ניקיון דירה לאחר צביעה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

שירותי ניקיון מקצועיים לניקיון דירה לאחר צביעה דורשים מיומנות וקשב רב. הכרות עם עולם הצביעה ועבודה עם המכשירים המתאימים היא זו שתביא לתוצאות הטובות ביותר עבורכם ותשלים את מראה הבית המחודש והנקי שלכם, שיהיה מוכן למגורים. במאמר הזה נדגיש את חשיבותו של הניקיון המקצועי לאחר צביעת הדירה ומה כולל שירות זה עבור הלקוחות שלנו. 

מדוע חשוב לנקות את הדירה לאחר צביעה?

עבודות צביעה המתבצעות בביתכם עלולות להותיר סימנים עקשנים על גבי הריצוף, הפנלים, הדלתות, הריהוט שלכם ואפילו על התריסים. הסרת כתמי הצבע הסוררים דורשים מענה מוקדם ככל האפשר ושימוש בחומרים מתאימים שלא יפגמו בעבודת הצבע. ניקיון מקצועי לאחר צביעה יסייע לכם להתמודד בפעם אחת (ואחת ולתמיד) עם כל המקומות החשופים והנסתרים בהם ניתן לראות שאריות וטפטופי צבע. 

מלבד כתמי צבע, נבחין במקרים רבים בהצטברות של אבק סיד וטיח על הרצפה, הרהיטים, השטיחים והחלונות בבית. לכן, ניקיון לאחר צביעה משמעותי גם לבריאות ולמערכת הנשימה שלנו. ניקיון מקצועי יבטיח כי לא נשאף בטעות את האבק, מבלי להיות מודעים לכך. למעשה, ניקיון דירה לאחר צביעה מעניק לכם שני יתרונות משמעותיים: 

  • ניקוי מקצועי של טפטוף צבע תוך שמירה על הקירות הצבועים והריהוט הקיים בדירה.
  • ניקיון יסודי כללי שיבריק את הדירה שלכם ויאפשר נחיתה רכה ונעימה בחזרה הביתה לאחר סיום כל העבודות.
ניקיון דירה לאחר צביעה

מה כוללים שירותי ניקיון לאחר צביעה בטיפטופ?

בחירה בחברת טיפטופ עבור עבודות הניקון שלאחר הצביעה מעניקה לכם מעטפת רחבה של שירותים שתבטיח לכם את הדרך הטובה ביותר מהעברת המפתח למנקה ועד לקבלת הדירה מצוחצחת ונעימה. השירות שלנו כולל את האלמנטים הבאים:

  • ניקיון כלל הריהוט והטקסטיל בבית
  • ניקיון משטחי שיש וחרסינה
  • הברקת כלים סניטריים 
  • ניקיון המרפסת, הדלתות והמשקופים בבית
  • הסרת כתמי צבע, אבק ולכלוך – מהרובה בחיפויים ובריצוף ועד מסילות החלון
  • ביצוע פוליש איכותי להברקת הרצפה 

אז בין אם אתם מחפשים ניקיון לאחר צביעה בלבד או לאחר שיפוץ כולל – בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון תמצאו את כל השירותים תחת קורת גג אחת. 

מדוע לבחור בחברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון?

אם נדרשים לכם שירותי ניקיון מקצועי לאחר צביעת דירה ובמהלך החיפושים אחר חברת הניקיון נתקלתם בסיפורים מרגיזים על עבודה לא מקצועית שהסבה נזק ועוגמת נפש לדיירי הבית, נשמח לספר לכם מעט על האופן בו שירותי הניקיון שלנו מתבלטים ולהרגיע את החששות שלכם. אלו כמה יתרונות מהם נהנים הלקוחות שלנו בבחירה בנו כאנשי המקצוע לעבודה.

ותק וניסיון בשטח

25 שנות ותק בענף שירותי הניקיון והפוליש הם לא עניין של מה בכך. בזכות עבודה מקצועית, לקוחות מרוצים והקפדה יתרה על איכות השירות והתוצאה הסופית, הניסיון שלנו מתורגם ליותר משני עשורים של הצלחה בשטח. 

אנשי מקצוע מתאימים לעבודה

ניקיון דירה דורש מאמץ פיזי לא קטן. בחירה בחברת ניקיון מקצועי תבטיח כי אנשי המקצוע המתאימים יבצעו את העבודה על כל אתגר פיזי שכרוך בהזזת ריהוט, בטיפוס על סולם, בעבודה עם מכשור חשמלי במשקל גבוה ועוד – וכל השירותים הללו ניתנים בפריסה ארצית. 

ציוד מקצועי וחומרי ניקוי איכותיים

כחברת ניקיון מקצועית הפועלת בשטח ומעניקה פתרונות מתקדמים למגוון הלקוחות שלנו, אנו דואגים להתחדש ולהתעדכן בכל הקשור לעולם הניקיון. החל מהמכשור המקצועי והמתקדם ועד עבודה עם החומרים הנכונים והמתאימים ביותר לכל מטרה. כך, אנו מבטיחים תוצאה מיטבית לשביעות רצונם של הלקוחות שלנו.

התמודדות מיטבית עם אתגרים לא צפויים

בזכות הוותק המשמעותי בענף הניקיון והפוליש, למדנו בשטח את האתגרים בכל סוג של עבודה – מניקיון לאחר שיפוץ או צביעה ועד ניקיון משרדים. לכל סוג עבודה דרושה רגישות וגישה מקצועית שתדע להתמודד עם כל אתגר שיגיע בזמן אמת. הניסיון שלנו בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון מעניק לנו את היתרון המשמעותי מול כל אתגר שיקרא בפנינו במהלך העבודה.

איכות ותודעת שירות

25 שנות ניסיון בעבודה מול לקוחות מרוצים לימדה אותנו רבות על חשיבותו של מענה אנושי וקשוב ללקוחותינו. בחירה בחברת ניקיון מקצועית דורשת אמון ותחושת בטחון של שני הצדדים עבור התוצאה הטובה ביותר. אחרי הכל, אתם מפקידים בידינו את מפתחות הבית עם תקווה למצוא אותו במצב טוב פי כמה מהאופן בו עזבתם את הבית עבור עבודת הניקיון.

מחיר משתלם

את שלל היתרונות הללו הלקוחות שלנו מקבלים במחיר משתלם במיוחד וללא יוצא מן הכלל.

אם אתם זקוקים לעזרה בניקיון מקצועי לאחר צביעה או מעוניינים בייעוץ או מידע נוסף לגבי השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו – אנו בטיפטופ, חברת ניקיון ופוליש לדירות נשמח לעמוד לשירותכם! ניתן ליצור קשר במספר הטלפון  055-683-3528 או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם!

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות