חברת פוליש

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

חולמים על רצפות מבריקות שנראות כחדשות? גם אם ביתכם או בית העסק שלכם אינם חדשים, והרצפה כבר בלויה - בעזרת שירות פוליש לרצפה המתבצע עם ציוד וחומרי פוליש מקצועיים, ואנשי מקצוע מיומנים ומנוסים - תוכלו ליהנות מריצוף בוהק, נקי ומלא ברק.

מי אנחנו

טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון בהנהלת דרור לוי, היא חברת פוליש וניקיון מהוותיקות בישראל.
אנו מתמחים בביצוע עבודות פוליש מקצועיות ברמת גימור יוצאת דופן, ומספקים שירותי פוליש לדירות, לבתים פרטיים ולבתי עסק, בפריסה ארצית ובמחירים ללא תחרות.

צוות הפוליש המנוסה שלנו מוסמך לביצוע כל סוגי הפוליש:

  • פוליש ווקס
  • פוליש קריסטל
  • פוליש לגרניט פורצלן
  • ועוד

אנו עושים שימוש במכונות פוליש מתקדמות ובחומרי פוליש ברמה הגבוהה ביותר, כדי שהרצפה שלכם תהיה מבריקה ברמה שתוכלו לראות את החיוך שלכם משתקף בה!

סוגי הפוליש שאנחנו מבצעים ולמי כל אחד מהם מתאים?

ישנם סוגים שונים של רצפות ואריחים, העשויים ממגוון סוגי חומרים, שכל אחד מהם מחייב עבודה בשיטות קרצוף ופוליש שונות:

פוליש ווקס

פוליש ווקס מתאים לרצפת גרניט-פורצלן, רצפות קרמיקה, רצפת שיש ומספר סוגים נוספים של אריחים. זהו סוג הפוליש הנפוץ והפופולרי ביותר, אך חשוב להיוועץ בנו לפני שמזמינים עבודת פוליש לרצפה, על מנת לוודא שהוא מתאים עבור סוג הרצפה שלכם.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל או בשמו הנוסף "הברקה קריסטלית" מתבצע על ידי החדרה של "קריסטלים" לרצפות בעזרת סקוץ' מברזל. פוליש מסוג זה מקנה לרצפה מראה נקי במיוחד ועתיר ברק. אפקט הברק והניקיון הייחודיים לפוליש קריסטל נשמרים לתקופה ארוכה, בתנאי שהעבודה מבוצעת בעזרת חומרי פוליש איכותיים. פוליש קריסטל מתאים לחידוש רצפת שיש או רצפות מאבן טבעית.

פוליש קריסטל

פוליש לגרניט פורצלן

אריחי גרניט פורצלן, אינם בעלי יכולת לספיגת חומרי פוליש סטנדרטיים. לכן הפוליש לרצפת גרניט פורצלן מבוצע בעזרת מכונת פוליש ייעודית ללא שימוש בחומרי הברקה שומניים, אלא בתהליך הכולל קרצוף ושטיפה מקצועית של הרצפות בעזרת דטרגנט מתאים שאינו גורם נזקים לריצוף אלא מותיר אותו נקי, חלק ומבריק, אך לא מחליק.

פוליש לרצפה מחיר

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

למה אנחנו

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון מספקת שירותי פוליש מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתגאים בערך המוסף שאנו מציעים ללקוחותינו, שנגזר מהמאפיינים הבאים של חברתנו:

הוותק שלנו

חברתנו מספקת שירותי פוליש וניקיון מקצועיים מזה 25 שנים, ועם הוותק - מגיע הניסיון, שעושה את כל ההבדל בתוצאות. כאשר אתם בוחרים בנו לביצוע עבודות פוליש, אתם יכולים להיות בטוחים שתתקבל תוצאה איכותית, אסתטית ועמידה לאורך זמן, מבלי להסב נזקים לרצפה.

המקצוענות

אנו מקפידים להעסיק עובדי פוליש מקצועיים, מיומנים, אחראיים ומנוסים בלבד. ההמלצות מלקוחותינו המרוצים, יעידו על רמת הגימור ואיכות התוצרים.

חומרי הפוליש האיכותיים שלנו

בתור חברת פוליש מקצועית וותיקה בתחומה, אנו מקפידים תמיד להשתמש אך ורק בחומרי הפוליש המתקדמים והאיכותיים ביותר שקיימים בשוק. זאת כדי שרצפת ביתכם או משרדכם תישאר ריחנית, מבריקה ונקיה באמת. את הפוליש לרצפות אנו דואגים לבצע בעזרת חומרים טבעיים ותקניים, כדי להבטיח שהרצפות לא יפגעו בתהליך ושהתוצאה תישמר לאורך זמן.

ציוד פוליש מקצועי מהשורה הראשונה

כחברת פוליש מקצועית, אנו מתחייבים לשימוש במכשור פוליש מקצועי ומתקדם בלבד, כדי להבטיח שהפוליש לרצפות בביתכם, במשרדכם או בבית העסק שלכם, יתבצע באופן היעיל, האיכותי והאסתטי ביותר.

הזמינות שלנו

בהזדמת שירותי פוליש מקצועיים, שלא בשונה מכל שירות ניקיון אחר שאתם מזמינים, קיימת חשיבות רבה לרמת הזמינות של החברה שמספקת לכם שירות.
אנו זמינים לביצוע עבודות פוליש לרצפה בכל רחבי הארץ, גם בהתראה קצרה במיוחד.

השירות שלנו

אנו מאמינים שהערך המוסף של שירות פוליש מקצועי בא לידי ביטוי בראש ובראשונה ברמת השירות המוצע ללקוחות. לכן אנו מקפידים להיות זמינים תמיד לשאלות ובקשות, ומספקים ללקוחותינו שירות עם חיוך, מכל הלב.

המחירים ההוגנים שלנו

אצלנו תמצאו לא רק שירות אדיב, זמינות גבוהה, אנשי מקצוע מנוסים ומהימנים וציוד פוליש מתקדם, אלא גם מחיר ממש (אבל ממש!) משתלם.

מה זה פוליש ואיך זה עובד?

פוליש לרצפות הוא בין השירותים היותר פופולריים בענף הניקיון בישראל, ולא רק. מטבע הדברים, לרוב האנשים אין ציוד מקצועי לניקיון, ומסיבה זו, כאשר נדרש ניקיון יסודי לרצפות, הפנייה לשירות פוליש מקצועי של חברה המתמחה במתן שירותי ניקיון לדירות, בתים ומשרדים - היא הפתרון המתבקש והטוב ביותר.

איך פוליש לרצפה עובד בדיוק?

פוליש לרצפות מבוצע על ידי שימוש בחומר הברקה המקנה לרצפה בעלת מראה שחוק ומיושן, חזות נקיה, מבריקה ובוהקת במיוחד. בתהליך הפוליש לרצפות, מוסר הלכלוך מהרצפה, ומתבצע קרצוף של השכבה הפגומה בריצוף, על מנת לחשוף את השכבה שתחתיה, שעליה יונחו חומרי הברקה. שירות פוליש מקצועי למרצפות, משווה לבית או בית העסק שבו הוא מתבצע, מראה חדש, רענן ומרשים באמת. זאת על ידי ציפוי של המרצפות בחומר שמקנה להן ברק.

פוליש

ישנם סוגים שונים של פוליש, המותאמים לסוגי ריצוף שונים. שלבי ההשמה של חומרי הפוליש משתנים כתלות בסוג עבודת הפוליש המבוצעת. במקרה של פוליש ווקס, למשל, שהוא סוג הפוליש הכי נפוץ בשימוש, העבודה מתבצעת באמצעות השמת שכבת שעווה אחת על הריצוף, המותירה אותו מבריק ומוגן משריטות ונזקים. לעומת זאת, פוליש קריסטלי, הינו שיטת פוליש המבוצעת תוך שימוש בשני סוגים של חומרים. בכל המקרים, לאחר שחומר הפוליש מושם על הרצפות, עוברים עליהן בעזרת מכונת פוליש עדינה עם גלגל רשת, כדי לאפשר לחומר להיספג בריצוף בצורה אחידה ובאופן אופטימלי.

למה כדאי לבצע פוליש?

אם הרצפה שלכם ישנה או שרוטה, אך אין לכם תקציב להחלפת הריצוף, הבחירה בפוליש לרצפה תאפשר לכם ליהנות ממרצפות נקיות ובוהקות במיוחד, במראה חדיש, חלק ומלא ברק. גם אם בדיוק סיימתם שיפוצים בבית או בעסק, או שאתם מתכננים לבצע שיפוץ, מומלץ לבצע פוליש כדי להסיר מהרצפות את שאריות הלכלוך מהשיפוצים, לטפל בפגמים שהשיפוץ גורם להם בחלק נכבד מהמקרים, ולהשיב להן את הניקיון והברק שלהן. בכל זאת, אם כבר השקעתם בשיפוץ, לא כדאי שהמקום יראה כמו חדש? הזמנת שירות פוליש היא הדרך הבדוקה לעשות זאת.

למה חשוב לבחור בחברת פוליש מקצועית ולא להתפשר באיכות?

הבחירה בחברת פוליש מקצועית היא לא פחות מאשר קריטית, עבור מי שמעוניין לחדש את מראה הריצוף בביתו, בדירתו, במשרדו או בבית העסק שלו, מבלי להשקיע סכומי כסף עצומים בהחלפה כוללת של הריצוף. כאשר פוליש לרצפה מבוצע בצורה מקצועית, על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, הוא מייתר כליל את הצורך להחליף את הריצוף הקיים, ומאפשר לכם ליהנות מחדש מרצפה בוהקת, נקייה באמת ומלאת ברק. לעומת זאת, בחירה בשירותי פוליש באיכות נמוכה, עלולה לא רק למנוע מכם את התוצאה הרצויה, אלא גם להסתיים בפגיעה בריצוף שלכם. זאת מאחר ושימוש בחומרי פוליש שאינם מתאימים לסוג הרצפה שלכם, עלולה להסב לריצוף נזקים. לכן חשוב לבחור בחברת פוליש מקצועית, ותיקה ואמינה, שתדע להתאים עבורכם את סוג הפוליש הרלוונטי ולהשתמש בשיטת הדילול המתאימה לחומרי הפוליש, כדי להבטיח שהתוצר הסופי יהיה איכותי, אסתטי ועמיד לאורך זמן.

פוליש לרצפות ללא פשרות זה טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון

אם בעבר מציאת שירותי פוליש מקצועיים הייתה משימה מורכבת, הרי שכיום, קיימים אינספור ספקים בארץ המציעים שירותי פוליש לרצפה. יחד עם זאת, לא כל חברת פוליש מספקת שירות ברמה גבוהה. לכן חשוב שתבחרו בחברת פוליש לרצפות בתבונה.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד לפוליש מקצועי לבית או למשרד - חייגו עכשיו.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות