חברת ניקיון ברעננה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אם אי פעם נכנסתם לבית וכל מה שעלה לכם לראש זה עד כמה הבית מלוכלך ולא מסדר, ואם עוד יותר התבאסתם מהמחשבה שכעת אתם אלו שניצבים מול הניקיון של כל הדבר הזה.. אז נעים להכיר – חברת ניקיון ברעננה.

השירות שאנו מציעים נשמע פשוט – ניקיון יסודי של כל חללי הבית, אבל האמת? שמדובר כאן ביותר מניקיון, מה שאנו מעניקים ללקוחותינו – זה גם את הזמן שאותו הם היו צריכים להשקיע, אם הם היו אלה שמבצעים את עבודת הניקיון. אותו זמן שבו הם יכולים להמשיך להתנהל לפי מה שאורח החיים מכתיב להם. הרי בואו נודה בזה, ניקיון הבית נמנה יחד ברשימה ארוכה של אותם מטלות שאנחנו חייבים לעשות, אבל חד משמעית לא רוצים לעשות. ואם מדובר במקרה ספציפי יותר, כמו למשל חדר מחסן שמטלית ניקוי בודדת לא באה איתו במגע שנים – אז כבר לא מדובר במטלה, אלה יותר כמו "מבצע מיוחד" שיש לצאת אליו.

חברת ניקיון ברעננה

אנחנו מבינים ומכירים את התחושה הזו, ולכן אנו יודעים גם להעניק לה את הפתרון הטוב ביותר שהוא – טיפול ניקיון יסודי ומקצועי, על ידי הצוות המיומן של חברתנו. ככה לא רק שאתם תחזו בדירה שלכם במצב הכי נקי שאולי הכרתם עד אותו הרגע, אלה גם אתם תרגישו טוב יותר ברגע שתבינו שלמעשה חסכתם לעצמכם את המועקה שלפעמים מגיעה עם לצאת במבצע ניקיון (או במבצע שטיפת כלים, כל אחד "והצרות" שלו.)  

השירותים שאנחנו מציעים

השירותים שאנו הם פשוטים להסברה ולוכדים בתוכם את כל מה שקשור לניקיון ומקום משכנכם. בין אם זה ניקיון כללי, או ניקיון שנועד למטרה יותר ממוקדמת. היו לנו מקרים בהם למשל הצפה בדירה מסויימת גררה צורך בניקיון מאסיבי שלאותם לקוחות כנראו לא היו האמצעים או אפילו הרצון לטפל באותו מקרה. אבל לרוב זה גם יכול להסתכם בדירה שמוצעת למכירה ורוצים להשאיר רושם טוב על הקונים שבאים לראות את הדירה. או אולי דירה שעברה שיפוץ וכעת יש להחזיר אותה לקדמותה? בשורה התחתונה – כל מצב שדורש ניקיון לדירה שלכם, חברת טיפטופ תוכל להתמודד. כשמדברים על ניקיון אי אפשר שלא להזכיר את אחד משירותי הדגל שלנו והוא : פוליש לרצפות. פעולת פוליש אחראית על ניקיון יסודי יותר של רצפה ובנוסף – שיקום הרצפה על ידי החדרת "ברק", תחשבו על סרט מצוייר שבו מרוב שהרצפה מבריקה, יוצאים ממנה נצנצים עם סאונד חמוד – אם החיים היו סרט, אז בכל רצפות שעברו פוליש על ידי חברתנו – היה אפשר למצוא אפקט כזה!  

מחירון חברת ניקיון ברעננה

מחירון ניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש לרצפה

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

האם ניתן לעשות פוליש לרצפת גרניט פורצלן?

שאלה שיוצא לנו לשמוע הרבה.. אז התשובה היא כן אבל – נדרשת עבודה של אנשי מקצוע כדי שלא רק אפקט הפוליש יתקבל על סוג הרצפה הזה, אלה גם שהרצפה עצמה לא תינזק. הסיבה לכך היא שבעוד רוב הרצפות יכולות להכיל ולספוג חומרי פוליש סטנדרטיים – גרניט פורצלן לא. סכנה נוספת בניקוי רצפה מסוג זה בצורה שגויה היא העובדה שהרצפה יכולה להישאר חלקה עד לכדי סכנה. אז לשאלה של האם ניתן "לפלש" כזו רצפה, התשובה היא – רק על ידי אנשי מקצוע בעלי ציוד מתאים וייעודי לכך. 

פוליש לגרניט פורצלן

אודותינו

חברתנו טיפטופ היא חברת ניקיון ברעננה מזה 25 שנים. אנו גאים להיות מהחברות הבודדות בישראל אשר ביכולתן להעניק שירות מקצועי מבוסס סטנדרטים גבוהים ותוצאות – וזה כאשר אנו יכולים להגיע לכל מקום בארץ. עם השנים החברה המשיכה להתפתח ולגדול כי הבנו, שככל שנצמח יותר – ככה נוכל לעזור ליותר אנשים עם השירות שלנו. ככל שהשמועה התפשטה והתרחבה – כך גם הביקוש, אין זה מפתיע שיש מספר גדול של אנשים שרוצים להרגיש שהם חיים בבית נקי ומסודר. אפילו אם מדובר בניקיון חד שנתי, שמתקיים בין כל הפעמים שלקוחות מבצעים עושים זאת באופן עצמאי –הכל בסופו של דבר שאלה של רצון הלקוח. אם הוא רוצה את ביתו או דירתו נקייה – אנחנו ניהיה הראושנים להתגייס למשימה. 

למי מיועדים שירותי הניקיון של טיפטופ?

השירות שלנו והיעוד שלנו הוא פשוט – כל אדם אשר רוצה לחיות בבית נקי ומסודר, מבלי הצורך בהכרח להפעיל המון משאבים ובזמן כדי לגרום לזה לקרות. האם זה אומר שהשירות שלנו נגיד "רק למי שיכול להרשות לעצמו את זה?" – התשובה היא כמובן לא. לאורך 25 שנות הניסיון שלנו, יצא לנו לעבוד ולעזור למגוון רחב של לקוחות, מכל מיני שכבות גיל ורמות הכנסה. השירות שלנו בסופו של יום פותר בעיה שכולם יכולים לחוות אותה. אפילו סטודנט שנמצא בתקופת מבחנים, ולמרות הזמן הרב שהוא צריך להשקיע בלמידה, הוא עדיין לא יכול לוותר על ניקיון דירתו (במיוחד עם גרים עם שותפים). אם אתם הגעתם להחלטה שאתם רוצים שדירתכם תיהיה נקייה, בין אם הצורך לקח התעורר במקרה או שסתם אתם יותר לא יכולים לסבול את הלכלוך, ונוסף על כך – אם ברצונכם גם שאותו ניקיון יתבצע בצורה הכי מיטבית שיש – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר – חברת ניקיון ברעננה ואנחנו נדאג לכם לכל בקשה. 

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות