חברת ניקיון בלוד

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

האם פעם הגעתם למצב בו אתם תוהים כיצד על אף המאמצים שאתם עושים ומפעילים בניקיון הבית, תמיד איכשהו הוא שוב מגיע לאותו מצב – מלוכלך ולא מסודר. מדובר בשרשרת מעגלית שחוזרת על עצמה : עובר זמן, הבית צובר אי סדר ולכלוך, אנו עושים כל שביכולתנו כדי לנקות ולסדר ואכן מגיעים לתוצאה רצויה, עד שעוברת שוב אותה תקופת זמן והבית שוב מלוכלך. האם אי פעם חשבתם לעצמכם, שעל ידי יישום של סט פעולות שונה, שיטת ניקיון אחרת – ניתן להגיע לתוצאות שונות? רמת ניקיון בבית שאליה אתם אולי בהכרח לא מכירים. אז את הדבר הזה בדיוק אנו חברת ניקיון בלוד טיפטופ – יכולים להציע.

ניקיון דירה בלוד

שירותי ניקיון בלוד

על אף שניקיון בית נשמע כמו שירות כללי ומובן מאליו, עדיין לנו בטיפטופ יש אפשרות לרדת ליותר פרטים ולסקור בפניכם בדיוק את שירותי הניקיון שאנו מציעים וממה הם מורכבים. שכן יש מגוון של שירותי ניקיון אשר משתנים ובאים לידי ביטוי לפי הצורך השונה של הלקוח. 

  • ניקיון לאחר שיפוץ: אם שיפצתם את דירתכם וכעת היא על סף כאוס, הסירו דאגה מלבכם. הצוות שלנו יגיע מוכן עם כל האמצעים המתאימים (מבחינת כוח אדם וציוד ניקיון) כדי להשמיש את הדירה ולהביא אותה למצב של 'כמו חדשה'. אחרי ניקיון שלנו, תוכלו להנות ולהרגיש את השיפוץ בצורה הכי טובה שיש. 
  • ניקיון כללי של דירות ובתים: מדובר בשירות בו אנו עושים דבר מאד פשוט – מנקים את ביתכם לרמה הכי יסודית שיש. המצב הקודם של הדירה שלכם כלל לא משנה, התוצאה תהיה אותה תוצאה והיא בית נקי ומסודר.
  • פוליש: מדובר בניקיון יסודי וספציפי מאד של רצפת הבית אשר נעשה בשימוש חומרים ייעודיים וכלים ספציפיים כדי להשיג רצפה מבריקה ונקייה ברמה הכי גבוהה שאפשר. פעולת פוליש היא כזאת שבמקרים מסוימים יכולה לגרום לנזק לרצפה, לכן תמיד נרצה להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני ביצוע עבודה כזו.
חברת פוליש בלוד

כיצד לבחור חברת ניקיון בלוד?

אז הגעתם להחלטה שאתם רוצים שצוות ניקיון מקצועי ומיועד יגיע לביתכם, כעת נשאלת השאלה – באיזו חברת ניקיון בלוד לבחור?

שנות ניסיון ווותק בתחום: כמה שנים בפועל החברה קיימת? האם יש לה ניסיון בתחום ניקיון הבתים או שהיא יותר חדשה בתחום? האם מדובר בחברה או בצוות פרטי ומצומצם של בעל עסק בודד? 

ביקורות: במידה ולחברה יש אתר אפשר לבחון ביקורות של החברה, למשל בגוגל או באתרים מיועדים לכך לדוגמת מידרג. על סמך הביקורות אפשר לקבל תמונת מצב מסוימת לגביי חברת הניקיון שאת שירותיה אתם שוקלים לרכוש.

אודות "טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון"

חברתנו טיפטופ פועלת בפריסה ארצית מזה 25 שנים. מלבד היכולת שלנו להגיע לכל מקום בארץ, אנו יודעים כי הערך שלנו בא לידי ביטוי בניקיון המקיף והיסודי שאנו מעניקים לכל בית ולקוח, בעזרת צוות מקצועי וניסיון של שנים, אין מקרה ניקיון שלא נתקלנו בו. ככל שהביקוש עלה ויותר אנשים הפיקו ערך משירותי הניקיון שלנו, הבנו כי יש לנו היכולת לעזור ליותר אנשים אם נצליח להגיע אליהם, וככה חברת טיפטופ התרחבה והצמיחה את שורשיה במוקדים מרכזיים בארץ. אנו מודעים לאופן ביצוע עבודתנו בצורה יסודית ומקיפה, ואנו נמשיך לתת את שירותינו לכל מי שירצה להנות מניקיון משכן מגוריו בצורה שהוא טרם חווה, ואנו יודעים כי הצורך הזה יישאר רלוונטי בקרב קהל לקוחותינו לעד.

חברת ניקיון בלוד

שירותי פוליש בלוד – 3 סיבות לעשות פוליש לרצפה

אז אם אתם עדיין מתלבטים האם להזמין משירותינו עבודת פוליש לרצפה, הנה כמה סיבות ללמה אנו ממליצים לעשות זאת:

  • האסתטיקה – עבודת פוליש בראש ובראשונה נותנת לרצפה מראה ייחודי וניקיון ברמה גבוהה – הרבה יותר ממה שטיטוא ומעבר סטנדרטי עם סחבה רטובה יכול להשיג. אם אתם רוצים שלרצפתכם יהיה אפקט ברק נוצץ של "וואו" – אז פוליש יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם. 
  • שמירת תוחלת החיים של הרצפה – לרצפות יש פוטנציאל להישחק ולאבד מהצבע שלהן, במיוחד אם על הרצפה יש לכלוכים לא מטופלים שיכולים להשאיר סימנים לתקופת זמן ממושכת. פוליש לרצפה יכול להיפטר מאותם סימנים משחירים ואפילו במקרים מסוימים לכלוכים מוצקים אשר מתקשים על הרצפה וגם הם יכולים להישאר שם לעד. 
  • טיפול בשריטות והשמשה מחדש – אחד המאפיינים של רצפה ישנה זה שריטות, אובדן של צבע וברק, עבודת פוליש יכולה לחדש רצפה ולגרום לאותם שריטות להיעלם ובעצם לתת את האפקט ה"חדש" לרצפה שלכם – כאילו ממש עכשיו אותה רצפה רוצפה.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות