חברת ניקיון באשקלון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

פתגם צ'כי גורס כי "הניקיון שווה לחצי מתחושת הבריאות" ואנחנו חייבים להסכים איתו. מכירים את החוויה הזו של לחזור הבייתה אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, ומיד עם הכניסה לבית אתם מרגישים את אותה תחושה לא נעימה שמתפשטת בגוף ומעיקה: הבית לא נקי. הרצפה מלוכלכת, שידת הטלוויזיה בסלון מאובקת, מתחת לספות מתגלגלים כדורי אבק. כל הרגשות הטובים והנעימים שאמורים לעטוף אותנו עם הכניסה לביתנו שהוא מבצרנו לא מתקיימים אם ביתנו לא נקי. בעידן בו אנשים הפנימו כי הם צריכים ואף חייבים לקחת עזרה מקצועית בתחומי החיים השונים, אנחנו פה בדיוק בשביל לעזור בתחום הניקיון. 

נעים מאוד, טיפטופ- חברת ניקיון באשקלון. 

חברת ניקיון באשקלון

השירותים שלנו

השירות שאנו מציעים בתור חברת ניקיון באשקלון , הוא להביא את הדירה שלכם למצב שהיא כל כך נקייה , עד שאתם אולי לא תזהו שמדובר בדירה שלכם! עד כדי כך. ואנחנו יודעים ויכולים להגיע לתוצאה הזו מכל מצב שהדירה שלכם מצויה בה.

אין צורך להתנצל שהדירה מלוכלכת, להפך. זה בדיוק מה שאנחנו יודעים ואוהבים (!) לעשות. מהפך של ניקיון.

ניקיון דירות כללי 

כלל הלקוחות שלנו נשארים מופתעים לאחר שאנו מבצעים בדירה שלהם ניקיון כללי ויסודי של כל הדירה על כל חלקיה, מרצפה עד תקרה. אנחנו לא מפספסים מאומה. מתייחסים לכל ידית, לכל דלת, לכל שלב תריסים. הניסיון שלנו הוא יסודי על פי הגדרתו. כל על מנת להעניק ערך פשוט והוא – להביא את דירתכם למצב ניקיון שטרם הכרתם.

ניקיון דירות באשקלון

ניקיון דירה לאחר שיפוץ השקעתם הון תועפות בשיפוץ הבית, אבל דווקא ב"פיניש" אתם חוסכים?

הורידו מעצמכם את הטרחה והמורכבות שיש בלנקות דירה אחריי שיפוץ. בדיוק כמו שאנשי מקצוע היו אחראיים על ביצוע השיפוץ בפועל – תרשו לעצמכם לתת לחברה מובילה בתחומה  לנקות אותה לרמה היסודית כדי שתוכלו להכריז בחגיגיות – שתהליך השיפוץ מאחוריכם. 

פוליש

פוליש היא פעולת ניקיון שיכולה להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע בעלי הציוד המתאים. נדרשת הבנה של סוג החומר איתו "מפלשים" וכמו כן את סוג הרצפה. מזמינים אתכם לחוות את החוויה של להתעורר אל בית עם רצפה "מפולשת", לגור בבית כזה, לארח בו ובכלל.

מי אנחנו

חברתנו פעילה בארץ כבר 25 שנים, במהלכן הוענקו בכל רחבי הארץ שירותי ניקיון ופוליש ברמה המקצועית והיעילה ביותר. מעבר לעבודה עם ציוד מתקדם מיועד – עובדי חברתנו הם אנשים בעלי ניסיון רב, אנשי מקצוע שצברו ניסיון במספר רב של דירות והתמודדו עם תרחישים שונים אשר קשורים לניקיון ולכלוך. וכן – אתם תופתעו לגלות על כמויות המקרים בהן נמצאו גורמים מזהמים שנובעים מחוסר ניקיון כגון : בקטריות, נבגי עובש ותרביות חיידקים.  

ההתחייבות שלנו לעבודה המקצועית ביותר

אומרים ש"עד שלא תנסה-לא תבין" וזה בדיוק מה שאנחנו דוגלים ומאמינים בו כאן בטיפטופ – חברת ניקיון באשקלון. המטרה שלנו היא להעניק ללקוח חווית ניקיון שהוא לא הכיר עד כה.

 אנחנו יוצרים בידול משמעותי בין רמת הניקיון שאנו מציעים , לבין מה שאנשים יכולים לבצע בצורה עצמאית. 

כדי להגיע לרמות ניקיון ספציפיות , נדרש שימוש בכלים ובמכשירים שככל הנראה לא תוכלו למצוא במחלקת הטואלטיקה של הסופר השכונתי. 

בבסיס של הדברים עומד עיקרון פשוט – בסופו של יום רובנו יודעים לטאטא ולהעביר סחבה רטובה עם נוזל ניקוי. אבל כדי להגיע לתוצאת ניקוי יוצאת דופן , כזאת שאנו לא מכירים – נדרש סט פעולות שונה, שמבוצע על ידי אנשים שזאת כל מהותם המקצועית – לגרום לדירה שלכם, להיות נקייה כמו שמעולם לא חוויתם.  

חברת ניקיון באשקלון – עובדים גם בפריסה ארצית 

הייחודיות שלנו כחברת ניקיון בארצנו הקטנה היא העובדה שאנו מגיעים לכל קצוות הארץ במתן שירותי הניקיון שלנו. מעבר לעובדה שאנו נהנים להנגיש את השירות שלנו לכל עיר ויישוב, כדי שיותר אנשים יוכלו להנות מבית נקי – נוכחנו לגלות שהיתרון הגדול בכך ששירותי הניקיון שלנו פרוסים לאורכה ולרוחבה– היא העובדה שאנו יכולים בביטחון לסגל לעצמנו את העובדה שהיא "אין מקרה שלא נתקלנו בו קודם", אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו.  

לחברתנו ועובדיה יצא לטפל בכל סוגי הדירות באשר הם, ולעמוד מול כל אתגר ניקיון כזה או אחר. מגורים בדירה ליד אתר בנייה אשר מייצר המון אבק בסביבה, או אפילו בניין מאד ישן שגורם להצטברות של עובש בחדר, או חלילה בית שעבר שריפה. 

אנו נדע כיצד לנהוג ולטפל גם בדירה שלכם, גם אם אתם בטוחים שמדובר ב "מקרה אבוד" – אלה הלקוחות שהכי כיף לנו להפתיע. 

אז למה לי חברת ניקיון עכשיו? או " למה בעצם לא להמשיך להעסיק עוזרת?"

אז נשאלת השאלה בעצם – למה לא  להיכנע לפתרון הנגיש והקל, זה שידוע מימים ימימה: להעסיק עוזרת בית?

הסיבה לכך היא פשוטה:

עוזרת בית (בהנחה שהיא אכן מגיעה ליום עבודה ולא "מבריזה" בבוקרו ) לרוב לא תעניק ערך מוסף לניקיון הדירה – כי היא גם לא  תציב אותו כמטרה. עוזרת בית פועלת לפי סטנדרטי ניקיון אשר "ידועים לכלל" ואין מה להשוות בין הכוח הפיסי ואף המנטלי הטמון בעובדינו, המכשור העומד לרשותם והידע המקצועי,כמו גם האחריות הקלנדרית להגיע בכל תקופת זמן ובכלל. 

סיבה נוספת היא שלרוב עוזרת הבית תיקח את הדגשים לניקיון הדירה ממכם, וזה אומר שכל עוד אתם לא תדעו איפה הכי דרוש ניקיון, אז גם היא לא. 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר , חברת ניקיון באשקלון – כדי שנוכל להגיע לדירתכם ולעשות את המהפך שאולי לא ידעתם שאפשרי לעשות. 

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות