ניקיון אחרי שיפוץ

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

השיפוצים בבית או בעסק הסתיימו? בשעה טובה ומוצלחת! כעת ניתן להתחיל בניקיון החלל מכל שאריות הלכלוך, האבק, הצבע, הרובה, הדבק והפסולת שהצטברו בזמן השיפוץ, כדי שתוכלו להיכנס לנכס המשופץ כשהוא נקי, ריחני ונעים לשהייה. אולם כדי שהניקיון יתבצע באופן יסודי, זריז ויעיל באמת, מומלץ להסתייע בחברת ניקיון לאחר שיפוץ, כדוגמת טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון.

מה זה אומר ניקיון אחרי שיפוץ ומי צריך את זה?

דירה אחרי שיפוץ - לפני הניקיון שלנו
הדירה לאחר הניקיון שלנו

כמה חיכיתם וציפיתם לרגע שבו השיפוצים בביתכם, בדירתכם או בעסק שלכם יסתיימו כבר, ותוכלו להנות מהתוצאה הנאה. אך לפני שתוכלו לעשות זאת, עומדים בפניכם כמה מכשולים קטנים, בדמות שאריות של לכלוך ופסולת שגורמים לנכס שלכם להיראות קצת כאתר בנייה. לכן מומלץ ואף הכרחי להסתייע בחברת ניקיון לאחר שיפוץ, על מנת להיפטר משאריות האבק, כתמי הצבע, הטיח, הרובה וכל התזכורות הפחות רצויות לתקופת השיפוצים שהסתיימה. מאחר ובמרבית המקרים, חומרי הניקוי הביתיים אינם מספיקים לבדם להסרת הלכלוך שנאסף באזור ששופץ, מפאת היותו לכלוך עיקש יותר - הפנייה לחברת ניקיון אחרי שיפוץ היא מתבקשת. כאשר לקוחות פונים אלינו לביצוע ניקיונות אחרי שיפוצים, אנו מגיעים מצוידים בחומרי ניקוי מקצועיים ועוצמתיים, שמאפשרים לנו להתמודד בקלות עם כל ה"מזכרות" הקטנות והבלתי רצויות שנותרו בסביבת הבית או העסק מתקופת השיפוצים, ולהשאיר את השטח נקי באמת, ריחני ונעים - ממש כפי שחלמתם.

מה כולל ניקיון בתים אחרי שיפוץ? 

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ מבצעת ניקיון יסודי של כל המשטחים, הריהוט והכלים הסניטריים בבית, כדי להסיר מהם שאריות אבק, צבע, טיח, רובה, נסורת, וכן הלאה. בין היתר אנו דואגים לניקוי של חלונות ותריסים בתום השיפוצים, גופי תאורה, ארונות, מפסקים, שקעים, פנלים, וכל אזור אחר שהוכתם או התלכלך בזמן העבודות. במידת הצורך, אנו יכולים גם לספק שירות פוליש מקצועי לרצפת הבית, המשרד או הדירה, על מנת "להשיב עטרה ליושנה", ולהעניק לנכס שלכם טאץ' סופי של ניקיון וברק אמיתיים.

כמובן, יש מי שיעדיפו לבצע את הניקיון אחרי השיפוץ בכוחות עצמם. אולם חשוב לזכור כי מדובר בעבודה שעלולה לגזול מכם זמן רב, ולעכב אתכם מאכלוס הדירה, הבית או העסק במועד המתוכנן. זאת בשונה מפנייה לחברת ניקיון אחרי שיפוץ, כדוגמת טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש, שמגיעה עם הידע, הכלים והניסיון המקצועי הנדרש להשלמת המלאכה באופן יעיל, מדויק ובתוך פרק זמן קצר יותר.

ניקיון דירה אחרי שיפוץ מחיר

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מה הזמן הכי טוב לבצע ניקיון אחרי שיפוץ

הזמן הטוב ביותר לביצוע ניקיון אחרי שיפוץ הוא אחרי שעבודות השיפוצים מסתיימות. זאת מאחר וניקיון דירה בזמן השיפוצים נוטה להיות מאתגר יותר, ממושך יותר והרבה פחות יעיל. הגם שכל עוד השיפוץ נמשך, קשה להבטיח שהלכלוך לא יצטבר באזור מחדש עד שהוא יושלם.

כאשר אתם בוחרים להזמין שירות ניקיון אחרי שיפוץ מחברת ניקיון ופוליש מקצועית, ובפרט אם הנכס עדיין לא מאוכלס, אתם נהנים לא רק מתוצאות טובות יותר ועבודה יעילה ומהירה יותר, אלא גם מעלות נמוכה יותר, הנגזרת מכך שקל יותר לנקות נכס ריק.

אנו בחברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, מקפידים מאוד לספק ללקוחותינו ניקיון מקיף ויסודי לאחר שיפוץ. לכן אנחנו ממליצים להזמין את שירות הניקיון עם תום השיפוצים, כשהנכס אינו מאוכלס עדיין.

במסגרת זו, מומלץ ואף הכרחי ברוב המקרים, גם לבצע פוליש לרצפה בכדי להסיר ממנה את כתמי הצבע, הרובה, האבק ולכלוך מסוגים נוספים שנדבקים לאריחים בדרך כלל במהלך השיפוצים.

ניקיון אחרי שיפוץ

האם כדאי לבצע ניקיון אחרי שיפוץ באופן עצמאי?

שיפוצים, כידוע לכל, הם לא עסק זול. לכן יש מי שמתפתים לוותר על שירותי ניקיון מקצועיים לאחר השיפוץ ולהתמודד עם שאריות הלכלוך והבלאגן בבית או בעסק בכוחות עצמם. אולם מדובר בבחירה שנוטה לגזול זמן רב ולהניב תוצאות מאכזבות, בלשון המעטה. אחרי שהשקעתם בשיפוץ, אתם רוצים שהנכס יראה במיטבו, כדי שתוכלו להתגאות בו ולהציגו לראווה לחברים, לבני משפחה או ללקוחות. ניקיון עצמאי של המקום, ללא הציוד המקצועי וחומרי הניקיון התעשייתיים העומדים לרשות חברות ניקיון לאחר שיפוץ, לא רק שיצריך מכם מאמץ אדיר, אלא סביר גם שישאיר אתכם עם כתמים עיקשים ומתסכלים שתתקשו להסיר. הדבר אינו דומה כלל ועיקר לניקיון כללי שגרתי ואם תבחרו להשתמש בחומרי ניקוי אגרסיביים כדי להתמודד עם האתגר, אתם עלולים להסב נזקים חמורים גם למשטחים בנכס וגם לבריאותכם. לכן ההמלצה החד משמעית שלנו, היא להסתייע בשירות ניקיון ופוליש מקצועי לטובת ניקיון אחרי שיפוץ, שכנראה גם תופתעו לגלות כי עלותו נמוכה בהרבה מכפי שציפיתם, ובפרט לאור התועלת המתקבלת. 

מי אנחנו?

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון בהנהלת דרור לוי, היא חברת ניקיון ותיקה ומובילה בישראל, שמתמחה בעבודות ניקיון ופוליש מקצועיות עבור בתים, דירות, משרדים, עסקים ומוסדות בכל הארץ. אנו מספקים שירותי ניקיון אחרי שיפוץ או בניה כבר מזה 25 שנים ולכן ברשותנו ישנם הידע והכלים לביצוע העבודה ברמת גימור מדהימה ובעלות נמוכה להפתיע. אנו זמינים לביצוע ניקיון ופוליש מקצועיים בכל מקום בארץ, ומתחייבים לתוצאות ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר בתחום. 

למה אנחנו? 

כחברת ניקיון לאחר שיפוץ הפועלת בפריסה ארצית כבר 25 שנים, טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש, סיגלה לעצמה שיטות עבודה מתקדמות ויעילות מאוד, המאפשרות לצוותי הניקיון המועסקים בה, לספק ללקוחות ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גימור יוצאת דופן ובמחירים נוחים. אנו מקפידים מאוד על מתן שירות אדיב וקשוב, תוך עמידה בלוחות זמנים, וביצוע ניקיונות יסודיים לשביעות רצונו המלאה של כל אחד מלקוחותינו. 

הבחירה בשירותי ניקיון לאחר שיפוץ מבית טיפטופ שירותי פוליש וניקיון דירות, מבטיחה לכם שתקבלו תמורה מלאה למחיר ששילמתם, בנוסף לאחריות מלאה על התוצאות. אצלנו לא מתפשרים לעולם על:

  • אמינות
  • מקצוענות
  • זמינות גבוהה
  • שימוש בחומרי ניקוי ופוליש איכותיים עם עמידה בתקנים מחמירים
  • מתן שירות אדיב
  • התחייבות לשביעות רצון הלקוח

בין אם מדובר בניקיון אחרי שיפוץ או בניה בדירה או בבית פרטי, צוות הניקיון בטיפטופ, יבצע עבורכם את המלאכה באופן היסודי, היעיל והמקצועי ביותר, כך שתוכל להנות מתוצרי השיפוץ כמו שצריך.

ניקיון דירות ופוליש לרצפות עושים רק עם המקצוענים!

חברת "טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש" מעמידה לרשותכם צוות מקצועי לטובת עבודות ניקיון אחרי שיפוץ בדירה, בבית פרטי במשרד, בחנות או בכל מבנה אחר. בין אם ביצעתם שיפוץ מצומצם ונקודתי מאוד, כדוגמת עבודות צבע, או שהשקעתם בשיפוץ מורכב ומקיף יותר - צוותי הניקיון והפוליש המקצועיים שלנו, ימרקו עבורכם את האזור המשופץ, כך שיראה ממש כמו חדש. 

כאמור, על מנת להסיר כהלכה שאריות לכלוך שנוטות להצטבר במסגרת שיפוצים, ובכללן, טפטופים של צבע, שאריות אבק או סיד, שאריות טיח, רובה, דבקים, וכל חומר אחר שלא אמור להיות חלק מהעיצוב החדש של הנכס - נדרשים כלי עבודה, חומרי ניקיון מקצועיים ולא פחות חשוב מכך - גם ידע ומיומנות בשימוש בהם. 

את כל אלו - אנו מספקים לכם כאשר אנחנו מפנים אליכם צוות ניקיון אחרי שיפוץ. זאת כדי שתוכלו להיכנס לנכס המשופץ ברגל ימין, בהרגשה נפלאה ובידיעה שבחרתם נכון כשהחלטתם להסתייע בנו לביצוע עבודת הניקיון.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד לניקיון אחרי שיפוץ? פנו אלינו לפרטים.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות