חברת ניקיון בתים מחיר ב-2023

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

ניקיון הבית הוא ללא ספק אחת המטלות שכולנו מבצעים על בסיס קבוע. עם זאת, אורח החיים העמוס שלנו, השגרה המעייפת וההתרוצצויות, לא פעם מקשים עלינו בביצוע מטלה זו. על אף שכיום קיימות לא מעט חברות לניקיון בתים, אנשים רבים לא ממהרים להיעזר בהן, בעיקר בשל החשש שהשירותים שהן מציעות כרוכים בעלויות גבוהות – כאלה שרבים מאיתנו לא יכולים לעמוד בהן.

חברת ניקיון בתים מחיר

אנו מודעים לכך שבעת בחירת חברת ניקיון בתים מחיר הוא פרמטר משמעותי בהחלט. מסיבה זו, ארגנו עבורכם מדריך מפורט שעוסק בכל מה שנוגע לעלויות הניקיון: מה משפיע על מחיר הניקיון, מה המחירון שלנו ומה הוא כולל, על מה חשוב לתת את הדעת בעת בחירה בחברת ניקיון בתים ועוד. 

במה תלוי המחיר של חברת הניקיון?

באופן עקרוני, כל חברת ניקיון מתמחרת את שירותיה באופן קצת שונה. עם זאת, לרוב, בעת הזמנת חברת ניקיון בתים, המחיר הוא עניין שייקבע על פי שלושה פרמטרים עיקריים:

גודל החלל – מטבע הדברים, ככל שהחלל גדול יותר – כך גם מחיר הניקיון יהיה גבוה יותר. לרוב, המחיר ישתנה בהתאם למספר החדרים שבבית או בדירה.

סוג העבודה – כאשר אנו חושבים על חברת ניקיון בתים, אנו לרוב נוטים לחשוב על הניקיון השוטף שאנו מבצעים בביתנו, בדרך כלל אחת לשבוע. עם זאת, חברות ניקיון בתים מקצועיות לרוב יציעו שירותים נוספים, כמו למשל פוליש, ניקיון דירה אחרי שריפה, ניקיון אחרי שיפוץ וכדומה, ויתמחרו כל עבודה בהתאם לרמת המורכבות שלה, לציוד ולמספר אנשי המקצוע שהיא דורשת.

מקצועיות – המקצועיות של חברת ניקיון הבתים היא ללא ספק פרמטר שמשפיע על מחיר הניקיון, שכן חברות ניקיון מקצועיות לרוב יעסיקו צוות עובדים מיומן, וכמו כן יעשו שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה, כמו גם בטכנולוגיות מתקדמות. עם זאת, חשוב להבין ולזכור כי מחיר גבוה הוא לא בהכרח אינדיקציה למקצועיות או איכות.

טיפטופ חברת ניקיון בתים מחיר

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מה כולל המחיר שלנו?

בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון, כלל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו כוללים עבודה יסודית ביותר, מ-א' ועד-ת', ובכלל זה ניקיון התריסים, ניקיון החלונות, ניקיון המסגרות והמסילות, ניקיון הפאנלים, חיטוי יסודי של חדרי האמבטיה והשירותים, ניקיון של חרסינות וכלים סניטריים, ניקיון המטבח על כל האלמנטים שבו – הן מבפנים והן מבחוץ, ניקיון המרפסת ואף ניקיון של כל הדלתות והמשקופים.

בנוסף, בניקיונות לאחר שיפוץ, נדאג גם לנקות את כל הריהוט והמשטחים באופן יסודי, ונסיר את כל שאריות האבק, הטיח, הצבע, הלכלוך, הרובה ועוד, אשר נותרו בבית לאחר השיפוץ. בכל הנוגע לפוליש, השירות שלנו כולל ציוד מתקדם ומגוון של סוגי פוליש איכותיים, אשר יותירו את הרצפה שלכם נקייה ובוהקת.

איך לבחור חברת ניקיון? 

בחירה בחברת ניקיון היא עניין שמורכב מלא מעט פרמטרים, וקצרה היריעה מלהרחיב על כולם. עם זאת, ישנם בכל זאת חמישה פרמטרים עיקריים שרצוי לקחת בחשבון בעת הזמנת חברה ל       ניקיון בתים:

  • וותק ומקצועיות – לנושאי הוותק והמקצועיות של חברת הניקיון יש חשיבות מכרעת, שכן הם אלה שלרוב יקבעו את איכות העבודה, כמו גם את ההתנהלות של העובדים במהלכה. ככל שחברת הניקיון תהיה ותיקה ומקצועית יותר – כך סביר להניח שנוכל לקבל שירות איכותי ותוצאות משביעות רצון.
  • ציוד וחומרים – על אף שוותק ומקצועיות הם פרמטרים חשובים בעת בחירת חברת ניקיון, פרמטר נוסף ולא פחות חשוב שיש לתת עליו את הדעת הוא הציוד והחומרים שבהם חברת הניקיון משתמשת. חשוב לוודא שחברת הניקיון עושה שימוש בחומרים בטיחותיים, בעלי תו תקן מתאים, ורצוי גם כאלה שנחשבים ידידותיים לאדם או לסביבה – וזאת על מנת שלא לסכן את דרי הבית. בנוסף, רצוי לוודא שחברת הניקיון מחזיקה בציוד מתקדם ומקצועי, שיאפשר הסרה של לכלוך עיקש ממגוון של משטחים שונים, מבלי לפגוע בהם.
  • זמינות – כאשר העניין נוגע לניקיון, שהוא כאמור עניין הכרחי ואלמנטרי, ישנה חשיבות גדולה לזמינות של חברת הניקיון, גם במקרים דחופים או בהולים שדורשים סיוע מהיר.
  • מחיר – כאמור, כאשר אנו ניגשים לבחור בחברת ניקיון, המחיר הוא שיקול משמעות, אשר כדאי לתת עליו את הדעת. על אף שחברות ניקיון איכותיות ומקצועיות לרוב יתמחרו את שירותיהן על הסקאלה הגבוהה יותר, חשוב לדעת כי כיום קיימות גם חברות מקצועיות ומיומנות, בדיוק כמו חברתנו – טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, אשר מציעות מגוון של שירותי ניקיון במחירים אטרקטיביים, מתוך רצון להנגיש את השירותים הללו למגוון רחב יותר של לקוחות.
  • שירות – שירות הוא עניין שעשוי להישמע זניח, אך עם זאת, חשוב להבין כי מדובר בלב-לבה של כל עבודה שאנו מזמינים. שירות טוב לא רק יבטיח שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, אלא גם יבטיח שתהיה לנו כתובת לפנות אליה בעת הצורך. 

למה לא כדאי להתפשר על האיכות בעת בחירת חברת ניקיון?

עבור רוב האנשים, ניקיון נתפס כמו משימה פשוטה יחסית, שאינה מורכבת או דורשת ידע נרחב – אך האמת רחוקה מאוד מכך. ניקיון הוא עבודה שדורשת שימוש בכלים מקצועיים, התאמת חומרי הניקוי באופן המדויק והנכון ביותר למשטחים שונים ושימוש בטכניקות ובטכנולוגיות מתקדמות, שיאפשרו לנקות ולחטא את הבית באופן הטוב ביותר מחד, אך לא יפגעו בריהוט, בריצוף או במשטחים השונים מאידך. מדובר, למעשה, בעבודה מורכבת למדיי, שדורשת לא מעט הבנה וניסיון בתחום – ובייחוד במצבים כמו ניקיון לאחר שריפה, ניקיון לאחר שיפוץ וכדומה. למעשה, סביר להניח שחברת ניקיון שאינה מקצועית דיה, לא תנקה עבורכם את הבית באופן יסודי במקרה הטוב, או אף תזיק לריהוט ולמשטחים שלכם במקרה הרע. מסיבה זו, חשוב מאוד לא להתפשר על האיכות, הוותק והמקצועיות של חברת הניקיון. בדומה לתחומים רבים אחרים בחיים, גם עבודות ניקיון ופוליש הן עניין שרצוי להשאיר למקצוענים. 

למה דווקא לבחור בנו?

חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, היא חברה שעוסקת בתחום הניקיון והפוליש כבר מזה 25 שנים. חברתנו מקפידה על העסקת אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום, כמו גם על שימוש בציוד ובטכנולוגיות החדישים ביותר בעולם הניקיון כיום, מתוך מחויבות להעניק ללקוחותינו את התוצאות הטובות והמבריקות ביותר. 

כיוון שאנו מבינים שהצורך בניקיון הוא עניין דינמי, אשר עשוי להופיע גם באופן בהול או מידי, אנו מקפידים להיות זמינים עבור לקוחותינו גם בהתראה קצרה. בנוסף, אנו מאמינים כי ניקיון הוא לא מותרות, אלא צורך בסיסי, ועל כן אנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים ושווים לכל כיס, שיאפשרו ללקוחותינו להמשיך ולהיעזר בנו גם בטווח הארוך. דבר נוסף שאנו מקפידים עליו, הוא שימוש בחומרי ניקוי טבעיים ותקניים, אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות ונחשבים לידידותיים לסביבה ולאדם.

מעל לכל, אנו מקפידים על שירות קשוב, אמין וטוב, ומעודדים את לקוחותינו לפנות אלינו בכל שאלה או בעיה, מתוך רצון להעניק לכם תחושת בטחון ומענה מלא לכל הצרכים שלהם. כמו כן, על מנת להיות כמה שיותר זמינים עבור לקוחותינו, אנו מספקים את כל שירותי הניקיון שלנו בפריסה ארצית, וכל זאת תוך חיוך ואדיבות בלתי מתפשרת.

זקוקים לחברת ניקיון בתים? חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, תשמח לעמוד לרשותכם ולהבריק עבורכם כל חדר וכל משטח. צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות