חברת ניקיון ברמת השרון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

כיום, כשאורח החיים של כולם עמוס מתמיד, משימת ניקיון הבית נעשית מורכבת מתמיד. גם אלו מאיתנו שמצליחים לשמור על שגרת ניקיון סדירה, לרוב אינם מצליחים להגיע לכל הפרטים הקטנים. זו בדיוק הסיבה שמשקי בית רבים בישראל בוחרים כיום להזמין שירותי ניקיון מחברה מקצועית. טיפטופ היא חברת ניקיון ברמת השרון שמציבה רף חדש של איכות בשירותי ניקיון לבעלי בתים.

חברת ניקיון ברמת השרון

מחירון ניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מה כולל המחיר שלנו?

למה כדאי לעבוד עם חברת ניקיון ברמת השרון?

לאורך השנים, הענקנו ערך מוסף אדיר למשפחות בכל אזור המרכז בשלל היבטים. ואכן, ישנן סיבות רבות להסתייע בשירותי חברת ניקיון.

חיסכון אדיר בזמן ואנרגיה

שמירה על ניקיון יסודי בבית עשויה להיות משימה מתישה ומכלת משאבים, בעיקר אם לוח הזמנים שלכם צפוף במיוחד. עבודה עם אנשי מקצוע תאפשר לכם להתפנות למשימות חשובות אחרות ולהשקיע את הכוחות שלכם בזמן איכות מעשיר עם המשפחה.

חברת ניקיון ברמת השרון

תוצאות מקצועיות יותר

לחברות שירותי ניקיון מקצועיות יש את הכישורים, הכלים והציוד הנדרשים כדי לספק שירותי ניקיון באיכות גבוהה ועם גימור ברמה שקשה מאוד להשיג באמצעים ביתיים. בנוסף, הצוות יוכל להגיע גם לנקודות לא נגישות ולהבטיח תוצאות יסודיות.

שיפור איכות האוויר

שמירה על סביבה נקיה אינה תורמת רק למצב הרוח ולתדמית הבית שלכם. היא עשויה לשפר משמעותית את בריאות דיירי הבית. חלל נקי מאבק, אלרגנים ומזהמים אחרים יציע אוויר איכותי יותר ומפחית את הסיכון לבעיות נשימה.

מעוניינים ללמוד עוד על מגוון השירותים של טיפטופ? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כאן עוד היום ונחזור אליכם בהקדם.

מהו שירות ניקיון דירות?

חברות ניקיון מקצועיות מציעות מענה מקיף ומעמיק בהרבה מזה שתוכלו לקבל עם עובד ניקיון פרטי ובוודאי יותר מהניקיון שתצליחו לבצע בעצמכם. מעבר לעובדה שחברות אלו מביאות עמן ניסיון מקצועי מקיף בניקיון בתים, הן לרוב מנוסות גם בניקיון חללים ציבוריים ומרחבי ייצור ותעשייה. משמעות הדבר היא שהן מיישמות טכניקות מעמיקות ומקצועיות יותר תוך שימוש בציוד ייחודי, צוות מקצועי וחומרים תעשייתיים. אלו מספקים ניקוי עמוק יותר ופתרון ייעודי לאלמנטים בבית שלרוב איננו יודעים כיצד לטפל בהם כראוי כמו וילונות או ריפוד. טיפטופ פועלת בכל הכלים שעומדים לרשותה על מנת לפתח תוכנית ניקיון מותאמת אישית העונה על הצרכים והתקציב הספציפיים שלכם.

מהו שירות פוליש?

מעבר לשירותי הניקיון הסטנדרטיים, חברת ניקיון ברמת השרון תאפשר לכם לרוב לקבל גם שירותי פוליש. מדובר בשירות שלעתים קרובות עושה הבדל משמעותי בנראות הבית ומציע גימור שקשה מאוד להגיע אליו באמצעי ניקוי סטנדרטיים. שירות הפוליש שמותאם לרצפות שלכם יעניק את הברק והיופי לאריחים ויגרום לרצפה להיראות כחדשה. באמצעות מכונות מיוחדות וחומרים בעלי אפקט הברקה עוצמתי, ניתן להסיר לכלוך, כתמים ושריטות מהרצפה, להעניק לה גימור מבריק ולהגן עליה מפני בלאי עתידי.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות