שירותי ניקיון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

שמירה על שגרת ניקיון הבית יכולה להיות משימה לא פשוטה לרבים מאיתנו. גם אם אתם מסתפקים בספונג'ה אחת לשבועיים ופה ושם אבק מהמדפים, גם אתם יודעים כי לשמירה על רמה גבוהה של ניקיון במרחב הביתי והפרטי שלנו השפעות חיוביות רבות. יחד עם זאת, אנו חיים בעולם בו עצם המחשבה על הקדשת זמן לניקיון עשויה להוסיף ללחץ הכללי. מדובר בזמן שלא פעם בא על חשבון זמן האיכות עם המשפחה או החברים. כדי לחסוך זמן יקר שלא יחזור – מומלץ להסתייע באנשי מקצוע. בחירה בשירותי ניקיון לבתים ודירות תאפשר לכם ליהנות מכל הטוב שיש לחיים להציע לכם, במינימום מטלות מעיקות.

שירותי ניקיון

טיפטופ שירותי פוליש וניקיון – נעים להכיר 

אם הגעתם עד כאן בחיפוש אחר החתיכה החסרה בפאזל של מטלות הבית שלכם, הכירו את טיפטופ שירותי ניקיון. לצד ותק של 25 שנים במקצוע, תמצאו תודעת שירות גבוהה, מגוון רחב במיוחד של שירותים ומוניטין חיובי שקשה להתחרות בו. וכל אלו – תחת קורת גג אחת. מעטפת שירותי הניקיון שלנו תעניק לכם את הראש השקט שחיפשתם. 

אילו שירותי ניקיון ניתן למצוא בטיפטופ?

ניקיון בתים ודירות מקצועי הוא תחום שלם שחולש על מגוון עבודות מקצועיות שנועדו להבטיח לך את התוצאה הטובה ביותר. כדי להגיע לרמה הזו, על החברה להתמקצע בניקיון משטחים, טקסטיל, רצפות ואלמנטים רבים נוספים הדורשים ידע ומכשור מתאים. זו בדיוק הסיבה שבחירה בחברה מקצועית לניקיון תהיה אידיאלית למשימה. אז אילו שירותים תמצאו בטיפטופ שירותי ניקיון?

ניקיון אחרי שיפוץ

בשונה מניקיון בתים ודירות שגרתי, שירותי ניקיון לאחר שיפוץ דורשים מכשור ייעודי. לאחר שיפוץ נותר בבית לכלוך עיקש הדורש טיפול אינטנסיבי. פירורי טיח וצבע, נסורת, לכלוך שנדבק לרובה ופוגם במראה הכללי של החיפוי הם רק חלק מהמפגעים שיהיה עלינו לטפל בהם בעדינות ובזהירות. צוות ניקיון מקצועי שעושה שימוש בשטיפה בלחץ, קיטור ומכונות פוליש יבטיח שהבית יחזור אליכם כמו חדש.

פוליש

רצפות מבנים, בעיקר במתחמים הניחנים בתנועה אינטנסיבית, נתונות לשחיקה מהירה. טיפול פוליש תקופתי עם צוות מקצועי מאפשר לשמור את הרצפה נקיה ומבריקה. כדי להבטיח רמת גימור מיטבית ותוצאות יסודיות, אנו עושים שימוש במכונות פוליש מתקדמות וחדשניות ובחומרי הברקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שיתאימו לכל סוגי המשטחים.

שירותי פוליש

ניקוי חלונות ותריסים

גם חלונות ותריסים דורשים מענה מקצועי במובנים רבים. לעיתים קרובות נדרש פירוק החלונות, או גישה לאזורים גבוהים, או מורכבים להגעה ממגוון סיבות אחרות. הצוות המקצועי של טיפטופ שירותי פוליש וניקיון מלווה אתכם בכל משימה ודואג להגיע למקומות הנשכחים והמאתגרים ביותר כדי להבטיח תוצאה מושלמת.

שלושה סיבות טובות לבחור בחברת ניקיון מקצועית על פני עוזרת בית

כחברת שירותי ניקיון מקצועיים, מגיעים אלינו במקרים רבים לקוחות שתוהים אילו שירותים יוכלו לקבל דרכנו, שלא יקבלו דרך עוזרת בית. הנה שלושה יתרונות משמעותיים שלמעשה עושים את כל ההבדל:

מכשור אידיאלי לעבודות ניקיון 

בין אם מדובר בפוליש, שואבי אבק או מכשירים ייעודיים אחרים, חברה מקצועית לניקיון מעמידה לרשות העובדים שלה את המכשור המתאים והתקני לעבודה בטוחה ואיכותית בהתאמה לצרכים שלכם. כך, אין צורך להתפשר על מברשת אבק ודלי עם מים וסבון, כי אתם יודעים שאתם בידיים הטובות ביותר. לצד זה, חברת ניקיון מספקת הדרכה לעובדיה לשימוש נכון ובטוח בכל מכשיר ומכשיר, כך שלכם נותר רק ליהנות מהתוצאה הסופית. 

אספקת חומרי ניקוי 

כאשר מדובר בשכירת עוזר או עוזרת לניקיון הבית, רמת הניקיון תהיה תלויה בחומרי הניקוי שאתם מספקים להם וכמו כן במכשירים שעומדים לרשותכם. מלבד ההוצאה הכספית הכרוכה בכך, אנשים רבים רוכשים חומרים באיכות משתנה ולעיתים, עשויים לגלות שהם כלל לא מתאימים לסוג הניקיון הנדרש. אדם פרטי שמנקה את הבית שלכם יעשה שימוש בחומרים שיהיו לכם בבית.

לעומת זאת, חברת ניקיון מקצועית מציידת את העובדים שלה בחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לעבודה בביתכם, לפי סוג הניקיון הנדרש. כך ניתן להבטיח את שלמות פריטי הריהוט שלכם, הריפוד, הריצוף ועוד. 

מחויבות וזמינות 

ייתכן וכבר שמעתם את זה מבני משפחה או חברים: "העוזרת ביטלה ברגע האחרון", "עוזר הבית החליט שלא משתלם לו להגיע עד אלינו" ומשפטים נוספים שמציפים בעיה גדולה בעבודה עם עוזרי ועוזרות בית בכל מקום. כאשר עבודות הניקיון מוטלות על אדם פרטי, מוטלות עליכם מגבלות רבות. זמינות, גמישות ואירועים בלתי מתוכננים עלולים להותיר אתכם ללא מענה ראוי.

בחירה בחברת שירותי ניקיון מקצועית מבטיחה לכם זמינות והתאמה ללוז שלכם. גם אם עובדי הניקיון הקבועים אינם יכולים להגיע אליכם – עומדת מאחוריהם חברה אמינה וכוח אדם שיכול לחפות על המקרה הנקודתי ולספק לכם מענה מהיר ומיידי.

שירותי ניקיון עושים עם הטובים ביותר

חברת טיפטופ שירותי פוליש וניקיון מזמינה אתכם ליהנות מכל מה שיש לחברה מקצועית וותיקה להציע לבית שלכם. אם אתם רגע אחרי השיפוץ, מנסים לשמור על שגרה מיטיבה ובריאה בבית שלכם, או פשוט מעוניינים בפוליש מרענן וניקיון יסודי לפני אירוע שאתם מארחים בביתכם – הגעתם למקום הנכון. 25 שנים של ניסיון לימדו אותנו כיצד להתמודד מול כל אתגר. כדי שנוכל להעניק לכם את מעטפת השירותים המתאימה ביותר לסוג הניקיון הדרוש לכם, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום!

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות