ניקיון דירה חדשה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

זקוקים לניקיון דירה חדשה לפני שאתם נכנסים אליה? טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש היא חברה מובילה בתחום הניקיון המספקת שירותי ניקיון דירות חדשות ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נמוכים ונוחים. כחברה הפעילה בענף הניקיון מזה 25 שנים, אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו שירות איכותי, מקצועי, אדיב, ומשתלם מאוד ביחס למחיר השוק לניקיון דירה חדשה.

ניקיון דירה חדשה לפני הכניסה? מי צריך את זה?

בין אם קניתם דירה חדשה מקבלן, דירה יד 2, ובין אם אתם עוברים לדירה חדשה בשכירות או משכירים אותה לאנשים אחרים, בהחלט ייתכן כי אחרי השיפוץ בדירה, הסיוד או עבודות הצבע וביצוע ההובלה - הדירה ובפרט הרצפה, רחוקות מלהיות נקיות. יתרה מכך, לא אחת, אנשים רוכשים דירה חדשה שבפועל היא דירה מיד שניה, שכבר התגוררו בה דיירים. לכן חשוב ואף הכרחי להשקיע בניקיון דירה חדשה, כדי להבטיח שתיכנסו אליה כשהיא היגיינית ונקיה באמת. ניקיון דירות חדשות הוא מתבקש והכרחי לכל מי שמעוניין להיכנס לדירתו ברגל ימין ולהרגיש בה בנוח. כמובן, הדבר חשוב גם כדי שתוכלו להשכיר את הדירה כשהיא נקיה ונעימה, או לחנוך את הדירה כמו שצריך ולהזמין אליה אורחים בביטחון. מענה לצורך זה בדיוק, מוצע לכם אצלנו במסגרת שירותי ניקיון דירה חדשה.

ניקיון דירה חדשה

שירות ניקיון דירות מאפשר לכם להשליט בדירתכם סדר וניקיון לקראת המעבר אליה, ותחושה שאתם נכנסים לנכס שהוא רק שלכם - חדש, ריחני, רענן ונטול שאריות לכלוך שהותירו אחריהם אנשים אחרים ששהו במקום (בין אם כדיירים קודמים ובין אם במסגרת השיפוצים, הבניה או ההובלות). 

ניקיון דירות חדשות לקראת אכלוסן בעזרת חברת ניקיון מקצועית, הוא קריטי לכל מי שמעוניין להיכנס לדירה החדשה או המשופצת בתחושה טובה וללא דאגות מיותרות מאי סטריליות של המקום או לכלוך מיותר שנותר מהמעבר. היות וניקיון דירה חדשה ופוליש לרצפות בדירות חדשות הם בין סוגי העבודות שחברתנו מתמחה בביצוען, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכאשר צוות הניקיון שלנו יצא מדירתכם, היא תהיה מחוטאת, מצוחצחת, ריחנית ונקיה באמת.

ניקיון דירה לפני כניסה מחיר

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

ניקיון דירה חדשה והחשיבות שבבחירת חברת ניקיון מקצועית

בניקיון דירה חדשה, חשוב ביותר להסתייע בחברת ניקיון מקצועית ואמינה. נכון, יש מי שיעדיף לנסות ולחסוך כמה שקלים ולנקות בעצמו. אך זוהי משימה מורכבת ומייגעת מאוד כאשר היא מתבצעת ללא ציוד וחומרים מתאימים. בנוסף, נדרשים גם ניסיון וידע מקצועי לביצוע ניקיון לדירות חדשות באופן יסודי באמת. זאת מאחר ודירה ששופצה זה עתה או שסיימו בה עבודות בניה, תהיה מכוסה בשאריות מהשיפוץ מקצה לקצה. גם צביעת הדירה, סיודה וההובלות, משאירים בנכס לא מעט לכלוך, שחלקו עיקש וקשה לניקוי. ביצוע ניקיון דירה חדשה עצמאית, ללא שואבי אבק עוצמתיים, מכונות פוליש מקצועיות, ציוד וחומרי ניקיון תעשייתיים - תסתיים בסבירות גבוהה במפח נפש, ואף בנזקים לנכס או חלילה לבריאותכם.

חברת טיפטופ שירותי ניקיון ופוליש, מספקת שירותי ניקיון דירות חדשות - הן עבור דירות חדשות מקבלן והן עבור דירות יד שניה לאחר שיפוצים, צביעה או בין דיירים. כל זאת באמצעות חומרי ניקוי טבעיים, תקניים ועוצמתיים ביותר, מכונות פוליש מתקדמות וצוות מקצועי מאוד שידאג להבריק עבורכם את הדירה מבלי לפספס אף פינה. אנו דואגים בין היתר, להסרת שאריות אבק, רובה, צבע, סיד, דבקים, וסוגי לכלוך אחרים שמצטברים סביב ההכנות למעבר לדירה חדשה. הכל, על מנת שתוכלו ליהנות ממעבר חלק עם אפשרות לפתוח דף חדש ונקי.

ההבדל בין עוזרת בית לחברת ניקיון בתים

ניקיון דירה חדשה המתבצע בעזרת עוזרת בית, אינו זהה באיכותו לניקיון דירות חדשות המתבצע באמצעות חברת ניקיון ופוליש מקצועית, וזאת משלושת הטעמים הבאים:

  1. לחברת ניקיון מקצועית המספקת שירותי ניקיון לדירות חדשות, יש ציוד וחומרים מקצועיים שאין לעוזרות בית עצמאיות.
  1. חברת ניקיון מקצועית מעסיקה צוותי ניקיון מנוסים ומקצועיים המוסמכים לבצע מגוון רחב של עבודות ניקיון, כולל עבודות פוליש מקצועיות.

  2. רמת הזמינות של חברת ניקיון המציעה שירותי ניקיון דירה חדשה היא הרבה יותר גבוהה מזו של עוזרת.

בסיכומו של עניין, ניקיון דירה חדשה ובפרט לאחר שיפוצים או עבודות בניה, אינו זהה לניקיון כללי לדירה. כדי שהעבודה תתבצע ביעילות המתבקשת ובתוך פרק זמן סביר, מבלי שתידרשו להתפשר על התוצאה, נחוצים ידע מקצועי, ניסיון רב וציוד מתאים לביצוע הניקיון. את כל אלו תוכלו למצוא אצלנו בחברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, בפריסה ארצית, בזמינות מהיום להיום ובמחיר ללא תחרות.

מי אנחנו?

טיפטופ - שירותי פוליש וניקיון, היא חברה מובילה בתחום הניקיון בישראל, שמספקת כבר קרוב לשלושה עשורים, שירותי ניקיון דירות חדשות, בכל רחבי הארץ. אנו מחויבים לניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק ולמחירים נמוכים ונוחים ביותר, שיפתיעו אתכם בהתחשב בתמורה הנפלאה שתקבלו. צוות הניקיון והפוליש שלנו מבצע באופן מקצועי ואמין גם עבודות ניקיון בדירות חדשות מקבלן וגם זמין לניקיון דירה חדשה מיד שניה, לאחר שיפוץ או עבודות בינוי או לקראת אכלוס.

למה אנחנו? 

מציאת חברת ניקיון דירות חדשות שתספק לכם תמורה ראויה לכספכם כפי שאנחנו בטיפטופ שירותי ניקיון ופוליש מקפידים לספק, היא לא עניין של מה בכך. שביעות הרצון של לקוחותינו מאיכות הניקיון והפוליש המבוצע בדירתם החדשה, וכמובן - גם מהשירות שלנו, הוא קריטי בעינינו. עם הבחירה בשירות ניקיון דירה חדשה מבית טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהפקדתם את דירתכם בידיים מקצועיות ואמינות. אנו מוודאים שכל עבודת ניקיון דירה חדשה שאנו מוזמנים לבצע, תסתיים כשהלקוח מחייך וחש כי הוא עשה את ההחלטה הנכונה כשבחר בנו כדי לנקות לו את הדירה.

ניקיון דירה חדשה זה טיפטופ - שירותי ניקיון ופוליש

זקוקים לשירות ניקיון דירה חדשה ומחפשים חברת ניקיון ופוליש מקצועית, שתותיר את דירתכם החדשה מסודרת, מצוחצחת, נקייה וריחנית? פנו אלינו בהקדם לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות