ניקיון דירה מקבלן

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

רכישת דירה חדשה מקבלן היא ללא ספק מאורע משמח ביותר, אך כזה שכרוך גם בלא מעט פרוצדורות – כשאחת החשובות ביותר שבהן היא ניקיון הדירה. בשונה ממה שנהוג לחשוב, בתום עבודת הבנייה, הדירה אינה נמסרת לדיירים כשהיא נקייה ומצוחצחת. למעשה, דירה חדשה מקבלן לרוב מכילה שאריות של לכלוך עיקש במיוחד, כמו למשל צבע, דבקים, רובה, אבק סמיך ועוד. על מנת לנקות את שאריות הלכלוך הללו, לרוב תצטרכו להיעזר בחברת ניקיון מקצועית – בדיוק כמו חברת הניקיון שלנו, טיפטופ.

טיפטופ היא חברת ניקיון מקצועית, אשר מבצעת בין היתר ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה חדשה מקבלן או ניקיון דירה לפני מעבר. חברתנו תקפיד לבצע את עבודת הניקיון על הצד המקצועי והטוב ביותר, כך שתוכלו להיכנס לדירה כשהיא מבריקה, מבלי שתידרשו לבצע שום עבודת ניקיון או חיטוי בעצמכם. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

איך אנחנו מטפלים בדירות חדשות מקבלן? תהליך הניקיון שלנו:

תהליך העבודה בחברתנו מתבצע באופן מתודי, תוך מתן הדעת גם על האלמנטים הקטנים ביותר בדירה או בבית שאנו מנקים. לפני הכל, נבקש מכם פרטים אודות הדירה – כמו למשל הגודל שלה, האם היא מאוכלסת או ריקה ועוד. לאחר מכן, נרכיב עבורכם צוות מקצועי בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ולתחומי ההתמחות של אנשי הצוות. לבסוף ניגש לביצוע עבודת הניקיון, תוך שאנו מקפידים להבריק כל פריט ואלמנט בחלל הדירה. בין היתר, נבצע ניקיון יסודי לתריסים, לחלונות, למסגרות ואף למסילות שלהם; ניקיון יסודי לפאנלים; חיטוי יסודי של חדרי האמבטיה, השירותים והמטבח; ניקוי של כל הדלתות – כולל המשקופים; ניקוי של המרפסת ועוד. כל עבודות הניקיון בחברתנו מתבצעות באמצעות מכשור מתקדם וחומרי ניקוי טבעיים, תקניים וידידותיים לסביבה ולאדם.

ניקיון דירה חדשה מקבלן

מתי כדאי לבצע ניקיון דירה מקבלן?

כאמור, בתום עבודת הבנייה לרוב יוותרו בדירה לא מעט לכלוכים עיקשים. על אף שניתן לנקות את הלכלוכים הללו גם לאחר המעבר לדירה, ההמלצה היא לבצע את הניקיון כבר בתום הבנייה ועוד לפני המעבר, בשל מספר סיבות: 

ראשית, כאשר הדירה ריקה, ניתן להגיע בקלות לכל פינות החדרים ולבצע ניקיון יסודי יותר. שנית, אם ניכנס לדירה כשהיא עדיין מלוכלכת ונניח בה פרטי ריהוט וחפצים – הם עלולים להתלכלך בעצמם כתוצאה מהאבק והלכלוכים הנוספים שקיימים בבית, ומשימת הניקיון עשויה להפוך למורכבת וארוכה יותר – ומכאן שגם עלותה עשויה להיות גבוהה יותר. שלישית, עבודת ניקיון יסודית ומקיפה לעיתים כרוכה ברעש, ובייחוד כאשר אנשי המקצוע נאלצים להשתמש במכונות או בכלים מקצועיים על מנת להסיר לכלוך עיקש במיוחד. הסיבה הרביעית ואולי החשובה ביותר לביצוע ניקיון דירה לפני מעבר, היא שלכלוכים כמו אבק, שאריות צבע ועוד, עלולים לגרום לתגובה אלרגית או לקוצר נשימה בקרב אנשים מסוימים – עניין אשר יתבטא בחוסר נוחות במקרה הטוב, ואף עלול להשפיע על בריאות האנשים ששוהים בבית במקרה הפחות טוב. מסיבות אלה ועוד, רצוי לבצע ניקיון דירה מקבלן עוד לפני המעבר לדירה החדשה.

חברת ניקיון או עוזרת בית?

לאחר שנתנו את הדעת על הזמן האידיאלי לביצוע ניקיון דירה מקבלן, נותרת השאלה הגדולה ביותר: האם כדאי להיעזר בשירותיה של עוזרת בית או לשכור חברת ניקיון?

על אף שהנטייה של רוב האנשים היא לבחור בעוזרת בית, חשוב להבין כי עוזרות בית לא מחזיקות בהכרח בכל הכלים שיש לחברת ניקיון. למעשה, חברת ניקיון אמינה ומקצועית, אשר עוסקת בתחום כבר שנים רבות, תחזיק לא רק בידע מקצועי נרחב יותר לרוב, אלא גם במכשור ובאביזרי ניקיון מתקדמים, שיאפשרו לה להסיר גם את הלכלוכים הבעייתיים ביותר – וכל זאת מבלי להזיק לרצפות או למשטחים אחרים. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא נושא האחריות. בעוד שרוב עוזרות הבית אינן מתחייבות לאיכות העבודה או מספקות ללקוחותיהן אחריות עליה, בטיפטופ אנו מקפידים לספק אחריות לכל עבודה, על מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה של כל לקוחותינו. לצורך העניין, אנו מפעילים מערך שירות נרחב, אשר נותן מענה לכל הלקוחות שלנו בכל בעיה או צורך שמתעוררים בתהליך. עניין זה מבטיח לא רק את איכות העבודה עצמה, אלא גם מספק לכם שקט נפשי, ומאפשר לכם להתפנות לטפל בדברים אחרים שדורשים את תשומת הלב שלכם.

פוליש - לא רק לרצפות חדשות

בנוסף לעבודת הניקיון שאנו מבצעים בדירה, אנו מציעים לכל לקוחותינו גם שירותי פוליש לרצפות. על אף שנהוג לחשוב כי פוליש מבוצע רק ברצפות ישנות, כדאי לדעת כי מטרתו של הפוליש, בין היתר, היא גם להסיר לכלוכים עיקשים מרצפות חדשות – ובכלל זה כתמי צבע וסיד, אבק סמיך, דבקים, רובה ועוד.

ההתמחות הספציפית שיש לחברתנו בתחום הפוליש, מאפשרת לנו להתאים את סוג הפוליש באופן אידיאלי לכל סוג של מרצפות. התאמה נכונה של סוג הפוליש לסוג המרצפות היא עניין שאין להקל בו ראש, שכן פוליש שאינו מותאם למרצפות, עלול להזיק להן וליצור את התוצאה ההפוכה מזו שאנו מעוניינים בה. 

חברתנו מבצעת את כל סוגי הפוליש, כשהבולטים שבהם הם פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן:

  • פוליש ווקס – פוליש המותאם לרצפות העשויות טרצו או שיש בלבד.
  • פוליש קריסטל – פוליש אשר ידוע גם בכינוי "הברקה קריסטלית", תודות לברק ולמראה הנוצץ שהוא מעניק לרצפות. בשל העובדה שבתהליך הפוליש הזה מוחדרים לרצפות חומרים כימיים, לא ניתן יהיה ליישם אותו על כל סוגי הרצפות.
  • פוליש לרצפת גרניט פורצלן – רצפת גרניט פורצלן היא רצפה שאינה מסוגלת לספוג חומרי פוליש, ועל כן, פוליש זה יתבצע באמצעות מכונה ייעודית שתקרצף את הרצפה ביסודיות, ללא חומרים שומניים או חומרי הברקה.  

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון - מבריקים לכם את הבית

חברתנו, טיפטופ, עוסקת בתחום הניקיון והפוליש כבר מזה 25 שנים. החברה שלנו לא רק מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום הניקיון, אלא גם מקפידה להעביר השתלמויות והדרכות לכל העובדים על בסיס קבוע, על מנת לוודא שאנו תמיד עומדים בחזית הטכנולוגיה והחידושים האחרונים בתחום. אנו מאמינים שרק בדרך זו, אנו יכולים להבטיח את איכות העבודה שלנו ואת שביעות הרצון של לקוחותינו – שהיא נר לרגלנו.

אנו מקפידים לספק ללקוחותינו לא רק עבודה איכותית ומקצועית, אלא גם שירות אדיב ונעים, על מנת שנוכל לתת מענה מלא לכל צורך, רצון, שאלה או בעיה. פרט לכך, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות המקיף ביותר, אנו מאפשרים גם הזמנת עבודת ניקיון בהתראה קצרה, כך שנוכל לספק לכם מענה גם במקרים בלתי מצופים, חריגים או דחופים.

כיוון שאנו מאמינים שעבודת ניקיון הוא עניין הכרחי לכל אדם ובית ולא מותרות, אנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים ושווים לכל כיס, שיאפשרו לכם ליהנות מניקיון מקצועי מבלי שתידרשו להוציא על העניין סכומי עתק.

האכפתיות שלנו כלפי כל לקוחותינו, יחד עם השירות האדיב והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו, הם שממצבים אותנו כחברת הניקיון והפוליש המובילה בישראל כיום.


זקוקים לניקיון דירה מקבלן או לניקיון דירה לפני מעבר? הגעתם למקום הנכון. חברת טיפטופ תשמח לעמוד לרשותכם ולבצע עבורכם ניקיון יסודי, אשר יותיר את הדירה שלכם מצוחצחת ונקייה למשך זמן רב. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכל בכל צרכי הפוליש והניקיון שלכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות