פוליש לרצפת שיש

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

פוליש הוא מסוג הדברים האלה שאנשים רבים לא נותנים עליהם את הדעת, אך למעשה, ביכולתו לגרום לבית להיראות משופץ, יפה וחדש יותר. הסיבה לכך היא שלעיתים קרובות, מה שמשפיע על מראה החדר באופן המהותי ביותר, הוא דווקא הרצפות הקיימות בו.

בחברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, אנו מתמחים בכל סוגי הפוליש והרצפות, ומחזיקים בניסיון של לא פחות מ-25 שנים בתחום. אנו מקפידים לבצע כל עבודה תוך שימוש בכלים ובחומרים האיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק, במחירים הוגנים ונוחים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על פוליש לרצפת שיש:

מהי רצפת שיש?

שיש הוא מעין סלע גבישי שנוצר ממינרלים כמו סרפנטין, קלציט או דולומיט. במילים אחרות, מדובר באבן טבעית, אשר מתאפיינת בחוזק רב ובעמידות. כאשר מעבדים את השיש, הוא מתאפיין במראה מבריק, יוקרתי ויפה במיוחד, עניין אשר הופך אותו לפופולארי ביותר בעיצוב הבית, בייחוד בבתים המעוצבים בסגנון מודרני. על אף כל היתרונות הללו, לרצפות שיש גם לא מעט חסרונות: ראשית, מחירן יחסית יקר, כך שכאשר אנו נדרשים להחליף אותן, אנו עלולים להידרש לעלויות בלתי מבוטלות. שנית, רצפות שיש הן רגישות יחסית בכל הנוגע לחשיפה לנוזלים, עניין אשר עשוי לגרום להן לצבור לכלוך וכתמים.

מתי מומלץ לחדש את רצפת השיש?

באופן עקרוני, מומלץ לבצע פוליש לרצפת שיש אחת למספר שנים על מנת לרענן את הרצפה ולשמור עליה. עם זאת, כמו בכל עניין אחר בחיים, גם כשזה נוגע לפוליש – מומלץ להפעיל שיקול דעת, ולבצע את הפעולה כשעולה הצורך בה. בדרך כלל, נבצע פוליש לרצפת שיש כאשר נבחין בכתמים עקשניים על הרצפה, צבע עכור, מראה "עייף", או אף לאחר שיפוצים – על מנת להסיר את הרובה, הדבקים, האבק הסמיך והעיקש וכל שאר הלכלוכים שנותרים לאחר השיפוץ.

פוליש – כל היתרונות

לפוליש מגוון של יתרונות, כשהבולט ביותר שבהם הוא המראה שהפוליש מעניק לרצפות. חשוב להבין כי כאשר הרצפות ישנות, מוכתמות וסדוקות, הן יגרמו לכל חלל – גם המשופץ והחדש ביותר – להיראות מוזנח ו"עייף". לעומת זאת, כאשר הרצפות מתהדרות במראה מבריק ומנצנץ, הן לרוב ישפיעו על החלל כולו, ויגרמו לו להיראות טוב יותר באופן אוטומטי. 

פרט למראה של הרצפות, פוליש עשוי לסייע לנו לחסוך בהוצאות על שיפוצים, שכן כאמור, הפוליש לבדו עשוי לשדרג את מראה החדר משמעותית ולייתר את הצורך בפעולות שיפוץ אחרות או נוספות. באופן זה, אנו יכולים לחסוך לא מעט כסף. 

יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות של הפוליש, הוא שכאשר הפוליש מבוצע בצורה נכונה ובידיים מקצועיות ומיומנות, הוא מאפשר לנו להגן על הרצפות ולשמור עליהן לזמן ממושך יותר, כך שאנו לא נדרשים להחליף אותן לעיתים תכופות. בשל העובדה שרצפות שיש מתאפיינות במחיר גבוה יחסית, אין ספק כי מדובר ביתרון מהותי ביותר.

על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הללו, חשוב לוודא שאתם נעזרים בשירותיה של חברת פוליש אמינה, ותיקה ומקצועית, שתדע כיצד להתאים את הפוליש באופן האידיאלי לסוג הרצפה שברשותכם ולמצבה – בדיוק כמו חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון. 

פוליש ווקס

אחד מסוגי הפוליש לרצפת שיש שאנו מבצעים בחברתנו, הוא פוליש ווקס. מדובר בפוליש פופולרי במיוחד, שכן עלותו נמוכה יחסית, והוא מספק לרצפות ברק יפה. פוליש ווקס מתבצע בחברתנו באופן הבא: תחילה, אנו מבצעים ברצפות ליטוש קל עם מכונה ייעודית, במטרה להסיר את הכתמים והלכלוך, ולחשוף שכבה נקייה ואחידה יותר של האריחים. לאחר מכן, אנו מורחים את הווקס על הרצפה באופן אחיד, ולסיום, אנו מברישים שוב את הרצפות עם מכונה, במטרה לקבע את הפוליש על הרצפה. תהליך זה מעניק לרצפות ברק וגורם לצבע שלהן להיראות חי, נקי ויפה יותר.  

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל, הידוע גם בכינוי "הברקה קריסטלית", הוא פוליש שמעניק לרצפות מראה מבריק ומנצנץ במיוחד. בדומה לפוליש ווקס, גם בפוליש זה נתחיל בליטוש קל של הרצפות באמצעות מכונה ייעודית. לאחר מכן, נחדיר לתוך הרצפות חומרי פוליש דמויי קריסטלים מנצנצים, ולסיום, נבריש את הרצפות שוב עם המכונה. בשונה מסוגי פוליש רבים אחרים, בפוליש קריסטל אנו לא מורחים את חומרי הפוליש על הרצפה, אלא ממש מחדירים אותם אליה, ולכן יש לוודא שהעבודה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר מכירים היטב את סוג הפוליש הספציפי הזה ומבצעים אותו על בסיס קבוע.

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון

חברתנו, טיפטופ שירותי פוליש וניקיון, היא חברה שעוסקת בתחומי הפוליש והניקיון כבר מזה מספר לא מבוטל של שנים, ונחשבת לאחת מחברות הפוליש והניקיון הוותיקות ביותר בארץ. אנו מספקים שירותי פוליש וניקיון לכל המגזרים: העסקי, הפרטי והציבורי, ומקפידים לבצע כל עבודה תוך שימוש בטכנולוגיות, בחומרים ובכלים המתקדמים ביותר בשוק כיום.

כל העובדים בחברתנו הם אנשי מקצוע שעוסקים בתחום כבר שנים רבות, ומחזיקים בניסיון וידע רבים, המאפשרים להם לספק ללקוחותינו תוצאות לא פחות ממושלמות. על מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה של כל לקוחותינו, אנו מקפידים לא רק על מקצועיות בלתי מתפשרת, אלא גם על יחס אישי ונעים, וזמינות מלאה גם לעבודות המתקבלות בהתראה קצרה.

זקוקים לפוליש לרצפת שיש? נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם עבודה מבריקה במחירים נוחים. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות