חברת ניקיון בבת ים

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

חברת ניקיון בבת ים – כמה זה עולה וכיצד נבחר בטובה ביותר?

שגרת החיים שלנו עמוסה ומציפה. במציאות כזו, חשוב שנשמור על סביבת הבית שלנו כמה שיותר נעימה ועוטפת, כזו שתעניק לנו מקום מפלט מרגיע שיאפשר לנו למלא מצברים

כיום יותר מתמיד, זמינים עבורכם אנשי מקצוע שיאפשרו לך ליהנות תמיד מבית מבריק, עם ריח נעים ומתוחזק היטב במחירים נוחים. טיפטופ שירותי פוליש וניקיון מעמידה לרשותך מגוון רחב של שירותים בזמינות גבוהה ולכל חללי הבית. אם חיפשתם אחר חברת ניקיון בבת ים שתאפשר לכם לשמור את הבית במצב הטוב ביותר גם בשגרה הדוחקת, אנחנו כאן בשבילכם!

חברת ניקיון בבת ים

כמה עולה לשכור שירותי חברת ניקיון בבת ים?

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מה כולל המחיר שלנו?

כל בית מביא עמו צרכים משלו ודורש התייחסות שונה. זוהי הסיבה שחברת טיפטופ הרכיבה עבורך מחירון גמיש שיספק מענה מדויק למאפייני הבית וליכולות שלך. את תמחור שירותי הניקיון, אנו מגדירים על פי שני קריטריונים עיקריים:

גודל הבית

בסופו של דבר, ככל שהחללים שלך גדולים יותר, כך העבודה תדרוש זמן ומאמצים רבים יותר. לכן, בנינו מדרג מחירים המותאם לפי גודל הבית. 

היקף העבודה הנדרש

כאמור, לכל אחד צרכים משלו ובתים שונים ידרשו המעקה באלמנטים שונים של הבית. בעוד שישנם בתים בהם תידרש רק שטיפת רצפה, ניקוי כלים סניטריים, מטבח ואבק, במקרים אחרים עשויה להידרש עבודה אינטנסיבית יותר. הצוות שלנו מביא עמו ידע מעמיק וציוד מתקדם שיאפשר להיפטר מהלכלוכים הקשים ביותר, לספק מענה מעמיק לפריטי טקסטיל ולספק תוצאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו נעריך את העבודה הנדרשת ונגדיר את התמחור בהתאם.

כמה עולים שירותי פוליש?

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מה כולל המחיר שלנו?

יתרון משמעותי נוסף שניתן לקבל בשכירת שירותי חברת ניקיון בבת ים על פני ניקיון עצמאי או עם עובד ניקיון פרטי, הוא האפשרות לקבל שירותי פוליש. מדובר בפתרון האידיאלי לאלו מאיתנו שחשוב להם לשמור על רצפות בגימור מבריק. בהתחשב בעובדה שמדובר באלמנט עיצובי דומיננטי בבית שתופס חלק ניכר משדה הראייה, ההבדל בין רצפה ישנה ומבריקה עשוי להיות משמעותי.

גודל השטח הנדרש

עלות השירות נקבעת בסופו של דבר בהתאם לשטח הדורש פוליש על פי מחירון הבסיס. אנו עושים שימוש במכונות מתקדמות וחומרים מקצועיים המאפשרים לנו להבטיח לך רמת גימור גבוהה ותוצאות איכותיות לאורך שנים.

למה לבחור דווקא בנו?

כבר שנים שאנחנו מציבים סטנדרטים חדשים בשירותי הניקיון בבת ים עם מערך שירותים מקיף המעניק לבעלי בתים את כל הפתרונות הנדרשים כדי לשמור על סביבה נעימה, נקיה להפליא ועם ריח מרומם נפש. לכל אורך התהליך, אנו פועלים מתוך מחויבות בלתי מתפשרת למצוינות שמעניקה לך ערך מוסף ייחודי.

חומרים מקצועיים וידידותיים לסביבה

אנו עובדים עם חומרי ניקוי השומרים על הסביבה ורווחת האדם ובטוחים לחיות המחמד בביתך.

מחירון גמיש ומותאם לצרכיך

טווח המחירים הרחב שלנו מאפשר לך לבנות תוכנית ניקיון שתספק לך מענה מדויק ותותאם ליכולות הכלכליות שלך.

ציוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

אנו דואגים לחדש את הידע של הצוות שלנו ולעבוד עם הציוד המתקדם ביותר שיבטיח לך תוצאות מעולות בכל3 ביקור מחדש. 

אנו מבינים שכל לקוח מביא עמו העדפות ייחודיות וצרכים האופייניים לו. לכן, אנו משתפים עמך פעולה מהרגע הראשון ופועלים במרץ כדי להבטיח שהיצע השירותים שלנו יספק לך את המענה המדויק ביותר ויאפשר לך ליהנות מהבית שתמיד חלמת עליו. רוצה ללמוד עוד על כל הפתרונות שאנו מעמידים לרשותך? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות