חברת ניקיון ברחובות

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

בטיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, אנו מספקים מגוון של שירותי ניקיון עבור לקוחותינו. על מנת שנוכל לתת מענה ללקוחות שזקוקים לחברת ניקיון ברחובות. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ניקיון בתים ועל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו.

חברת ניקיון ברחובות

טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון ברחובות

על מנת לאפשר לכם ליהנות מבית נקי ומצוחצח, חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, מספקת מגוון של שירותים:

ניקיון דירות כללי

 ניקיון דירות יסודי על כל האלמנטים שבהן, עד לרמת המשקופים והפאנלים.

ניקיון דירות לאחר שיפוץ או דירות חדשות מקבלן

דירות לאחר שיפוץ או דירות מקבלן מתאפיינות בלכלוך עיקש, כמו למשל שאריות של אבק סמיך, שאריות רובה, דבקים ועוד. כל אלה לא רק מהווים מפגע אסתטי, אלא גם משמשים כמזהמים שעלולים לסכן את בריאותנו. אנו נדאג לאוורר היטב את הבית או הדירה ולנקות את כל הלכלוך שנותר לאחר הבנייה או השיפוץ.

ניקיון דירות לקראת אכלוס

עוד לפני המעבר לדירה, חשוב מאוד לנקות אותה היטב ולחטא משטחים כמו הכיורים, האסלות, הקרמיקה במקלחת ועוד. הצוות המיומן שלנו יחטא עבורכם כל משטח וכל אלמנט בדירה, כך שתוכלו להיכנס אליה כשהיא מבריקה ומצוחצחת.

חברת ניקיון בתים פרטיים ברחובות

ניקיון בתים פרטיים ברחובות זוהי המומחיות שלנו. צרו איתנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

ניקיון דירות לאחר שריפה

אנו נפנה עבורכם את הריהוט והאביזרים שניזוקו בעקבות השריפה, נסיר את שאריות הפיח, נאוורר את הדירה וננקה אותה באופן יסודי.

פוליש

אחת ההתמחויות הבולטות של חברתנו היא ביצוע פוליש. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש, תוך כדי שאנו מקפידים להתאים את הפוליש הנכון עבור כל רצפה באופן ספציפי.

מחפשים חברת ניקיון בתים ברחובות? מצאתם!

חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, היא חברה העוסקת בתחומי הניקיון והפוליש מזה כבר 25 שנים. הניסיון עתיר השנים שלנו, יחד עם הידע שאנו ממשיכים לצבור כל הזמן, הם אלה שמאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירותי ניקיון איכותיים, מהמעלה הראשונה.

פרט לכך, חברתנו מקפידה להעסיק אנשי מקצוע מיומנים, המחזיקים גם הם בניסיון עתיר שנים בתחום הניקיון. כדי להבטיח את בריאות הלקוחות שלנו, אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי טבעיים, שנחשבים כידידותיים לסביבה ולאדם. בנוסף, אנו מתפעלים מערך שירות אדיב במיוחד, שיהיה זמין עבורכם לכל שאלה, בעיה או בקשה.

למה חשוב לשמור על בית נקי ומסודר?

לפני שנצלול לעומק, חשוב להבין למה ניקיון הוא עניין כל כך מהותי. כולנו מבינים את החשיבות בשמירה על בית נקי ומסודר, בעיקר בשל הרווחה הנפשית שסביבה נקייה ונעימה מעניקה לנו. עם זאת, יש אספקט נוסף ולא פחות חשוב שבגללו כדאי לשמור על ניקיון הבית: הבריאות שלנו. ראשית, ניקיון תכוף מסייע לנו להיפטר ממזהמים כמו למשל נבגי עובש, בקטריות וחיידקים. שנית (וזו כנראה עובדה קצת פחות ידועה), רמת זיהום האוויר שקיימת באופן טבעי בבית שלנו, גבוהה מרמת זיהום האוויר שקיימת בחוץ. הסיבה לכך היא שבמבנים סגורים, כמו למשל משרדים, דירות מגורים, בתים פרטיים ועוד, יש תחלופה מועטה יותר של אוויר, וכך נוצר מצב שהאוויר הקיים בחדר צובר עוד ועוד מזהמים, כמו גם פחמן דו חמצני, ומסכן את חיינו. כאשר אנו מנקים את הבית, אנו גם מאווררים את החללים השונים שלו ומסייעים בנטרול המזיקים שקיימים באוויר – עניין אשר שומר על הבריאות שלנו בטווח הארוך.

מדוע לא כדאי להתפשר על האיכות בעת בחירה בחברת ניקיון?

חשוב מאוד להבין כי על אף שניקיון מצטייר כמשימה פשוטה, מדובר למעשה בעבודה שדורשת לא מעט מיומנות וידע. שימוש בחומרי חיטוי לא נכונים, למשל, עשוי שלא להיות אפקטיבי במקרה הטוב, או אף להזיק למשטחים שבבית שלכם במקרה הרע. שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים, שאינם מותאמים כהלכה לחלל, עשוי לגרום לזיהום האוויר בחדר ולסכן את הבריאות של השוהים בו. 

כדאי לזכור כי בדומה לכל מקצוע, גם כשהעניין נוגע לניקיון – הזול עלול לעלות ביוקר, בעיקר בשל הנזקים שעלולים להיגרם לכם כתוצאה מעבודת ניקיון שאינה מותאמת באופן הנכון לבית שלכם.

חברות ניקיון מקצועיות וטובות, יעבדו עם חומרים בעלי תו תקן ואישור ממשרד הבריאות, ויידעו כיצד להתאים כל חומר לכל משטח ולכל חלל, כך שהוא לא יזיק לחפצים שלכם, או חמור מכך – לבריאות שלכם ושל משפחתכם. בנוסף, עבודת ניקיון מקצועית תתבצע ביסודיות, ותותיר אתכם עם בית לא פחות ממבריק. מסיבות אלה ועוד, בבואכם להזמין שירות כלשהו מחברת ניקיון ברחובות או בכל מקום אחר בארץ, חשוב מאוד שלא להתפשר על האיכות והמקצועיות של החברה.

אם אתם זקוקים לחברת ניקיון ברחובות – אנו, בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון, נשמח לספק לכם עבודה איכותית במחירים נוחים. צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל צרכי הניקיון והפוליש שלכם, כך שגם אתם תוכלו ליהנות מדירה מבריקה

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות