חברת ניקיון בבית שמש

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

מטלות בית. כולנו מכירים אותן וכולנו חיים איתן – מנסים כמה שיותר בשלום. בעוד ששטיפת כלים או תליית כביסה הן פעולות קטנות יותר שלרוב נוכל לעשות אותן בעצמנו, יש פעולות אשר קשורות לאחזקת וטיפול הבית שנעדיף להשאיר לחברת ניקיון בבית שמש.

המחירון שלנו לניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון הפוליש שלנו

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

ניקיון דירות בבית שמש

אז אתם שוקלים לרכוש שירות של ניקיון דירות על ידי חברת ניקיון? מעולה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – טיפטופ היא חברת ניקיון אשר פועלת בפריסה ארצית ואנו מציעים ניקיון דירות בבית שמש ברמה הכי מקצועית שיש. בתור חברה שעברה במוקדים שונים בארץ והניסיון שצבנו עם השנים, אנו יודעים כיצד לקחת דירה ולנקות אותה לרמה היסודית ביותר. כזו שתיתן לכם את החוויה הכיפית של להיכנס הביתה אחרי יום מלא בעיסוקים ולהנות מכמה שהבית נקי ומסודר. מדובר בניקיון דירה אשר נעשה על ידי צוות מקצועי עם מכשור וחומרי ניקיון ספציפיים ולכן התוצאה שאפשר לצפות אליה היא גדולה ומרהיבה יותר מאשר כל ניקיון שאולי אתם יכולים לבצע במסגרת הזמן והיכולת שלכם.

פוליש בבית שמש

אחד משירותי הדגל שלנו הוא ביצוע עבודת פוליש. פוליש היא פעולה אשר מטרתה להשמיש מחדש או לחדש את רצפת הבית. שריטות, לכלוכים שהתקשו, כתמים שחורים שהתקבעו על הרצפה – בכל אלו ועוד פעולת הפוליש יודעת לטפל. על אף שזה נשמע כמו שירות ותוצר שהיינו רוצים לקבל, פוליש היא פעולה מורכבת אשר דורשת שימוש בחומרים ייחודים ואנשי מקצוע מיומנים. יש מקרים בהם פוליש יכול להזיק לרצפה, ולכן כדאי ורצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני פעולת פוליש כדי להבין את סוג הרצפה והאם פוליש יכול להתאים לה. 

היתרונות שבבחירת חברת ניקיון מול לנקות לבד

היתרון בבחירת חברת ניקיון יושב על שני עקרונות מרכזיים : 

הראשון – ברגע שאתם נותנים לאנשי מקצוע לבצע את מלאכתם, ככל הנראה היא תבוצע ברמה גבוהה יותר ממה שאתם תוכלו להשיג. ברגע שיש אנשים אשר כל הווייתם המקצועית היא ניקיון דירות, בתוספת כל שנות הניסיון והמקרים שהם עברו - ניתן יהיה להניח שהם יעשו עבודה יותר יסודית מאשר אנשים אשר  טיפול וניקיון בבית עבורם הוא מטלה. 

העקרון השני היא העובדה שברגע שאתם בוחרים בנו, חברת ניקיון בבית שמש לעשות את מלאכתנו בביתכם, אתם מרוויחים את הזמן שהייתם יכולים להקצות על ניקיון הדירה. הרי בואו נודה בזה, תמיד ככל הנראה יהיה לנו משהו יותר טוב לעשות מאשר לנקות את הבית. כי לנקות היא לרוב לא פעולה שאנו יוזמים מרצוננו החופשי, מדובר יותר בתגובה למצב נתון שהוא – הבית מלוכלך ומבולגן. לכן ברגע שאנו נותנים למיקור חוץ לעשות את העבודה בשבילנו, אנו יכולים להתפנות עם הזמן שהרווחנו – גם אם מדובר בזמן שינוצל למנוחה ורביצה, זה ככל הנראה מגיע לכם.

3 סיבות לבחור בטיפטופ

אז למה לבחור בנו? חברת טיפטופ כחברת הניקיון בבית שמש שתגיע לביתכם? 

  1. ניסיון – טיפטופ פועלת מזה 25 שנה כאשר את שירותינו אנו מציעים בכל הארץ. במהלך כל השנים וגם במקומות השונים בהם היינו וסיפקנו שירות – נצבר המון ידע וניסיון שאותו הצוות שלנו יודע ליישם בשטח. לרמה שאנו בטוחים שכל תרחיש ניקיון שדירה דורשת – זה משהו שנוכל לעשות בהצלחה ובשמחה. 
  2. מקצועיות – לנו יש את כל האמצעים הן מבחינת כוח אדם וגם מכשור כדי לספק את התוצאה הטובה ביותר עבור דירתכם.  בנוסף יש לנו את האפשרות לקבל מהלקוח דגשים ספציפיים שנוגעים לניקיון – וכמובן שאנו נדע לתת המלצות משלנו לגביי אלמנטים של ניקיון שאולי לא בהכרח הלקוח מודע אליהם. זהו הערך המוסף שלנו.
  3. השירות שלנו - אצלנו בטיפטופ השירות הוא מעל הכל. אנחנו מאמינים שכל לקוח צריך לקבל יחס הוגן, אישי ואנושי. גם אנחנו, לאחר כל שנות הניסיון עלולים לעשות טעויות, ואם אתם חושבים שמשהו במהלך עבודת הניקיון שלנו לא בוצע כהלכה יותר מנשמח לשמוע מכם ולטפל בכל מה שצריך על מנת להבטיח לכם 100% שביעות רצון.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות