ שירותי ניקיון ופוליש, תקפיד לספק לעובדיה חומרי ניקיון איכותיים ותקניים ומכשור מתקדם. זאת בשונה מהעסקה של עוזרת בית עצמאית, שברוב המקרים תצטרכו לספק לה בעצמכם את חומרי הנקיון והציוד לניקיון הדירה שלכם.

העובדים בחברת ניקיון מיומנים ומוסמכים לביצוע מגוון רחב של משימות

בחירה בשירות ניקיון ופוליש מקצועי, מעלה את הסבירות לכך שדירתכם תטופל בידי אנשי מקצוע שהוסמכו לביצוע ניקיון דירות ופוליש ברמה הגבוהה ביותר. זהו נושא חשוב ובפרט כאשר נדרש ניקיון דירות אחרי שיפוצים, עבודות בניין, או סביב מעבר דירה. לא כל עוזרת תדע להתמודד במיומנות ובמקצוענות הנדרשת עם ניקיון דירה ברמת מורכבות גבוהה. מה שעלול להשאיר אתכם עם תוצאה שאינה משביעת רצון ואף עם נזקים לרכוש.

זמינות ואחריות ללא תחרות

בהעסקה של עוזרת, נוצרת לא אחת בעיית זמינות. למשל, כאשר העוזרת חולה או כשנבצר ממנה להגיע אליכם מסיבות אחרות. אולם חברות ניקיון דירות מקצועיות, מעסיקות יותר מאדם אחד ולכן אתם לא נותרים במצבים כאלו נטולי פתרון. מבחינתנו, הזמינות והאחריות למציאת פתרונות חלופיים ושליחת כוח עזר מקצועי במקרה של בלת"מים, מוטלת עלינו כנותני שירות, כך שכל שנותר לכם - הוא ליהנות מהתוצאות.

בקיצור, בין אם עסקינן בניקיון דירות כללי, יש צורך בידע מקצועי וכלים מתאימים לביצוע מדויק של העבודה, כפי שזמינים לצוות טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון.

מי אנחנו?

חברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, הינה חברה המתמחה בניקיון דירות ובתים, הפועלת בישראל, מזה 25 שנים. חברתנו, בהובלת דרור לוי, מספקת שירותי ניקיון ופוליש מקצועיים בפריסה ארצית, תוך התחייבות לניקיון איכותי ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף, לצד עלות נוחה ומשתלמת ביותר לכל כיס. צוותי הניקיון שלנו מוסמכים לביצוע ניקיון דירות כללי, כמו גם ניקיון דירה ופוליש לרצפות לאחר עבודות שיפוץ ובנייה.

למה אנחנו? 

במהלך 25 שנות נסיוננו בניקיון דירות, יצרנו לעצמו שיטות עבודה המאפשרות לנו לספק ללקוחותינו הנאמנים, ניקיון ברמה יוצאת דופן במחירים הוגנים מאוד. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים (ומצליחים לקיים!), למתן מענה שירותי ונעים לכל בקשה, ולהקפדה על התוצאות לשביעות רצונם המלאה של כל לקוח ולקוחה. 

כשאתם בוחרים טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון דירות, אתם מקבלים תמורה מלאה לכספכם, לצד:

  • אמינות
  • מקצועיות
  • מחירים משתלמים מאוד
  • ניקיון דירות בפריסה ארצית
  • זמינות לניקיון דירות ופוליש לרצפה מהיום להיום
  • חומרי ניקוי טבעיים ותקניים ברמת איכות יוצאת דופן
  • שירות לבבי ומקצועי - תמיד
  • התחייבות לתוצאות שישמחו אתכם

בין שמדובר על ניקיון דירות חדשות, ניקיון לדירה אחרי שיפוצים, ניקיון לפני מעבר דירה או לאחריו, או פוליש לרצפה, צוות הניקיון שלנו מקפיד לבצע את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר, כדי שאתם תהנו מרמת הגימור שאתם מצפים לה, ואף תעלה על ציפיותיכם.

למה מומלץ לפנות לחברת ניקיון במקום לבצע זאת לבד?

אף שיש מי שמתפתים לנקות את דירתם בכוחות עצמם, בין אם משיקולי חיסכון בעלויות ובין אם ממקום של קושי לסמוך על אנשים אחרים שיבצעו את העבודה בהתאם לסטנדרטים שלהם, חשוב להבין שניקיון יסודי באמת - מעבר לזמן הרב שהוא גוזל מכם, מחייב אתכם גם לשימוש בכלים וחומרים מקצועיים. מדובר בחומרי ניקוי ומכשור הזמינים לחברות ניקיון מקצועיות, אך מאתגר יותר להשיגם בשוק הפרטי. חומרים אלו הם עוצמתיים ויעילים יותר לביצוע ניקיון יסודי של הדירה ובשילוב עם הציוד התעשייתי המתקדם שברשותנו, הם יספקו לכם תוצאה בסטנדרטים גבוהים מאוד. לחברה המספקת שירות של ניקיון דירות מקצועי, ישנה היכולת לספק לכם בעיות שונות הנגרמות בעקבות הצטברות של לכלוך עיקש, שקשה עד בלתי אפשרי להיפטר ממנו באמצעות הציוד וחומרי הניקוי הביתיים. 

בנוסף לכך, חברת ניקיון המספקת שירותי פוליש, תספק לכם ערך מוסף בכך שתוכל להשלים את ניקיון הדירה בפוליש לרצפות, שישמור עליהן מוגנות מהידבקות לכלוך ומבריקות לאורך זמן. זאת בנוסף לטיפול יעיל במשימות ניקוי מיוחדות, שקשה להגיע אליהן בשגרה, כגון:

  • ניקוי שטיחים
  • ניקוי חלונות וויטרינות
  • ניקוי ריפודים
  • ניקוי פוגות (רובה)
  • ניקוי יסודי של תריסים
  • ועוד…

יתרה מכך, לאנשי המקצוע המיומנים והמנוסים בצוות הניקיון והפוליש שלנו, ישנו ידע מקצועי וניסיון שמאפשר להם להציע ללקוחות מענה מלא לכל בעיה או צורך בדירה, תוך בחירה בפתרונות ובחומרים המתאימים שיאפשרו לנקות הכל ביעילות ובמהירות מבלי לגרום נזק למשטחים ולכלים.

ניקיון דירות עושים רק עם המקצוענים!

בשורה התחתונה, כאשר אתם בוחרים ב"טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון" לביצוע ניקיון דירות, אתם מרוויחים לא רק דירה מצוחצחת למשעי אלא גם שקט נפשי, בידיעה שאתם וביתכם נמצאים בידיים טובות.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד לניקיון דירות - לחצו כאן.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות