חברת ניקיון במרכז

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אם אתם מחפשים חברת ניקיון במרכז שתוכל לענות על הצורך הזה – הגעתם למקום הנכון. חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, היא חברת ניקיון במרכז אשר עוסקת בתחום כבר לא פחות מ-25 שנים, ותשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם תוצאות לא פחות ממבריקות! לפניכם כל מה שצריך לדעת על השירותים והמחירים שלנו.

שירותי ניקיון במרכז הארץ

הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, יחד עם אנשי המקצוע המיומנים שקיימים בחברתנו, מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים בתחום הניקיון:

ניקיון דירות

בשונה משירות הניקיון הסטנדרטי, אותו אנשים לרוב מזמינים אחת לשבוע, אנו מבצעים שירות מקצועי של ניקיון דירות, כמו למשל ניקיון אחרי שריפה וניקיון אחרי שיפוץ. במצבים כאלה, לרוב נותרים בדירה מגוון של לכלוכים, אותם ניתן להסיר רק באמצעות שימוש בציוד ובחומרים מקצועיים. אנו נדאג לנקות עבורכם את שאריות האבק, הרובה, הדבקים, ונבצע חיטוי וניקיון יסודי גם לאלמנטים הקטנים ביותר בדירה, כמו למשל הפאנלים, מסגרות ומסילות החלונות ואף משקופי הדלתות.

חברת ניקיון במרכז

ניקיון משרדים

אנשי הצוות שלנו ידאגו לרוקן את הפחים, ינגבו את האבק מהשולחנות ומהמשטחים האחרים במשרד, יחטאו את השירותים, ינקו את המטבחון, ישאבו את השטיחים, ישטפו את הרצפה ויבצעו את כל הפעולות הנדרשות על מנת שהמשרד שלכם יהיה כמה שיותר נקי ומצוחצח. 

פוליש במרכז הארץ

אחד מתחומי ההתמחות הבולטים ביותר של חברתנו הוא פוליש לרצפות. אנו מתמחים בכל סוגי הפוליש שקיימים כיום בשוק, ולא רק מבצעים את העבודה תוך התאמה מיטבית לרצפה ולמצב שלה, אלא גם תוך התחשבות מלאה ברצונות של הלקוחות שלנו ובצרכים שלהם. עניין זה מאפשר לנו להתאים את שירותי הפוליש שלנו באופן אידיאלי לכל לקוח ולכל חלל.

פוליש במרכז הבית

כלל השירותים בחברתנו מיועדים למנעד רחב של לקוחות – החל מלקוחות פרטיים, שזקוקים לפוליש או לניקיון בדירה או בבית שלהם, ועד ללקוחות עסקיים שזקוקים לניקיון או לפוליש במשרד או בחלל העבודה שלהם. 

מחירון שירותי הניקיון שלנו

אחד מהכללים שמנחים אותנו בעבודתנו, הוא שקיפות מלאה מול כל מי שמתעניין בשירותים שלנו – שכן אנו מאמינים שהשקיפות היא אבן היסוד של האמון בינינו לבין לקוחותינו. מסיבה זו, כתבנו עבורכם מחירון כללי, שיאפשר לכם לראות את טווחי המחירים שלנו בכל עבודה שאנו מבצעים:

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מחירון ניקיון דירה

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

כיצד אנחנו מתמחרים עבודות ניקיון?

בשונה מחברות רבות אחרות בשוק, בטיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, אנו מקפידים על תמחורים פשוטים, שנשענים על שלושה פרמטרים עיקריים:

החומרים שבהם אנו עושים שימוש

הציוד והחומרים שבהם אנו עושים שימוש, משפיעים במידה רבה על תמחור העבודה. כך, למשל, מחירו של פוליש ווקס לא יהיה זהה למחיר של פוליש קריסטל, כיוון שמדובר בעבודות שדורשות שימוש בציוד ובחומרים שונים.

סוג העבודה

סוג העבודה שאנו נדרשים לבצע משפיע גם הוא על התמחור, שכן יש עבודות שכרוכות בפעולות ניקיון אינטנסיביות יותר, או דורשות צוות ניקיון גדול יותר. דוגמא טובה לכך היא ניקיון דירה אחרי שריפה או אחרי שיפוץ. במצבים כאלה, לרוב נידרש להיעזר בציוד ובחומרים יקרים יותר, שיאפשרו לנו להוריד את כל שאריות הדבקים, הפיח ועוד, וכמו כן להיעזר במספר גדול יותר של אנשי צוות – ועל כן מחיר העבודה עשוי להיות מעט גבוה יותר.

גודל החלל

מטבע הדברים, ככל שחלל החדר או הדירה שאנו נדרשים לנקות גדול יותר, כך גם המחיר עבור העבודה יהיה גבוה יותר.

חשוב להדגיש כי אנו מאמינים שעבודות ניקיון הן הכרח ולא מותרות, ועל כן, אנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים, במטרה להנגיש את השירותים שלנו לכמה שיותר לקוחות.

למה דווקא אנחנו?

חברתנו, טיפטופ – שירותי פוליש וניקיון, היא חברה המתמחה בתחום הניקיון והפוליש מזה כבר 25 שנים. במרוצת השנים פיתחנו שיטות עבודה חדשניות ורכשנו לא מעט ידע וכלים, שמאפשרים לנו לבצע גם את עבודות הניקיון והפוליש המורכבות ביותר.

על מנת לספק ללקוחותינו תוצאות נהדרות ומשביעות רצון, אנו מקפידים מאוד על המקצועיות, הן של החברה עצמה והן של כל אנשי המקצוע שעובדים בה. לטובת העניין, אנו מקפידים לרענן את הידע של העובדים שלנו על בסיס קבוע באמצעות השתלמויות והדרכות, וכמו כן מקפידים להתעדכן בכל החידושים האחרונים בתחום הניקיון.

דבר נוסף שאנו מקפידים עליו, הוא החומרים שבהם אנו עושים שימוש. כלל חומרי הניקיון בחברתנו הם חומרים בעלי תו תקן, שמאושרים על ידי משרד הבריאות ונחשבים לידידותיים הן לאדם והן לסביבה.

כיוון שאנו מבינים שניקיון הוא עניין דינמי, שלקוחותינו עשויים להזדקק לו גם מעכשיו-לעכשיו, אנו מקפידים על זמינות גבוהה במיוחד, ומאפשרים ללקוחותינו להזמין מאיתנו עבודות ניקיון גם בהתראה קצרה. פרט לכך, אנו מאמינים ששירות טוב ואדיב, הוא חלק בלתי נפרד מעבודת הניקיון עצמה, ועל כן, אנו מפעילים מערך שירות נרחב, שזמין ללקוחותינו בכל שאלה, בעיה או צורך.

על מנת להנגיש את השירותים שלנו לכמה שיותר אנשים, אנו לא רק מקפידים על מחירים הוגנים, אלא גם פועלים בפריסה ארצית, כך שנוכל לתת מענה מלא ומקיף בתחומי הניקיון והפוליש לכל מי שזקוק לכך.

תשאירו את זה למקצוענים

ניקיון הוא ללא ספק אחת המטלות השנואות ביותר על רוב האנשים, בין אם בשל העובדה שמדובר במטלה מתישה פיזית, ובין אם בשל הזמן הרב שהמטלה הזו לרוב דורשת מאיתנו. החדשות הטובות הן שבדומה לתחומים רבים אחרים, גם בתחום הניקיון ניתן להיעזר באנשי מקצוע – כאלה שלא רק יחסכו לנו את הזמן וההתעסקות, אלא גם יבריקו עבורנו את הבית כפי שלעולם לא נוכל להבריק אותו בעצמנו, תודות לכלים ולחומרים המקצועיים שבהם הם עושים שימוש. הזמינו חברת ניקיון היום!

מחפשים חברת ניקיון במרכז? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בכל צרכי הניקיון והפוליש שלכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות