פוליש לרצפת טרצו

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

בחברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, אנו מבצעים מגוון של סוגי פוליש, ובכלל זה פוליש לרצפת טרצו, כבר מזה 25 שנים. הניסיון עתיר השנים שלנו בתחום, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו תוצאות לא פחות ממבריקות – וכל זאת תוך שמירה על מחירים שווים לכל כיס.

לפניכם כל מה שצריך לדעת על פוליש לרצפת טרצו והאופן שבו אנו מבצעים פוליש זה בחברתנו!

איזה פוליש עושים על רצפת טרצו?

היתרון המשמעותי ביותר של רצפות הטרצו, הוא שתודות לחוזק שלהן, ניתן לבצע בהן גם פוליש ווקס וגם פוליש קריסטל.

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא אחד מסוגי הפוליש הפופולריים ביותר שקיימים כיום, בעיקר תודות למחירו האטרקטיבי. בחברתנו, פוליש ווקס מתבצע במספר שלבים שונים: תחילה, אנשי הצוות המיומנים שלנו יקרצפו את הרצפה באמצעות ציוד וחומרים ייעודיים, במטרה להסיר את הלכלוך והכתמים ולחשוף שכבה מלוטשת, נקייה, בוהקת ויפה יותר. לאחר מכן, נמרח על הרצפות ווקס באמצעות מכונה ייעודית שמכילה גלגל מסתובב, על מנת ששכבת הווקס תימרח ותתקבע על האריחים באופן האחיד והטוב ביותר. הווקס עצמו הוא חומר דמוי שעווה, ולכן הוא לא רק מחליק ומבריק את הרצפות, אלא גם שומר עליהן מפני פגיעות עתידיות כמו למשל שריטות וכתמים. 

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל ידוע גם בכינוי "הברקה קריסטלית", ולא בכדי. מדובר בפוליש שמעניק לרצפות מראה מנצנץ ומבריק במיוחד. בשונה מסוגי פוליש רבים אחרים, בתהליך פוליש זה, חומרי הפוליש דמויי הקריסטלים יוחדרו אל תוך הרצפות ולא יימרחו מעליהן. החדרת חומרי הפוליש אל תוך הרצפות, מבטיחה כי תוצאות הפוליש לא רק יהיו טובות ומרשימות יותר, אלא גם יישמרו לזמן ארוך יותר.

מהן רצפות טרצו?

באופן עקרוני, אריחי טרצו (נקראים גם "בלטות") הם אריחים העשויים מחצץ ובטון לבן, ולעיתים גם מחומרים נוספים – כמו למשל פיגמנטים שונים. האריחים הללו מיוצרים במגוון של גדלים ועוברים תהליך של שיוף, על מנת לחשוף את מרקם אבני החצץ שהם מכילים, שלמעשה מעניק לרצפות את המראה הייחודי שלהן.

על אף שמקורם של אריחי הטרצו הוא ככל הנראה באיטליה, כיום רצפות טרצו הן רצפות פופולריות ביותר בכל רחבי העולם, בדגש על דירות ובתים המעוצבים בסגנון ווינטג' או רטרו. 

פרט למראה הייחודי והמעניין שלהן, רצפות טרצו גם נחשבות לידידותיות ביותר לסביבה כיוון שהן עשויות מחומרים טבעיים בלבד, נחשבות לעמידות מאוד – עניין המאפשר לעשות בהן שימוש למשך זמן רב, ומיוצרות בתהליך של דחיסה – ללא שימוש בשריפה ובחומרי בערה. 

פוליש לצרפת טרצו
רצפת טרצו

מתי מומלץ לחדש את רצפת הטרצו?

באופן עקרוני, מומלץ לבצע פוליש לרצפת טרצו בכל שנתיים-שלוש שנים. עם זאת, בדומה לדברים רבים אחרים בחיים, גם כשהעניין נוגע לפוליש יש להפעיל שיקול דעת ולבצע את הפעולה רק בעת הצורך. פוליש וחידוש הרצפה לרוב יתבצע כאשר רצפות הטרצו יתאפיינו במראה "עייף", ישן ומוזנח יותר. לרוב נוכל להבחין בכתמים, צבע עכור יותר של הרצפות ואף סדקים, שיאותתו לנו שהגיע הזמן לבצע פוליש וחידוש לרצפות. בנוסף, נהוג מאוד לבצע פוליש לאחר שיפוץ, על מנת להסיר את שאריות הצבע, הרובה והדבקים שנותרו על הרצפות.

למה לעשות פוליש בכלל?

הרצפות שקיימות בחדר מסוים, ללא ספק משפיעות מהותית על המראה הכללי שלו. כאשר הרצפות בחדר שחוקות, מלוכלכות ומוזנחות, לרוב החדר כולו ייראה מוזנח. לעומת זאת, רצפות נקיות, מבריקות ובוהקות, לרוב יעניקו לחדר מראה רענן, ויגרמו לו להיראות כחדש או משופץ. מסיבה זו, חשוב מאוד לדאוג לתחזק את הרצפות שבחלל החדר באופן תדיר – בין היתר באמצעות ביצוע פוליש איכותי אחת למספר שנים.

פוליש איכותי לרצפה, כזה שמתבצע על ידי חברה מיומנות ומקצועית – כמו חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון – מבטיח שתוכלו ליהנות ממראה חדש ויפה יותר של הרצפות, וכמו כן גם תוכלו לשמור עליהן לזמן ממושך יותר, כך שלא תיאלצו להחליף את הריצוף, אלא רק לאחר שנים רבות.

למה לבחור בטיפטופ שירותי פוליש וניקיון?

ישנן לא מעט סיבות לבחור בשירותי הפוליש שלנו, אך ריכזנו עבורכם שלוש סיבות עיקריות מדוע לבחור דווקא בנו:

  • מקצועיות – חברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון קיימת כבר 25 שנים, ומתמחה בכל סוגי הפוליש הקיימים כיום בשוק. עניין זה מאפשר לנו להתאים את הפוליש באופן האידיאלי לרצפות שלכם, למצב שלהן ולתקציב שעומד לרשותכם, כך שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר.
  • מחירים – חברתנו מציעה מגוון של שירותי פוליש וניקיון במחירים הוגנים, נוחים ושווים לכל כיס.
  • זמינות גבוהה – כיוון שאנו מבינים שלעיתים המציאות מכתיבה לנו אירועים בלתי מצופים או דחופים, חברתנו מקפידה על זמינות גבוהה במיוחד, גם לעבודות שמתקבלות בהתראה קצרה.

זקוקים לפוליש לרצפת טרצו? אל תתפשרו על עבודה בינונית או על מחירים אסטרונומיים. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות אדיב, אמין ומקצועי, ולספק לכם תוצאות מנצנצות. צרו קשר עוד היום, ונשמח לסייע לכם בכל צרכי הפוליש שלכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות