חברת ניקיון מומלצת

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

מה מאפשר לנו לפרוח ולהתפתח בסביבה שאנו שוהים בה? לאווירה ולנראות של המקום בו אנו מבלים את זמננו יש השפעה רבה על החוויה שלנו בו. זוהי גם הסיבה שכה רבים מאיתנו משקיעים משאבים כה רבים בעיצוב ותכנון המרחב שלנו. עם זאת, כשזה מגיע להתנהלות היום-יומית שלנו, הכול מתחיל ונגמר בניקיון ותחזוקה ראויה. ברגע האמת, אמנם, אנחנו עשויים לגלות שלא כל כך קל לשמור על הבית שלנו נקי. כדי ליהנות מבית מצוחצח ונעים בכל רגע, לא משנה מה עבר עלינו השבוע, הפתרון האידיאלי הוא לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מומלצת. טיפטופ שירותי פוליש וניקיון מזמינה אותך לחוות שינוי מהפכני בחייך ולהכניס אל הבית אנשי מקצוע שישמרו את הבית שלך במצב טיפ-טופ.

חברת ניקיון מומלצת

חברת ניקיון מומלצת במחירים תחרותיים

מחירון ניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

אנו מאמינים שתוצאות ניקיון ברמה גבוהה אינן חייבות לגרור איתן מחיר כבד. הקמנו מודל תמחור שמאפשר לנו להבטיח שהשירותים שלנו יהיו שווים לכל כיס ומותאמים ליכולות ולתקציב שלך. אנו מתאימים את מחיר השירותים אל גודל החלל הדורש ניקוי, מידת האינטנסיביות של העבודה ודרישות מיוחדות שעשויות להתלוות לשירות הניקיון. לדוגמא, ככל שנדרש ניקוי של הדירה לאחר הצפה או שריפה, אם מדובר בניקיון לאחר שיפוץ, או אם מדובר בבית בעל ממדים גדולים, המחיר עשוי לעלות בהתאם. עם זאת, ניקוי סטנדרטי של דירה קטנה עשוי להיות זול למדי. 

בנוסף, עבודות הפוליש שלנו זמינות לך במחיר נוח לפי מ"ר ובטווח מחירים נרחב על פי טכניקת הפוליש הנדרשת עבורך. אנו עושים כל שביכולתנו כדי להעניק לך מחירים תחרותיים, הוגנים ונוחים. עם זאת, יותר מכל, אנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח ששירותי הניקיון שיסופקו לך – יהיו שווים כל שקל. רוצה ללמוד עוד על השירות שלנו ולבצע הזמנה? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

מגוון רחב של שירותי ניקיון תחת קורת גג אחת

אנו מעניקים לך מעטפת שירותים נרחבת שמבטיחה תוצאות בכל פעם מחדש. במסגרת שיתוף הפעולה בינינו, נוכל להעמיד לרשותך את השירותים הבאים.

ניקיון אחרי שיפוץ

אין ספק שהשלמת עבודות השיפוץ בבית היא אירוע מרגש ומשמח. עם זאת, לעתים קרובות סביר מאוד להניח שלא נחווה את החידוש הגדול מיד לאחר סיום העבודה. כעת, נדרשת עבודה יסודית כדי להסיר את כל הלכלוך שהותירו אחריהם בעלי המקצוע. מצבע ודבקים ועד למלט, רובה, אבק ושברי קרמיקה וגבס, ברוב המקרים יהיה קשה מאוד להגיע לרמת ניקיון יסודי לאחר עבודות אלו עם אמצעים ביתיים.

צוות טיפטופ יגיע לדירה שלך עם ציוד מתקדם – משואבים תעשייתיים ועד למכונות שטיפה וקיטור, וישאיר את הבית שלך מצוחצח, נקי ועם ריח נעים. זוהי דרך נהדרת להשלים את עבודות השיפוץ ולהבטיח שניכנס אל הבית החדש שלנו ברגל ימין.

פוליש לרצפה ושיקום רצפות

רצפות הבית נשחקו? אנו מעמידים לרשותך פתרונות הברקה מתקדמים שיאפשרו להשיב את מראה הרצפה המבריק. עם מגוון רחב של מכונות פוליש וחומרים ייעודיים ופתרונות מותאמים לרצפות בטון ומגוון משטחים נוספים – מקרמיקה ועד גרניט פורצלן, אנו מאפשרים לך לחדש מראה כל משטח רצפה בביתך ומחוצה לו. בסיום העבודות, יעמדו לרשותך רצפות בוהקות ונקיות. מדובר בתוצאות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על מראה הבית כולו.

ניקיון דירות כללי

אם נודה על האמת, גם אם הרצפות עדיין חדשות ולא ערכנו שיפוצים או אירועים מיוחדים אחרים בבית, לעתים כל מה שנדרש הוא שבוע רע אחד כדי שהבית ייראה קטסטרופה. ליווי מקצועי צמוד על בסיס קבוע של חברת ניקיון מומלצת. הצוות שלנו הזמין לך בפריסה ארצית רחבה, ישתלט במהירות על כל המשימות הנדרשות בבית – משטיפת הכלים והרצפות ועד לניקוי חלונות וכלים סניטריים. בסיום העבודה, יעמוד לרשותך בית מצוחצח, תוך שימת דגש על כל הנקודות שחשובות לך. אנו עושים שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה ומביאים עמנו ידע מקיף שמאפשר לנו לבצע את כל העבודות ביעילות ובמהירות. לך, יישאר רק לחזור הביתה וליהנות מהתוצאות המופלאות.

מי אנחנו?

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון היא חברת ניקיון מובילה בישראל שהציבה לה כמטרה להעניק מענה מקיף לבעלי דירות המעוניינים ליהנות מתוצאות שלרוב שמורות למשרדים ובתי מלון. משירותי ניקיון אינטנסיביים לאחר שיפוץ ועבודות פוליש ועד לניקיון השוטף של הבית, כבר מעל 25 שנה שאנחנו דואגים שחוויית הניקיון תהפוך לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלך.

מה הופך אותנו לחברה מובילה בתחום?

שוק שירותי הניקיון מוצף כיום באנשי מקצוע רבים. בתוך השפע המבלבל הזה, קשה למצוא את החברה שאכן תעניק לנו בדיוק את מה שאנו מחפשים. אנו בטיפטופ פרצנו אל העולם הזה מתוך מטרה ברורה – לספק שירותי ניקיון תוך שימוש בחומרי הניקוי באיכות הגבוהה ביותר, עם ציוד חדשני ובליווי צוות מקצועי מוביל. אנו זמינים לך בפריסה ארצית רחבה ומתחייבים להעניק לך תוצאות יסודיות בכל משימה מחדש. עבורנו, אין משימה מורכבת מדי או דרישות קפדניות מדי. בין אם הדירה זקוקה לטיפול יסודי לאחר אירוע או שיפוצים, לביצוע פוליש על מנת להבריק את הרצפות, עומדת לרשותך חברת ניקיון מומלצת המחויבת לשביעות הרצון שלך במאת האחוזים.

אז למה כדאי להסתייע בחברת ניקיון מומלצת?

בעלי בתים רבים נוטים להגיב בביטול להצעה לעבוד עם חברת ניקיון. רבים מאיתנו מאמינים כי עבודות הניקיון הן חלק משגרת היום שלנו ושאין כל צורך להיעזר באנשי מקצוע. ייתכן מאוד גם שהצלחת למצוא את הדרך לדאוג להעביר סמרטוט ולעשות אבק לפחות פעם בשבוע. אבל עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה יצא לך לעשות את המסילות בחלונות, את התריסים, הפאנלים או עבודה יסודית על כל הכלים הסניטריים? יש דברים שרק יד מקצועית וציוד מתקדם יכולים להשיג כשזה מגיע לניקיון הבית.

עבודה עם חברת ניקיון מומלצת תאפשר לך ליהנות מתוצאות ברמה הגבוהה ביותר ולהביא את הבית שלך לדרגת ניקיון שלא יצא לך לחוות מעולם.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות