פוליש ווקס לרצפה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

פוליש הוא פעולה שלרוב נבצע במרצפות ישנות או "עייפות", במטרה לרענן אותן ולשוות להן מראה מבריק, כזה שיגרום להן להיראות כחדשות. על אף שכיום קיימים שלל סוגי פוליש לרצפות, חשוב לדעת כי לא כל סוג פוליש מתאים בהכרח לכל סוג מרצפות, וחשוב מאוד להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, או של חברת פוליש מקצועית, על מנת להתאים את סוג הפוליש באופן האידיאלי למרצפות, וכמו כן לוודא שהעבודה נעשית בצורה איכותית וברמה גבוהה.

פוליש ווקס לרצפה

טיפטופ: החברה שנותנת מענה לכל צרכי הפוליש שלכם

חברתנו, טיפטופ, היא חברה המתמחה בתחומי הניקיון והפוליש כבר 25 שנים. בחברתנו אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר עוברים הדרכות והשתלמויות על בסיס קבוע, על מנת לוודא שהם עומדים בחזית הטכנולוגיה והחידושים בתחומי ההתמחות שלנו. אנו פועלים בפריסה ארצית, ענין אשר מאפשר לנו לשמור על קשר רציף עם לקוחותינו ולספק להם מגוון של שירותי פוליש וניקיון מקצועיים על בסיס קבוע. הוותק והניסיון שלנו מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו תוצאות לא פחות ממצוינות, יחד עם שירות מקצועי ואדיב.

פוליש ווקס לרצפה מחירים

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

תנו למקצוענים של טיפטופ לטפל לכם ברצפה!

חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון ופוליש מקצועית, אשר פועלת בתחום כבר מזה שנים רבות. בחברתנו אנשי מקצוע מנוסים, שיידעו כיצד להתאים את סוג הפוליש באופן אידיאלי לרצפות שלכם ולמצבן הספציפי, על מנת לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר. כיוון שהיריעה קצרה מלהרחיב על כל סוגי הפוליש שקיימים כיום בשוק, במאמר זה נתמקד בפוליש ווקס לרצפה – ובכלל זה לאילו רצפות הוא מתאים, מתי כדאי לבצע אותו וכל מה שחשוב לדעת בנושא.

מהו פוליש ווקס לרצפה ולאילו רצפות הוא מתאים?

פוליש ווקס, כשמו כן הוא. מדובר בפוליש המתבצע על ידי מריחת ווקס על הרצפות. כיוון שווקס הוא חומר דמוי שעווה, יש לו יכולת להחליק את הרצפות, להבריק אותן ולגרום להן להיראות מלוטשות ובוהקות יותר. 

תהליך ביצוע הפוליש מתבצע באמצעות מכונה ייעודית, בעלת גלגל מסתובב, אשר מאפשרת לאנשי המקצוע למרוח את הווקס באופן אחיד על גבי הרצפה. עוד לפני מריחת הווקס, נקרצף כמובן את שכבת הריצוף על מנת להסיר את הלכלוך ולחשוף שכבה נקייה ומלוטשת יותר, עליה יונח הווקס.

על אף שבתהליך זה לא מוחדרים לרצפות חומרים כימיים והפוליש נעשה באופן חיצוני בלבד – על ידי מריחה של הווקס על הרצפה, בדומה לפולישים אחרים כמו פוליש קריסטל, גם פוליש זה לא יתאים לכל סוגי הרצפות. בחברתנו, אנו מבצעים פוליש ווקס לרצפות שיש או טרצו בלבד. פוליש ווקס במיוחד לא יתאים לרצפות גרניט פורצלן, שכן אריחי גרניט פורצלן אינם מסוגים לספוג חומרי פוליש, ובכלל זה חומרי הברקה שומניים כמו הווקס. עבור גרניט פורצלן וסוגי אריחים נוספים שלא ניתן לבצע בהם פוליש ווקס, נמליץ לכם על סוגי פוליש אחרים, שיבריקו את הרצפות מחד, אך גם ישמרו עליהן ועל איכותן לטווח הארוך מאידך.

מהם היתרונות והחסרונות של שיטת פוליש זו?

על אף שפוליש ווקס לרצפה הוא אחד מסוגי הפוליש הפופולאריים ביותר שקיימים כיום, אין ספק כי פוליש זה אינו חף מחסרונות. ראשית, פוליש ווקס כאמור אינו מתאים לכל סוגי הרצפות. בנוסף, הוא עשוי לגרום לרצפה להפוך למעט מחליקה, ולכן הוא פחות יתאים לבתים של אנשים מבוגרים מאוד, או לכאלה שמעידה עלולה לסכן אותם. בנוסף, פוליש זה לרוב יחזיק לתקופה של עד כשנה, וזאת בשונה מפוליש קריסטל למשל – אשר יכול לשרת אותנו גם למספר שנים.

על אף האמור, לפוליש ווקס לרצפה יש גם לא מעט יתרונות. שכבת הווקס שמיושמת על הרצפה בתהליך הפוליש לא רק מבריקה את הרצפות, אלא גם מגינה עליהן מפני שריטות ונזקים נוספים – עניין אשר בטווח הארוך, מסייע לנו לשמור על אורך חיי הרצפות. בנוסף, מחירו של פוליש זה זול, בייחוד ביחס לסוגי פולישים אחרים, כך שהוא נגיש מאוד עבור מרבית האנשים.

מדוע חשוב לבצע פוליש?

על אף שנהוג לחשוב על פוליש כעל פריבילגיה, מדובר למעשה בתהליך שרצוי ואף חשוב לבצע, בייחוד במרצפות ישנות ו"עייפות" יותר, שכן מרצפות כאלה משוות לחדר כולו מראה ישן ומוזנח. בנוסף, פוליש מסייע לנו להיפטר משאריות לכלוך שקשה להסיר בדרכים אחרות – ובכלל זה שאריות רובה או צבע שנותרו משיפוצים שעשינו בדירה וכדומה. כמו כן, כפי שכבר צוין, פוליש ווקס לרצפה מספק לרצפות שכבת הגנה, שמסייעת לשמור עליהן לאורך זמן – עניין אשר יסייע לכם להימנע מהחלפת המרצפות לעיתים קרובות, ולמעשה מאריך את זמן השימוש בהן.

למה אנחנו?

ברור לנו שכיום, קיימות לא מעט חברות שמספקות שירותי פוליש וניקיון ללקוחותיהן. עם זאת, הוותק והמקצועיות שלנו, יחד עם השימוש שאנו עושים בציוד ובחומרי פוליש איכותיים ומתקדמים, ללא ספק ממצבים אותנו כאחת מחברות הפוליש המובילות בשוק. פרט לכל אלה, אנו גם מקפידים להיות מאוד זמינים עבור לקוחותינו, ולספק להם מגוון של שירותים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. אצלנו תוכלו למצוא הכל: שירות טוב יחד עם מקצועיות בלתי מתפשרת, מחירים טובים וזמינות מלאה.

זקוקים לפוליש ווקס לרצפות, או לכל סוג אחר של פוליש? צרו עמנו קשר, ונשמח לספק לכם תוצאות לא פחות ממבריקות!

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות