פוליש לדירה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

נכנסים לדירה חדשה, משופצת, או מעוניינים לחדש את הדירה שבה אתם מתגוררים? בטיפטופ - שירותי פוליש וניקיון, נשמח לספק לכם שירות פוליש לדירה, כדי להבטיח ניקיון יסודי של הרצפה, חידוש הברק של הרצפות, ושמירה על מראה של דירה חדשה לאורך זמן.

למה כדאי לבצע פוליש לדירה חדשה או דירה לאחר שיפוץ?

פוליש לדירה חדשה הוא פתרון שמאפשר לכם להגן על רצפת דירתכם החדשה מפני לכלוך, שריטות ופגמים, ולשמור עליה במראה חדש, מבריק, בוהק ונקי לאורך זמן. גם אם סיימתם זה עתה שיפוץ בביתכם או דירתכם, פוליש לדירה יסייע לכם להסיר מהרצפות את הלכלוך שהצטבר עליהן במהלך השיפוץ, ולהשיב להן את המראה הנקי והברק שלהן. 

פוליש לדירה מחיר

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מה זה פוליש ואיך זה עובד?

פוליש לדירה הוא שירות ניקיון פופולרי בישראל ובעולם, ולא במקרה. למרבית האנשים אין ציוד ניקיון מקצועי, שמאפשר להם להעניק טיפול מקצועי ואיכותי לרצפת הבית או העסק. הפנייה לחברת פוליש מקצועית מאפשרת לבעלי הנכס לשפר באופן מיידי כמעט את מראה הרצפה והחלל בכלל, ללא השקעת סכומי עתק בשיפוצים והחלפת ריצוף.

פוליש לדירות מתבצע בעזרת שימוש בחומרי הברקה אשר משווים לרצפות שחוקות למראה או ישנות, חזות נקייה, בוהק וברק יוצאי דופן. במסגרת פוליש לדירה, מוסרת מהרצפות שכבת הלכלוך שדבקה בהן, ועל השכבה הנקייה מונחים חומרי הברקה מקצועיים, המצפים את האריחים ומספקים להם שכבת הגנה מבריקה. פוליש לדירה המבוצע על ידי חברת פוליש מקצועית ואמינה, מעניק למרצפות הבית, מראה חדיש, מבריק ומרשים ביותר.

פוליש לדירה

כיום, קיימים סוגי פוליש שונים, אשר מתאימים לשימוש על ריצוף ממגון סוגים. שלבי עבודת הפוליש משתנים בהתאם לסוג הרצפה והחומרים שבהם משתמשים להברקתה. למשל, כשמדובר בפוליש ווקס, שהוא הפוליש הנפוץ ביותר בשימוש, העבודה נעשית על ידי הנחה של שכבת שעווה בודדת על גבי הרצפה, שמותירה את המרצפות מבריקות ומוגנות משריטות ולכלוך. במקרה של פוליש קריסטל, לעומת זאת, מתבצע שימוש בשני סוגי חומרי הברקה, ובמקרה של פוליש גרניט פורצלן, לרוב יתבצע הפוליש באמצעות מכונת קרצוף ייעודית, ללא שימוש בחומרי הברקה שומניים. כך או כך, ברוב סוגי הריצוף, השלמת ההברקה מבוצעת בעזרת מכונת פוליש מקצועית בעלת גלגל רשת עדין, המסייעת בהספגת החומרים בריצוף באופן אחיד ומיטבי.

פוליש לדירה חדשה

אם רכשתם דירה חדשה או שאתם שוכרים דירה חדשה, ייתכן בהחלט שלאחר השיפוצים, הצביעה וההובלות, הרצפות נראות מלוכלכות ומיושנות. במקרה אחרים, הדירה אמנם חדשה עבורכם, אך מדובר בדירה יד שנייה, שהרצפות בה אינן חדשות. על מנת שתוכלו להיכנס לנכס ברגל ימין, לגור בו בכיף, ולהזמין אורחים, נחוץ ניקיון מקצועי ויסודי לרצפת הדירה. מענה לצורך זה, תוכלו לקבל מחברת ניקיון אמינה ומקצועית המספקת שירותי פוליש לדירה חדשה.

שירות פוליש לדירה יאפשר לכם להשליט בה ניקיון, ניחוח נעים, ותחושה של "חדש", גם אם מדובר על דירה ישנה יחסית, או כזו שנראית כמו אזור אסון אחרי שיפוצים, הצביעה או ההובלות. אחרי עבודת הפוליש, הרצפה לא רק תיראה חדשה, מבריקה ונוצצת, אלא תהיה גם קלה יותר לניקוי ועמידה יותר בפני נזקים. כל זאת כמובן, אם תבחרו בחברת פוליש לדירות שמספקת שירותי פוליש איכותיים.

מי אנחנו

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון היא חברת פוליש מקצועית, מהוותיקות בארץ.
חברתנו, בהנהלת דרור לוי, מתמחה בביצוע עבודות פוליש לדירות חדשות ודירות ישנות, ברמה הגבוהה ביותר שתפגשו בשוק, בפריסה ארצית ובעלות ללא תחרות. 

אנו מוסמכים לבצע את כל סוגי עבודות הפוליש - החל מפוליש ווקס, פוליש קריסטלי, פוליש גרניט פורצלן, ועוד. אצלנו משתמשים בציוד פוליש מתקדם וחומרי פוליש טבעיים ואיכותיים בלבד, על מנת שדירתכם תיראה מבריקה ומזמינה כפי שמעולם לא ראיתם אותה.

מהם סוגי הפוליש שאנחנו מבצעים ולמי כל אחד מהם מתאים?

ישנם סוגים שונים של רצפות ואריחים, העשויים ממגוון סוגי חומרים, שכל אחד מהם מחייב עבודה בשיטות קרצוף ופוליש שונות: 

פוליש ווקס

פוליש מסוג מיועד מתאים לרצפות גרניט פורצלן, רצפת קרמיקה, שיש וסוגים נוספים של רצפות. אולם למרות שזהו הפוליש הפופולרי ביותר, כדאי להתייעץ עמנו לפני שמזמינים פוליש ווקס לדירה, כדי להיות בטוחים שזהו סוג הפוליש המתאים ביותר לסוג הרצפה שלכם.

פוליש קריסטלי

פוליש קריסטל לדירה, מתאים לחידוש של רצפות שיש או רצפת אבן טבעית. הפוליש מבוצע באמצעות החדרת "קריסטלים" לרצפת הדירה באמצעות סקוץ' העשוי ברזל. פוליש כזה משווה לדירה מראה נקי ומלא ברק, כאשר אפקט הברק המובחן של הפוליש הקריסטלי נשמר למשך פרק זמן ארוך במיוחד, בהינתן שפוליש בוצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ועם חומרים משובחים. 

פוליש גרניט פורצלן

אריחי הגרניט פורצלן, מיוצרים בתהליך מיוחד שמונע מהם ספיגה של חומרי הברקה סטנדרטיים. מסיבה זו, פוליש לדירה עם ריצוף גרניט פורצלן יתבצע בעזרת ציוד פוליש ייעודי בתהליך שכולל קרצוף ושטיפה מקצועיים של הרצפה עם דטרגנט מיוחד שאיננו גורם נזק לרצפת הדירה אלא מותיר אותה נקיה, חלקה ומבריקה. 

למה אנחנו

חברתנו מספקת מזה 25 שנים, שירותי פוליש לדירה בפריסה ארצית וברמת מקצועיות שלא נראתה כמותה. אנו מתגאים להציע ללקוחותינו שירות ומחירים ללא תחרות, לצד יתרונות רבים ונוספים:

ותק בענף

פעילותנו רבת השנים בתחום הניקיון והפוליש לדירה מקנה לנו ניסיון מקצועי, שמורגש ברמת הגימור שאנו מספקים ללקוחותינו. כאשר אתם בוחרים בנו לעבודת פוליש לדירה חדשה או דירה ישנה, אתם נהנים משקט נפשי בידיעה שהבית שלכם בידיים טובות, אמינות, מקצועיות ואכפתיות, שיודעות מה הן עושות.

מקצועיות ללא פשרות

אצלנו מועסקים עובדי פוליש מוסמכים ומקצועיים בלבד, שלוקחים את עבודתם ברצינות המתבקשת.התוצאות, כמובן, מדברות בעד עצמן, עם רצפות מבריקות, נוצצות וחלקות, ששומרות על מראה חדיש ויפה לאורך זמן.

שימוש בחומרים טבעיים ומעולים

כחברת פוליש לדירה שחרתה את ערך המקוצענות על דגלה, טיפטופ מקפידה תמיד להשתמש בחומרי פוליש מתקדמים ואיכותיים בלבד את הפוליש לדירתכם אנו מבצעים בעזרת חומרים טבעיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר, במטרה להבטיח שהרצפה לא תינזק בתהליך ושהתוצאות הנאות תישמרנה לאורך זמן.

מכשור פוליש מתקדם

אצלנו משתמשים במכונות פוליש מתקדמות ומקצועיות בלבד, שמאפשרות לנו לספק שירותי פוליש לדירות בצורה היעילה, האיכותית והמושלמת ביותר.

זמינות גבוהה במיוחד

אנו זמינים לעבודות פוליש בכל מקום בארץ, אף בהתראה קצרה. 

פוליש לדירה מבצעים רק עם המומחים

כיום, לא חסרות חברות המציעות שירותי פוליש לדירה אך לא כל חברה תתחייב לספק לכם תוצאות משביעות רצון ברמה של "טיפטופ שירותי פוליש וניקיון". אם אתם מעוניינים במחיר הוגן ונוח, בשירות אישי, קשוב ואכפתי ובתוצאות לא פחות ממדהימות - נשמח להעמיד לרשותכם את צוות הפוליש המקצועי שלנו בכל עת. 

מעוניינים בהצעת מחיר לפוליש לדירה בעלות אטרקטיבית ביותר? בואו נדבר!

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות