חברת ניקיון בתל אביב

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

ניקיון הוא אולי אחת הפעולות השנואות ביותר על רוב האנשים, ולא בכדי. ניקיון דורש לא רק המון אנרגיה ומרץ, אלא גם גוזל לא מעט זמן – משאב יקר שרוב האנשים זקוקים לו יותר מכל ושומרים עליו בקנאות. מסיבות אלה ועוד, כמעט שלא קיים אדם שלא זקוק לחברת ניקיון בתל אביב או באזורים אחרים בארץ, כזו שמספקת שירות מידי ואיכותי בפריסה ארצית – בדיוק כמו חברתנו, "טיפטופ". לפניכם כל מה שצריך לדעת עלינו ועל השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו.

שירותי פוליש בתל אביב

פרט לניקיון של בתים ומשרדים, חברתנו מספקת גם שירותי פוליש שמתבצעים על ידי צוות פוליש מקצועי, אשר מוסמך לבצע את כל סוגי הפוליש – ובכלל זה פוליש קריסטל, פוליש ווקס, פוליש לרצפת גרניט פורצלן ועוד: 

  • פוליש קריסטל – פוליש המותאם לרצפות העשויות שיש או אבן טבעית וידוע גם בשם "הברקה קריסטלית" בשל הברק המנצנץ שהוא מספק לרצפות. פוליש זה לא יתאים לכל סוג של רצפות, ולכן, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע איכותיים לצורך הערכת סוג ומצב הרצפה.
  • פוליש ווקס – פוליש המותאם בעיקר לרצפות שיש וטרצו ונחשב לאחד מסוגי הפוליש הפופולריים ביותר כיום. בדומה לפוליש קריסטל, גם פוליש זה לא יתאים בהכרח לכל סוג של רצפות, ולכן עליו להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים בלבד.
  • פוליש לרצפת גרניט פורצלן – אריחי גרניט פורצלן הם אריחים שאינם יכולים לספוג חומרי פוליש, ועל כן, פוליש זה יתבצע ללא שימוש בחומרי הברקה שומניים, אלא רק באמצעות קרצוף ושטיפה מקצועית של הרצפות, תוך שימוש באמצעים כמו מכונת פוליש ייעודית.

הצוות המקצועי שלנו לא רק יקפיד לצחצח את הרצפות שלכם באופן המיטבי, אלא גם יתאים את סוג הפוליש באופן האידיאלי לסוג המרצפות שברשותכם, על מנת שעבודת הפוליש תחזיק מעמד למשך זמן רב ושהרצפות שלכם לא ייפגעו בשום דרך כתוצאה ממנה. עניין זה יבטיח שתוכלו ליהנות מרצפה בעלת מראה משופץ, נקי ומבריק, שישדרג את מראה החדר כולו.

כמה עולה פוליש בתל אביב?

לפניכם מחירון הפוליש שלנו:

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

וואן סטופ שופ לכל צרכי הניקיון שלכם

כפי שניתן לראות, חברתנו מספקת ללקוחותינו שירותי ניקיון נרחבים וכוללים, המותאמים למגוון של חללים, משטחים ורצפות. בין היתר, אנו מבצעים ניקיון דירות בתל אביב, ניקיון לאחר שריפה, ניקיון לפני מעבר דירה או אכלוס, ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב ועוד. את כל אלה, אנו מבצעים תוך שימוש בחומרי ניקיון טבעיים ובטיחותיים, שאינם מזיקים לאדם או לסביבה ושומרים על איכות המשטחים שאנו מנקים.

חברת ניקיון בתל אביב

לחברתנו ניסיון עתיר שנים בתחום הניקיון, ואנו מקפידים להתעדכן באופן תדיר בכל החידושים האחרונים שצצים בעולם זה. כלל העובדים בחברתנו עוברים הכשרות והשתלמויות על בסיס קבוע, על מנת להבטיח שמירה על מקצועיות ועל שימוש בטכניקות, בחומרים ובאביזרים המתקדמים ביותר בשוק. באופן זה, אנו יכולים להבטיח את שביעות הרצון המלאה של כל לקוחותינו – שהיא למעשה הדבר החשוב ביותר עבורנו בכל עבודה שאנו מבצעים.

טיפטופ: החברה המובילה לשירותי ניקיון בתל אביב

חברת טיפטופ, בהנהלתו של דרור לוי, היא חברה שעוסקת בתחומי הניקיון והפוליש כבר מזה 25 שנים. חברתנו מספקת מגוון של שירותי ניקיון בתל אביב, תוך התחייבות לסטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים. בחברתנו מועסקים לא רק אנשי מקצוע שמגיעים מתחום הניקיון ועוסקים בו שנים רבות, אלא גם כאלה שאוהבים ניקיון, כיוון שאנו מאמינים שרק בדרך זו, אנו יכולים לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו.

אנו מקפידים על שירות אדיב ונעים, לצד עמידה בזמנים וזמינות גם לעבודות בהתראה קצרה, שכן אנו מבינים שמטבע הדברים, לעיתים מתעורר גם צורך בניקיון דחוף בשל מגוון של סיבות שונות. אנו שמחים וגאים לעמוד לצד לקוחותינו בכל צרכי הניקיון שלהם ולספק להם שירות נהדר, שאינו מתחיל ונגמר במקצועיות, אלא מתבטא גם ביחסי אנוש טובים, זריזות ומתן מענה מהיר לכל שאלה או בעיה שמתעוררת בתהליך. מעל לכל, אנו מעוניינים לספק ללקוחותינו חוויית שירות טובה ונעימה, כזאת שתותיר אותם עם טעם טוב ותגרום להם לשוב ולהיעזר במגוון הרחב של השירותים שלנו.

חברת ניקיון משרדים בתל אביב

ניקיון משרדים בתל אביב, במרכז ובאזורים אחרים בארץ, הוא פעולה חשובה ביותר שאין להקל בה ראש. הסיבה לכך היא שמשרדים מתאפיינים בתנועה ערה של אנשים – הן לקוחות המשרד והן העובדים ששוהים בו. כאשר המשרד אינו נקי, העסק כולו עלול להצטייר כפחות איכותי ומקצועי בעיני הלקוחות – עניין אשר עשוי לפגוע בהכנסות שלו באופן משמעותי. 

בנוסף, כשעובדי המשרד נאלצים לעבוד בחלל מלוכלך או לא נקי, תיתכן השפעה על המוטיבציה שלהם, כמו גם על ההספק שלהם. בקרב אנשים מסוימים, ריח רע, למשל, עלול לעורר תגובה פיזיולוגית כמו בחילה, מיגרנה ועוד. אנשים אחרים עלולים לסבול מהפרעות קשב וריכוז כשהם נאלצים לעבוד בסביבת עבודה שאינה מסודרת או נקייה. במילים אחרות, החשיבות בשמירה על ניקיון המשרד לא נעצרת רק במיצוב העסק כאיכותי ויוקרתי, אלא גם בשמירה על הפרודוקטיביות והמוטיבציה של העובדים עצמם – שהם למעשה לב לבו של העסק והמנוע שמפעיל אותו.

כיוון שאנו מודעים לחשיבות הרבה בשמירה על ניקיון המשרד, חברתנו מספקת שירותי ניקיון משרדים בתל אביב ובמקומות אחרים בארץ במחירים נוחים ואף בהתראה קצרה. אנשי המקצוע המצוינים שקיימים בחברתנו ינקו את כל משטחי העבודה במשרד, יטאטאו, ישאבו וישטפו את הרצפות, ינקו את השירותים והמטבחון ויבטיחו שתוכלו לשוב לסביבת עבודה מצוחצחת – כזאת שתרשים הן את הלקוחות והן את העובדים שלכם.   

למה להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון ולא לנקות לבד?

לפני הכל, יש לתת את הדעת על היתרונות של חברת ניקיון בהשוואה לניקיון שמתבצע באופן עצמאי. פרט לעובדה שחברת ניקיון בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ חוסכת ללקוחות זמן יקר, היא גם מחזיקה במגוון של יתרונות נוספים, כשהעיקרי שבהם הוא נושא המקצועיות. חשוב להבין כי בדומה לכל שירות או מקצוע אחר, גם בתחום הניקיון ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לאנשים שמבצעים את העבודה. צוות מקצועי ומיומן, יידע כיצד לבצע ניקיון דירות בתל אביב (או בכל אזור אחר) באופן הטוב ביותר, תוך שימוש בחומרים ובאמצעים הנכונים והמתאימים ביותר לכל משטח.

בחברתנו, טיפטופ, אנו מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר עוסקים בתחום הניקיון כבר מזה שנים רבות ומכירים מגוון של טכניקות ניקיון. אנו מקפידים להתאים את חומרי הניקיון וטכניקת הניקיון לכל חלל או משטח באופן ספציפי, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהבטיח שהאלמנטים שאנו מנקים לא יינזקו או ייפגעו. הניסיון העשיר שלנו בתחום, כמו גם חומרי הניקוי האיכותיים שבהם אנו עושים שימוש, מאפשרים לנו לבצע עבודה לא פחות ממבריקה ולהותיר אתכם עם חלל נקי ונעים ביותר.

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון או פוליש בפריסה ארצית, כמו למשל ניקיון דירות בתל אביב, ניקיון משרדים ועוד – אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את השירות הטוב והאדיב ביותר, במחירים נוחים ובמקצועיות בלתי מתפשרת. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל צרכי הניקיון שלכם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות