חברת ניקיון באור יהודה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

כולנו מרגישים את התחושה הזו, אנו נכנסים לחדר השירות או השירותים, אוספים אלינו מטאטא, מגב, סמרטוט וחומרי ניקוי, ניגשים לסלון ושם מיד תחושת הייאוש תוקפת. שוב הגיע הזמן לעשות ניקיון כולל לבית. האם היינו מעדיפים לנוח צהריים? כמובן... אך הבית הרי לא ינקה את עצמו ואנו מתחילים במלאכה בחוסר חשק.

חברת ניקיון באור יהודה

השירותים שאנחנו מציעים

האם ניקיון הבית הוא דבר כללי כמו שהוא נשמע? לא בהכרח. במהלך שנות הניסיון הרבות שלנו נוכחנו לגלות שקיימות סוגים שונים של ניקיונות אותם אנו יכולים לבצע. הכל תלוי בצורך של הלקוח והמצב הנתון של הבית אותו הוא רוצה לנקות. בדיוק מהסיבה הזו אנו, חברת ניקיון באור יהודה מציעים מגוון של שירותי ניקיון והנה כמה דוגמאות:

ניקיון כללי של בתים ודירות: מדובר בשירות הכללי ביותר וככל הנראה גם הכי נפוץ שיצא לנו להעניק לקהל לקוחותינו במרוצת השנים. השירות כשמו הוא – ניקיון כללי (אך יסודי) של דירתכם. הצוות שלנו יגיע עם מיטב אנשי המקצוע והמכשור כדי לדאוג שדירתכם תהייה מבריקה כל כך, עד שאולי לא תצליחו לזהות אותה.

ניקיון דירות באור יהודה

ניקיון לאחר שיפוץ: אז אתם אחרי שיפוץ הדירה, כמה נהדר! מה שכן, המצב הנתון שהדירה מצויה בא אולי פחות נהדר... עטיפות, לכלוכים, אבק, גבס מפורר ומה לא. אך תנו לנו בטיפטופ להרגיע אתכם – הצוות שלנו יוכל להביא את דירתכם למצב של דירה חדשה מקבלן.

פוליש: מתי הייתה הפעם האחרונה שבה עשיתם פוליש לרצפת ביתכם? אם כבר שכחתם כיצד הייתה נראית הרצפה כשהייתה חדשה אולי הגיע הזמן להבריק את הרצפה ולהחזיר לה את המראה החדש והנוצץ שמגיע לה.

המחירון שלנו ואיך הוא מתומחר

מחירון ניקיון דירות ובתים

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

תמחור המחירון שלנו לרוב מושפע מכמה פרמטים: בכמה שטח של ניקיון מדובר (לרוב מתומחר לפי מחיר למטר. נוסף על כך – מורכבות הניקיון גם תשפיע על התמחור. כלומר כל מצב ניקיון ידרוש ככל הנראה ציוד מסוג ספציפי וגם מספר של כוח אדם משתנה. למשל אם מדובר בניקיון כללי וסטנדרטי, הוא ככל הנראה יעלה פחות מניקיון שדורש יותר עבודה – למשל במקרים בהם יש לכלוכים לא שגרתיים או אפילו ניקיון לאחר שהבית עבר אירוע כמו שיפוץ או שריפה. 

אנו נחשב את כמות השטח אותו יש לנקות, ואחרי אסיפת הפרמטרים הנוספים נוכל לתת הצעת מחיר מדויקת והוגנת. הנה המחירון אשר משקף את רוב המקרים אצל לקוחותינו:

למה לבחור בנו לניקיון הדירה שלכם?

עם ניסיון אי אפשר להתווכח. חברתנו טיפטופ נותנת את שירותיה ברחבי הארץ כבר 25 שנים. כאשר מדובר בחברה שפועלת במשך תקופת זמן כזו ובכל המקומות בארץ, ניתן להסיק מכך רק דבר אחד – יש לנו את היכולת להתמודד עם כל תרחיש ניקיון בכל דירה. עוד לא יצא לנו לחוות מקרה שאנשי המקצוע שלנו "לא ידעו להתמודד אתו". אך בין אם הדירה שלכם דורשת טיפול ספציפי יותר, או שאתם פשוט רוצים לחוות את ביתכם נקי וריחני בלי שום סיבה ספציפית, אנחנו נשמח להתגייס למשימה.

החשיבות שבחברת ניקיון 

חברת ניקיון היא למעשה הפתרון היחיד שקיים במידה ואתם רוצים מעבר לניקיון דירתכם – להצליח לשמר אותה ועל מצבה. לכלוך הוא בסופו של יום לא רק עניין קוסמטי, כי במצבים מסוימים כמו למשל עובש או טיח – הדירה יכולה להינזק ואף לגרום לנזילות ונזקים על הקיר. נוסף על כך, גם בהיבט שלנו כאנשים שחיים בדירה, לניקיון יש חשיבות מרובה מאשר התחושה הכללית שלנו אצלה. אנחנו מדברים כמובן על העובדה שמחיה בדירה לא נקייה יכולה לפגוע בבריאות שלנו – שאיפת אבק, חשיפה לבקטריות, אכילת במקומות לא סטריליים – כל אלו דוגמאות למה שחוסר שמירה על ניקיון יכול להוביל אליו. לכן ניקוי הדירה בצורה יסודית על ידי חברת ניקיון היא הדבר ההגיוני ביותר לעשות.

אז נכון אולי אנחנו עדיין לא בעתיד בו בתים ינקו את עצמם, אבל מי אמר שאתם לא יכולים לפנות לעצמכם את הזמן ולהתעסק במה שאתם רוצים, בזמן שהבית מקבל טיפול ניקיון יסודי? זה בדיוק מה שאנחנו – חברת ניקיון באור יהודה יכולים לעשות ונשמח להציע את שירותינו גם לכם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות