פוליש לרצפה ישנה

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

פוליש היא ללא ספק פעולה שמחזיקה בכוח עצום לשנות את מראה החדר שלנו פלאים. באמצעות פוליש ניתן לרענן כל חלל, ולגרום לו להיראות חדש או לכל הפחות משופץ. כשהעניין נוגע לחללים ולרצפות ישנות, תוצאות הפוליש בולטות אף הרבה יותר, שכן ההבדל בין רצפה ישנה ומלוכלכת לרצפה נקייה, מבריקה ומלוטשת, הוא זה שמשפיע באופן מהותי על מראה החדר ומשנה אותו מהקצה אל הקצה.

בחברתנו, טיפטופ, אנו מבצעים בין היתר פוליש לרצפה ישנה, תוך שימוש בציוד ובחומרים איכותיים, שיותירו את הרצפות שלכם מלוטשות ומבריקות – וכל זאת במחירים נוחים ושווים לכל כיס. לטובת אלה מבינכם שמעוניינים לדעת מהו פוליש לרצפה ישנה, כיצד הוא מתבצע ומה עוד חשוב לדעת בנושא – ארגנו מדריך מפורט, שנוגע בכל הנקודות האלה ועוד. לגזור ולשמור.

פוליש לרצפה ישנה

מהי רצפה ישנה ומדוע כדאי לבצע בה פוליש?

בדיוק כמו כל מוצר או חומר אחר בחיים, גם הרצפות נוטות להתבלות עם השנים – עניין אשר מתבטא בגוון עכור בעקבות הלכלוך שמצטבר עליהן, בשחיקה, כתמים ועוד. כאשר הרצפות מקבלות מראה כזה, הדבר משפיע אוטומטית על החדר כולו, וגורם לו להיראות מוזנח וישן יותר.

מטרת הפוליש היא לנקות ולשחזר את הרצפות למצבן הקודם, או לכל הפחות למצב טוב מאוד, באמצעות ציוד וחומרים מתקדמים. הפוליש למעשה מחדש את הרצפה, מרענן אותה, משדרג את מראה החדר ואף מגן על הרצפה מפני שריטות ופגמים נוספים, כך שבטווח הארוך, מדובר בפעולה שאף חוסכת לנו כסף – שכן היא מייתרת את הצורך בהחלפת הריצוף, או לכל הפחות מאפשרת לנו לדחות את ההוצאה הזו ככל הניתן.

פוליש לרצפה ישנה מחיר

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

פוליש לרצפה ישנה: אילו סוגי פוליש ניתן לבצע ומה ההבדלים ביניהם?

כיום קיימים מגוון סוגי פוליש לרצפה ישנה, אך הבולטים שבהם הם פוליש ווקס ופוליש קריסטל:

  1. פוליש ווקס – פוליש ווקס הוא פוליש שמתבצע בשני שלבים עיקריים: ראשית, אנשי המקצוע יקרצפו את שכבת הריצוף במטרה להסיר לכלוך וכתמים ולחשוף שכבה מלוטשת ונקייה יותר. לאחר מכן, תתבצע מריחה של ווקס על הרצפות באמצעות מכונה ייעודית המכילה גלגל מסתובב, שלמעשה מאפשרת מריחה אחידה וטובה של הווקס על כל הרצפות. הווקס לא רק יבריק את הרצפות, אלא גם יגן עליהן מפני שריטות, כתמים ונזקים נוספים. היתרון המשמעותי ביותר של פוליש זה הוא שמחירו זול יחסית.
  2. פוליש קריסטל – בשונה מפוליש ווקס, בו אנו למעשה מורחים את הפוליש על הרצפות, בתהליך פוליש הקריסטל נחדיר חומרים כימיים אל תוך הרצפות עצמן, במטרה להבריק אותן ולגרום להן לנצנץ. תהליך הפוליש יתבצע כך שאנשי המקצוע יחדירו לרצפות מעין "קריסטלים" באמצעות סקוץ' מברזל או מכונה ייעודית שתפקידה לקרצף את הרצפה. מדובר בפוליש שנחשב לאחד מסוגי הפוליש הטובים ביותר בשוק, ולא בכדי: התוצאה המתקבלת בסיום התהליך היא רצפה מבריקה ומנצנצת ביותר ומראה רצפות מרשים, וזהו למעשה היתרון המרכזי בסוג הפוליש הזה. 

טיפטופ: חברת הפוליש שתספק לכם תוצאות מבריקות

חברתנו, טיפטופ, היא חברת ניקיון ופוליש אשר עוסקת ומתמחה בתחום מזה כבר 25 שנים. בחברתנו מועסקים אנשי מקצוע מיומנים, אשר מכירים את תחום הפוליש על בוריו ויודעים כיצד להתאים את סוג הפוליש באופן האידיאלי לכל סוג של מרצפות ולמצבן הספציפי, תוך התחשבות במגוון של אלמנטים שונים – ובכלל זה התקציב של לקוחותינו. חשוב להבין כי לא בכל רצפה ישנה ניתן לבצע כל סוג של פוליש, שכן במקרים מסוימים, הפוליש אף עלול לפגוע ברצפה ולגרום לה להתפורר. מסיבה זו, אנו מקפידים להעסיק רק אנשי צוות מנוסים ביותר, ולהמשיך להעביר הדרכות והשתלמויות בחברתנו על בסיס קבוע.

פרט למקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו, אנו גם מקפידים על שירות אדיב ונעים, כיוון שאנו מאמינים שהשירות הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעבודת הליטוש עצמה. על מנת לספק ללקוחותינו את המענה המקיף והאיכותי ביותר, חברתנו פועלת בפריסה ארצית ומקפידה על רמת זמינות גבוהה מאוד, כך שאנו יכולים לתת מענה גם במקרים דחופים או בהתראה קצרה. 

זקוקים לפוליש לרצפה ישנה? חברתנו, טיפטופ, תשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות אדיב ומקצועי, תוך התחשבות בכל הפרמטרים והאלמנטים הנדרשים וביצוע עבודה לא פחות ממושלמת. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בכל צרכי הפוליש שלכם

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות