פוליש לגרניט פורצלן

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

רצפות גרניט פורצלן הן ללא ספק בין סוגי הריצוף הפופולאריים ביותר כיום, ולא בכדי. מדובר בריצוף שמתאפיין במראה מרשים, ומשתלב נהדר כמעט בכל בית ובכל עיצוב. עם זאת, בדומה לסוגי מרצפות אחרים, גם מרצפות גרניט פורצלן עשויות לאבד מהיופי שלהן עם הזמן ולהפוך ל"עייפות", דהויות ומלוכלכות. למרבה המזל, כיום קיים פתרון פשוט למצב זה, שלא דורש מאיתנו להחליף את כל המרצפות: ביצוע פוליש לגרניט פורצלן. הפוליש ישווה למרצפות מראה נקי, מבריק וחדש, ויסייע להחזיר אותן ל"ימי הזוהר" שלהן ולשדרג את מראה החדר פלאים.

חברתנו, טיפטופ, עוסקת בתחום הפוליש בכלל ופוליש לגרניט פורצלן בפרט זה כבר שנים רבות, ומעסיקה אנשי מקצוע מיומנים, שיודעים כיצד לבצע את הפוליש באופן המיטבי והנכון ביותר. לפניכם כל מה שצריך לדעת על פוליש לגרניט פורצלן ועלינו.

פוליש לגרניט פורצלן

מהו פוליש לגרניט פורצלן וכיצד הוא מתבצע?

פוליש לגרניט פורצלן הוא פוליש שמתבצע באמצעות מכונית פוליש ייעודית, ללא חומרי הברקה או חומרים שומניים. המכונה מקרצפת את הרצפות באופן יסודי ושוטפת אותן, תוך שימוש בחומרי ניקוי המותאמים באופן המיטבי לגרניט פורצלן, ומותירה את הריצוף חלק, נקי ומבריק.

בשונה מסוגי פוליש אחרים, המתבצעים באמצעות חומרים שומניים או חומרים כימיים המוחדרים לרצפות – כמו למשל פוליש קריסטל לרצפה, פוליש לגרניט פורצלן מתבצע אך ורק באמצעות שטיפה וקרצוף יסודיים של הרצפה, במטרה להסיר את הלכלוך במלואו ולחשוף שכבת מרצפות חדשה ומבריקה.

פוליש לגרניט פורצלן מחירים

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מדוע לא ניתן לבצע פוליש ווקס או פוליש קריסטל לרצפה העשויה גרניט פורצלן?

לקוחות רבים שואלים אותנו: האם ניתן לעשות פוליש לרצפת גרניט פורצלן? אז קודם כל, התשובה היא כן!

על אף השם המטעה שלהן, רצפות העשויות גרניט פורצלן אינן עשויות באמת מסלע הגרניט. במקום זאת, את הרצפות הללו מכינים בתנור, בחום גבוה מאוד, ועל כן, אין להן יכולת לספוג חומרי הברקה או חומרים שומניים. מסיבה זו, פוליש מסוג ווקס או פוליש קריסטל לרצפה לא יתאימו לרצפות כאלה. למעשה, תהליך הפוליש לגרניט פורצלן דומה יותר לעבודת ליטוש מאשר לתהליך פוליש סטנדרטי שמבוצע במרצפות אחרות. 

מדוע חשוב לבחור בחברת פוליש מקצועית?

כפי שניתן לראות, ישנה חשיבות גדולה להתאמת הפוליש לסוג המרצפות, על מנת לוודא שעבודת הפוליש לא רק נעשית בצורה טובה ואיכותית, אלא שהיא גם לא מזיקה למרצפות. בנוסף, חברת פוליש מקצועית תעשה שימוש בחומרים ובכלים איכותיים, שיאפשרו לכם לקבל תוצאות טובות שגם יחזיקו מעמד לזמן ממושך. 

חשוב להבין כי בדומה לסוגים רבים אחרים של עבודות, שאותן יש לבצע בעזרת איש מקצוע או חברה מקצועית, גם פוליש היא עבודה שמכילה לא מעט ניואנסים קטנים שיש לתת עליהם את הדעת. חברת פוליש מקצועית ואיכותית, תדע כיצד להבריק את הרצפות ולהתאים להן את החומרים הנכונים והטובים ביותר, וזאת בשונה מאנשי מקצוע לא מיומנים, שאינם מתמחים בתחום ואינם מחזיקים בכלים המתאימים לעבודות מסוג אלה. לכן, חשוב מאוד שלא להתפשר, ולהיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים לביצוע העבודה. על אף שלעיתים המחיר של אנשי מקצוע אלה יהיה מעט גבוה יותר, בטווח הארוך – השירות שלהם יחסוך לכם לא מעט כסף, שכן הפוליש יתבצע בצורה טובה וללא טעויות שעשויות להותיר את הרצפה שלכם עם נזקים משמעותיים, שלעיתים אף יגיעו למצב שבו תידרשו להחליף את הרצפה כולה.

טיפטופ: החברה המובילה בישראל לשירותי פוליש

חברתנו, טיפטופ, מתמחה בתחומי הניקיון והפוליש זה כבר 25 שנים. בחברתנו עובדים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר עוסקים בתחום שנים רבות ועוברים השתלמויות והדרכות דרך קבע, על מנת לשכלל את עבודתם ולהמשיך להתמקצע יותר ויותר בתחום. 

כאשר אנו ניגשים לביצוע כל עבודת פוליש, אנו עושים זאת תוך מקצועית בלתי מתפשרת, ומתוך רצון אמיתי להעניק לכם את השירות והעבודה הטובים ביותר. זו גם הסיבה לכך שעוד טרם ביצוע העבודה עצמה, אנו בודקים ומעריכים את מצב הרצפות, על מנת להתאים להן את הפוליש הנכון ביותר בהתאם למצבן ולצרכים האינדיבידואליים שלכם.

כאשר אתם נעזרים בשירותינו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומיומנות. שביעות הרצון של לקוחותינו היא נר לרגלינו, ועל כן, מערך שירות הלקוחות הרחב שלנו זמין לכם תמיד, על מנת שנוכל לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בעיה או צורך, ולהעניק לכם את השירות המקיף והטוב ביותר.

מדוע כדאי להיעזר דווקא בנו?

פרט למקצועיות, לניסיון הרחב ולשירות האדיב שאנו מקפידים עליו, חברתנו פועלת בפריסה ארצית, על מנת לספק מענה ללקוחות רבים מכל קצוות הארץ. בנוסף, אנו מקפידים על זמינות גבוהה, על מנת שנוכל להתפנות גם לעבודות דחופות בעת הצורך. אנו מקפידים להגיע ללקוחותינו בזמן, ללא איחורים, ולעשות שימוש בחומרים ובכלים הטובים והמתקדמים ביותר בתחום, מתוך רצון אמיתי לספק ללקוחותינו תוצאות שהן לא פחות ממושלמות. המסירות שלנו לכל עבודה ולכל לקוח, היא ללא ספק אחד האלמנטים שהופכים אותנו לחברת הפוליש המובילה בישראל.

זקוקים לפוליש לגרניט פורצלן או לסוגי פוליש אחרים לרצפה? חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם עבודה מקצועית ואיכותית, במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. לקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות