מחירון פוליש לרצפה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

פוליש הוא מסוג הדברים האלה שלא רק משדרגים את מראה הרצפה, אלא גורמים לחדר כולו להיראות משופץ וחדש יותר. חשוב להבין כי כאשר הרצפה נראית מלוכלכת או מוזנחת, לרוב הדבר ישפיע על מראה החלל כולו – ויגרום לו להיראות ישן ו"עייף". לעומת זאת, מרצפות מנצנצות ומבריקות, יגרמו לכל חלל להיראות יפה ומטופח יותר. לכן, זה לא פלא שעוד לפני כל פעולת שיפוץ אחרת, אנשים רבים מעדיפים לבצע פוליש לרצפה.

מחיר פוליש לרצפה

חברתנו, טיפטופ, היא חברת פוליש וניקיון מקצועית, המחזיקה בוותק של לא פחות מ-25 שנים בתחום. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש תוך התאמה מלאה לסוג המרצפות ולמצבן הספציפי, על מנת להבטיח את איכות העבודה שלנו ואת השמירה על איכות המרצפות לאורך זמן. אז כיצד הפוליש מתבצע, איך נקבע מחיר פוליש לרצפה ומה עוד חשוב לדעת בנושא? לפניכם המדריך השלם.

כמה עולה פוליש לרצפה?

לפניכם מחירון פוליש לרצפה מחיר למטר:

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

אז איזה פוליש מתאים לרצפה שלי?

בטיפטופ, אנו מבצעים כאמור את כל סוגי הפוליש, כאשר העיקריים שבהם הם פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש לרצפת גרניט פורצלן:

  • פוליש ווקס – פוליש ווקס הוא אחד מסוגי הפוליש הפופולריים ביותר כיום, בעיקר תודות למחירו הנמוך ולאפקט המבריק שהוא מספק לרצפות. בחברתנו, פוליש זה מתבצע באופן הבא: תחילה, אנו מקרצפים את הרצפות באופן יסודי, ולאחר מכן, אנו עוברים על הרצפות באמצעות מכונה ייעודית, אשר מורחת עליהן את הווקס באופן אחיד. למרבה הצער, פוליש ווקס אינו מתאים לכל סוגי הרצפות, וניתן לבצע אותו רק על רצפות שיש וטרצו.
  • פוליש קריסטל – פוליש קריסטל הוא אחד מסוגי הפוליש היקרים ביותר כיום, ולא בכדי: פוליש זה ידוע גם בכינוי "הברקה קריסטלית", תודות לאפקט המנצנץ והמבריק שהוא מספק לרצפות, ונחשב לאחד מסוגי הפוליש האיכותיים ביותר שקיימים. הפוליש מתבצע באמצעות החדרת חומרים כימיים ומעין "קריסטלים" לרצפה. מדובר בתהליך מעט אגרסיבי עבור סוגי רצפות מסוימים, כך שגם הוא לא יתאים לכל רצפה, וניתן יהיה ליישם אותו בעיקר על רצפות קרמיקה ופורצלן.
  • פוליש גרניט פורצלן – בשונה ממרצפות אחרות, רצפות גרניט פורצלן אינן יכולות לספוג חומרי פוליש שמנוניים או חומרי הברקה, ולכן, הפוליש ברצפות אלה יתבצע אך ורק באמצעות קרצוף יסודי שלהן. הקרצוף יתבצע באופן ידני, או לחילופין, באמצעות מכונת פוליש ייעודית, ויותיר את הרצפות מבריקות, חלקות ונקיות.

יש לציין כי כל אחד מסוגי הפוליש הללו דורש הבנה מעמיקה וידע נרחב בתחום, ועל כן, על עבודת הפוליש להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בלבד.

מחירון פוליש לרצפה

מה משפיע על המחיר של הפוליש?

מחיר פוליש לרצפה נקבע בדרך כלל בהתבסס על גודל הרצפה ומספר פרמטרים עיקריים נוספים:

  • מצב הרצפה – עוד לפני ביצוע פעולת הפוליש עצמה, יש לנקות את הרצפה באופן יסודי. ככל שהרצפה תהיה מלוכלכת יותר, כך תידרש עבודה רבה יותר של אנשי המקצוע – עניין אשר עשוי להסתכם במחיר פוליש גבוה יותר.
  • סוג הפוליש – לסוגי פוליש שונים יש מחירים שונים. לרוב, פוליש ווקס ייחשב לאחד מסוגי הפוליש הזולים ביותר בשוק, ואילו פוליש קריסטל יתאפיין במחיר גבוה יחסית לסוגי פוליש אחרים.
  • ליטוש – ברצפות ישנות במיוחד, שמכילות סימני שחיקה ושריטות רבות, לרוב תידרש גם עבודת ליטוש, שתעלה את מחיר העבודה כולה.
  • ריהוט – לפני ביצוע הפוליש, יש להזיז מהרצפה פריטי ריהוט ואלמנטים נוספים שעלולים להפריע בביצוע העבודה. על מנת להוזיל את מחיר הפוליש, רצוי להזיז את כל הדברים האלה עוד לפני הגעתם של אנשי המקצוע.

כך תשמרו על הרצפה לאחר ביצוע הפוליש

בדומה לכל דבר אחר בחיים, גם פוליש אינו מחזיק לנצח. עם זאת, באמצעות תחזוקה נכונה, ניתן לשמר את תוצאות הפוליש לזמן ממושך יותר. תחזוקה כזו תכלול שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים ולא בחומרי ניקוי סטנדרטיים – שכן אלה עלולים להזיק לשכבת הפוליש ולהסיר אותה. 

על מנת לשמר את התוצאות של פוליש ווקס, למשל, יש לעשות שימוש בנוזל רצפות ייעודי המכיל ווקס; ועל מנת לשמר את התוצאות של פוליש קריסטל, יש לשטוף את הרצפות באמצעות חומר משמר קריסטל. בנוסף, לאחר ביצוע כל סוג של פוליש, מומלץ שלא לגרור רהיטים כבדים על הרצפה, שכן פעולה זו עלולה להזיק גם לפוליש וגם לרצפה עצמה.

טיפטופ: החברה המובילה בישראל לשירותי פוליש וניקיון

כפי שניתן לראות, פוליש היא עבודה אשר דורשת לא מעט מקצועיות, מיומנות וידע. חברתנו, טיפטופ, היא חברת פוליש וניקיון מקצועית, אשר עוסקת בתחום כבר שנים רבות ומחזיקה בידע רחב במיוחד בתחום, כמו גם בניסיון רב בביצוע כל סוגי הפוליש. 

בחברתנו מועסקים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ובכלל זה צוותי פוליש מקצועיים, אשר מקפידים על ביצוע עבודת פוליש איכותית ויסודית ביותר. אנשי המקצוע בחברתנו עוברים השתלמויות והדרכות על בסיס קבוע, על מנת לעמוד בחזית הטכנולוגיה, להתעדכן בכל החידושים האחרונים בתחום ולספק לכם תוצאות לא פחות ממושלמות – כאלה שיותירו את הרצפות שלכם מבריקות ומנצנצות לאורך זמן.

על מנת שנוכל להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, אנו עובדים בפריסה ארצית, וזמינים גם לעבודות דחופות או לעבודות שאנו מקבלים בהתראה קצרה. את כל אלה, אנו מקפידים לבצע תוך מתן שירות אדיב, יעיל ומהיר, שכן אנו מאמינים שלחוויית השירות יש חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת הפוליש עצמה.

הזמינות הגבוהה שלנו, יחד עם החתירה שלנו למצוינות והשירות האדיב והנעים שאנו מספקים ללקוחותינו, מבטיחים כי כל עבודה שאנו מבצעים, נעשית לשביעות הרצון המלאה של כל אדם שנעזר בשירותינו.

זקוקים לפוליש לרצפה? חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמד לרשותכם בכל צרכי הפוליש והניקיון שלכם, ולספק לכם עבודה מקצועית ואיכותית, במחירים נוחים ותוך מתן שירות אדיב. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות