חברת ניקיון בפתח תקווה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אין ספק שניקיון הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחיים שלנו. למרבה הצער, על אף החשיבות הגדולה שלו, ניקיון הוא פעולה שדורשת מאיתנו לא מעט אנרגיות, זמן, מרץ ומשאבים נוספים שלא כולם בהכרח מחזיקים בהם. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון - הבחירה הטובה ביותר לבית שלכם!

חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון בפתח תקווה ובשאר אזורי הארץ. אנו מספקים ללקוחותינו שירותי ניקיון רבים ומגוונים, תוך הקפדה על מקצועיות מקסימלית ובלתי מתפשרת, כמו גם יחס אדיב, חם ואישי. לפניכם כל מה שצריך לדעת עלינו ועל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו.

קראו עוד אודותינו.

כמה עולה לנקות את הדירה בפתח תקווה?

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

טיפטופ: ניקיון איכותי במחירים נוחים

חברת טיפטופ, בהנהלתו של דרור לוי, היא חברת ניקיון ותיקה ומקצועית, אשר עוסקת בתחום הניקיון והפוליש כבר מזה 25 שנים. חברתנו מתמחה במגוון של עבודות ניקיון, ובכלל זה לא רק ניקיון דירות ופוליש, אלא גם ניקיון משרדים, ניקיון מוסדות וניקיון עסקים שונים.

חברת ניקיון בפתח תקווה

צוות העובדים בחברתנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים, מנוסים ובעלי ניסיון עתיר שנים בתחום הניקיון. אנו מקפידים לא רק להעסיק אנשים מנוסים, אלא גם להעביר בחברה השתלמויות והדרכות על בסיס קבוע, על מנת להבטיח שכל אנשי המקצוע בחברתנו יבצעו את עבודת הניקיון במקצועיות בלתי מתפשרת, תוך שימוש בכלים ובחומרים איכותיים, בטיחותיים ואפקטיביים.

על מנת לספק ללקוחותינו את השירות המקיף והטוב ביותר, חברתנו פועלת בפריסה ארצית וזמינה גם לעבודות דחופות שמתקבלות בהתראה קצרה. בנוסף, אנו מקפידים על כך שכל עבודה שמתבצעת דרכנו, נעשית על הצד הטוב ביותר ולשביעות הרצון המלאה של כל לקוחותינו.

איך בוחרים חברת ניקיון בתים בפתח תקווה?

בחירה בחברת ניקיון בפתח תקווה עשויה להיות משימה לא פשוטה, בייחוד לאור העובדה שמדובר בתחום פרוץ יחסית, שאינו דורש תעודות או הכשרות ספציפיות. מסיבה זו, בבואכם לבחור חברת ניקיון בתים בפתח תקווה או בכל אזור אחר בארץ, כדאי לתת את הדעת על מספר פרמטרים עיקריים:

  • מקצועיות – בשונה ממה שנהוג לחשוב, ניקיון הוא לא עבודה שיכולה להתבצע על ידי כל אדם. ניקיון מקצועי ואיכותי הוא ניקיון שמתבצע באמצעות מכשור ועזרים מתאימים, כמו גם חומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה. בנוסף, אנשי המקצוע שמבצעים את עבודת הניקיון צריכים להיות בקיאים בטכניקות ניקיון שונות, על מנת שיוכלו לנקות מגוון של משטחים, מרצפות ואלמנטים נוספים, מבלי להזיק להם, לשרוט או להחליש אותם. לכן, לפני שאתם בוחרים בחברת ניקיון בתים בפתח תקווה או בכל מקום אחר, רצוי לוודא שמדובר בחברה שמבינה היטב את התחום ושמעסיקה עובדים מיומנים ומקצועיים.
חברת ניקיון בתים בפתח תקווה
  • זמינות – המציאות מלמדת כי לעיתים, נזדקק לניקיון בהתראה קצרה או באופן בהול. למרבה הצער, רוב חברות ואנשי הניקיון שקיימים כיום בשוק, אינם זמינים בהכרח לעבודה דחופה. בחברתנו, טיפטופ, אנו מעסיקים צוותי ניקיון רבים, על מנת שנוכל לעמוד לרשותכם גם בהתראה קצרה או בשעות פחות שגרתיות.
  • מחירים – כולנו מכירים את האמרה "הזול עולה ביוקר", אך אין פירוש הדבר שעלינו לבחור בהכרח בחברת ניקיון בפתח תקווה שמציעה לנו את המחירים הגבוהים ביותר. חברתנו מקפידה על ביצוע עבודת ניקיון איכותית במחירים נוחים ושווים לכל כיס, מתוך אמונה שניקיון הוא לא מותרות אלא עניין הכרחי.
  • שירות – שירות טוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל עסק או חברה. כאשר השירות טוב, אדיב ונעים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שגם אם תיתקלו בבעיה כלשהי או שתביעו חוסר שביעות רצון – החברה תדאג לעמוד לרשותכם ולטפל בכל הסוגיות שהעליתם. מסיבה זו, מדובר בפרמטר שממש לא רצוי להתפשר עליו
  • בעת הבחירה בחברת ניקיון בפתח תקווה או בכל מקום אחר.

שירותי הניקיון שאנחנו מציעים

חברתנו, טיפטופ, מספקת שירותי ניקיון רבים ומגוונים, כשהבולטים שבהם הם ניקיון דירות ופוליש:

  • ניקיון דירות – אנו מבצעים ניקיונות שוטפים בדירות ובבתי מגורים, תוך שימוש בחומרים תקניים, טבעיים וידידותיים לאדם ולסביבה.
  • ניקיון דירה חדשה או דירה אחרי שיפוץ – בדירה חדשה או בדירה לאחר שיפוץ, לרוב יוותרו שאריות של צבע, אבק, רובה, דבקים ולכלוכים נוספים, אותם קשה מאוד ועד בלתי אפשרי להסיר לבד. הצוות המיומן שלנו ידאג להגיע אליכם עם חומרים וציוד מקצועיים, ולנקות את הבית או הדירה עד תלתל האבק האחרון.
  • ניקיון דירה לאחר שריפה – הצוות המקצועי שלנו ידאג לנקות את הפיח ולפנות את הנזקים שנגרמו כתוצאה מהשריפה, כך שתוכלו לשוב וליהנות מדירה נקייה ונעימה.
  • ניקיון דירה לפני מעבר או אכלוס – לפני מעבר או אכלוס יש צורך בחיטוי הדירה, בדגש על משטחים כמו האסלות, הכיורים, המקלחות ועוד. חברתנו תבצע עבורכם ניקיון יסודי, שכולל לא רק את כל אלה, אלא גם את כל האלמנטים הקטנים ביותר בדירה – כמו למשל הפאנלים, הארונות, המגירות, מסילות החלונות ועוד.
  • פוליש – פוליש הוא ללא ספק פעולה הכרחית, שמטרתה לא רק לרענן את הרצפות, אלא גם להעניק לכל החדר מראה משודרג, משופץ וחדש יותר. מסיבה זו, מדובר באחד מתחומי ההתמחות החזקים ביותר של חברתנו, ואחד הדברים שאנו מקפידים עליהם ביתר שאת. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש, ובכלל זה פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן, תוך שאנו דואגים להתאים את סוג הפוליש באופן האידיאלי לסוג המרצפות ולמצב שלהן. חשוב להבין כי להתאמת הפוליש לסוג ולמצב המרצפות יש חשיבות גדולה ביותר, שכן התאמה לא נכונה של הפוליש למרצפות, עלולה לפגוע בהן ולגרום להיחלשות ואף להתפוררות שלהן. הצוות המיומן שלנו עובר השתלמויות והדרכות בנושא באופן תדיר, על מנת שיוכל לעמוד בחזית החידושים האחרונים בתחום הזה, ולספק לכם תוצאות נהדרות מבלי לפגוע ברצפה או להחליש אותה.

מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון. חברתנו, טיפטופ, תשמח לסייע לכם בכל צרכי הניקיון שלכם ולבצע עבורכם עבודה מבריקה, תוך הקפדה על שירות אדיב, נעים ואישי – וכל זאת במחירים נוחים ושווים לכל כיס. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות