חברת ניקיון במודיעין

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

חיפשתם חברת ניקיון במודיעין? החיפוש הגיע לסיומו! טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון, היא הכתובת עבורכם לכל סוגי עבודות הניקיון הנחוצים לכם. בין אם מדובר בניקיון דירה חדשה במודיעין, ניקיון בתים במודיעין, ניקיון של דירה להשכרה במודיעין, ניקיון לאחר שיפוץ, או צורך בשירותי פוליש מקצועיים - אנו נספק לכם את הניקיון היסודי והאיכותי ביותר, במחיר הכי משתלם במודיעין, ולא רק.

מי אנחנו?

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, היא חברת ניקיון במודיעין והסביבה, בהנהלתו של דרור לוי. אנו מספקים שירותי ניקיון ועבודות פוליש מקצועיות לדירות ובתים באזור מודיעין כבר קרוב ל- 3 עשורים. שירותי הניקיון האיכותיים שלנו מוצעים ללקוחותינו במחירים שוברי שוק, אך מבלי שתידרשו להתפשר על האיכות או השירות. 

בין אם אתם מעוניינים בניקיון כללי של בית, דירה או עסק במודיעין והאזור, או בביצוע ניקיון ופוליש מקצועי אחרי שיפוץ או לקראת מעבר - אצלנו תמצאו צוות אמין ומקצועי עם הסמכה לביצוע כל סוגי הניקיונות על הצד הטוב ביותר. 

למה מומלץ לפנות לחברת ניקיון במודיעין במקום לבצע זאת לבד?

כשמדובר על ניקיון הדירה או הבית, לעיתים מפתה לוותר על שירות ניקיון מקצועי ולעשות זאת לבד. אולם חשוב לדעת כי ביצוע ניקיון יסודי ומוקפד באמת - לא זאת בלבד שמצריך השקעה של זמן לא מבוטל והמון אנרגיה, אלא גם מחייב שימוש בכלי עבודה וחומרי ניקוי מקצועיים, שאינם זמינים בכל בית כברירת מחדל. זאת להבדיל מחברת ניקיון במודיעין שהיא מקצועית ואמינה, המחזיקה במכשור ובחומרים הרלוונטיים לביצוע העבודה בקלות, ביעילות ובמהירות.

אם חשוב לכם שניקוי ביתכם או דירתכם יתבצע באופן יסודי ואיכותי באמת, אסור לכם להתפשר על הזמנת חברת ניקיון במודיעין, שתוכל לספק לכם תוצאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים. צוות הניקיון שלנו בחברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, מוסמך לטפל גם בלכלוך העיקש ביותר, ואף לטפל בניקיון ושיקום מבנים לאחר שריפות.

מעבר לכך, להסתייעות בשירותיה של חברת ניקיון במודיעין, יש ערך מוסף עצום, המתבטא ביכולת לטפל בצורה יעילה ומקצועית במשימות ניקיון מיוחדות, שלרובנו אין את הכלים והפניות לטפל בהן בשגרה, כמו: ניקיון שטיחים, ניקיון חלונות או ויטרינות, ניקיון ריפודים, ניקיון פוגות (רובה), ניקיון יסודי לתריסים ועוד. ניתן לשלב בעבודת הניקיון גם שירות של פוליש מקצועי לרצפה, שיקנה לרצפתכם שכבת הגנה וברק שובה עין. 

חברת ניקיון במודיעין
ניקיון דירה שבוצעה במודיעין

חברת ניקיון בתים במודיעין - למה אנחנו

טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון, היא כאמור לעיל, חברת ניקיון במודיעין בעלת ותק מרשים של 25 שנים בענף. בזכות הניסיון העשיר שהספקנו לצבור לאורך השנים, בעבודות פוליש וניקיון מקצועיות למגוון סוגי נכסים, אספנו סביבנו קהל לקוחות קבועים באזור מודיעין והסביבה, ולא רק. הלקוחות שלנו יעידו על כך שאנו מספקים להם שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר שבהם הם נתקלו, ובמחירים הוגנים ומשתלמים מאוד. זאת מבלי להתפשר על דיוק, עמידה בלוחות זמנים, התחשבות בצרכים ובבקשות של הלקוח, ומתן שירות אכפתי ואדיב לאורך כל הדרך.

הבחירה בנו כחברת ניקיון במודיעין שעמה תעבדו, תבטיח לכם ניקיון איכותי ברמת גימור מרבית, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. יתר על כן, אנשי המקצוע המהימנים והמקצועיים שלנו, יודעים לספק ללקוחותינו מענה מלא ואיכותי לכל צורך, תוך בחירה בחומרים ובשיטות העבודה המתאימות להשגת תוצאה איכותית, אסתטית ומוקפדת, ללא פגיעה בנכס או ברכוש, הנגרמת מעבודה עם חברות פחות מקצועיות.

הלקוחות הקבועים שלנו כבר יודעים היטב כי הבחירה בטיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש במודיעין, היא דרך בטוחה לחסוך בהוצאות ובזמן. נשמח לספק גם לכם מענה הולם.

השירותים שאנחנו מציעים

אצלנו בחברת טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש, תוכלו למצוא מגוון פתרונות מתחום הניקיון והפוליש, לרבות:

ניקיון דירות כללי במודיעין

אנו מציעים שירותי ניקיון כלליים לדירות ובתים באזור מודיעין והסביבה. בין אם מדובר בהזמנת שירות ניקיון לקראת החג, לאירוע מיוחד, או כאשר מתעורר הצורך בביצוע ניקיון יסודי או שגרתי. שירות הניקיון שאנו מציעים, מכסה בין היתר גם ניקיון של תריסים, ניגוב לדלתות ומשקופים, ניקיון לחלונות, חיטוי חדרי האמבטיה והשירותים, ניקיון של מסגרות, ניקיון חיצוני פנימי במטבח, ניקוי של כלים סניטריים, ניקיון למסילות ופנלים, ניקיון המרפסת, וכל משימת ניקיון אחרת שתגרום לדירתכם להיראות במיטבה.

ניקיון דירה חדשה וניקיון לפני מעבר או איכלוס דירה

חברתנו מבצעת עבודות ניקיון מקצועיות במודיעין עבור דירות ובתים חדשים מקבלן וכן לדירות ובתים לאחר צביעה, הובלות או שיפוצים. הצוות שלנו ידאג לקרצף עבורכם את החלל מהמסד ועד הטפחות, להסיר שאריות אבק, רובע, סיד, צבע, דבק, וכל לכלוך אחר שהצטבר, כדי שתוכלו להיכנס לביתכם החדש ברגל ימין. נשמח לעמוד לרשותכם גם אם אתם זקוקים לחברת ניקיון שתסייע בהכנת דירה להשכרה לכניסת דיירים חדשים.

ניקיון לאחר שריפה

הצוות שלנו מוסמך לביצוע של עבודות ליטוש מקצועיות ומדויקות לרצפות בטון, תוך שימוש בחומרים מיוחדים המיועדים לכך. בנוסף לזאת, אנו מבצעים עבודות ניקיון לאחר שריפה, ומוסמכים לבצע ניקיון משקם של רצפות שניזוקו בעקבות דליקות וחשיפה לעשן ופיח.

שירות פוליש מקצועי

אנו מעסיקים צוות פוליש מנוסה ומקצועי מאוד אשר מוסמך לבצע עבודות פוליש ממגוון סוגים שונים: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, פוליש גרניט פורצלן, ועוד. העובדים שלנו עושים שימוש במכונות פוליש מתקדמות ובחומרי הברקה טבעיים, תקניים ובדוקים באיכות מעולה, שמאפשרים לנו להותיר את הרצפה בבית, בדירה או בעסק שלכם, מבריקה, מצוחצחת ומצופה בשכבת הגנה.

מחפשים חברת ניקיון במודיעין? מצאתם! 

אם אתם מעוניינים בחברת ניקיון במודיעין שתותיר את הבית או הדירה שלכם נקיים, מסודרים, בוהקים ועם ניחוח נפלא של ניקיון - פנו אלינו כבר היום! לקבלת הצעת מחיר כדאית במיוחד - צלצלו אלינו מיד.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות