חברת ניקיון בהוד השרון

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

אם נודה על האמת, כשזה מגיע לניקיון הבית, כנראה שאם הייתה לנו בחירה בעניין רובנו היינו מוותרים לגמרי על התענוג. החדשות הטובות הן שלמעשה יש לכם בחירה. כיום יותר מתמיד שירותי ניקיון מקצועיים זמינים עבורך בתמחור גמיש ועם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר. טיפטופ, חברת ניקיון בהוד השרון, מספקת מענה מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות מהבית שלכם כמו שתמיד רצית במינימום מאמץ. בין אם נדרשים לכם שירותי פוליש, או סיוע מקצועי מקיף לאחר שיפוצים, אנו הכתובת האידיאלית שלכם לכל משימה. זוהי הזדמנות נהדרת להעניק לבית שלכם מגע מרענן ולחדש את המראה שלו באופן דרמטי.

כמה עולים שירותי הניקיון שלנו?

אנו מבינים שלכל בית מאפיינים ייחודיים ועושים כל שביכולתנו כדי לאפיין עבורך שירות ניקיון שיתאים ליכולות הכלכליות והצרכים של הבית שלכם כאחד. התמחור נקבע בהתאם לגודל הבית והמשימות הנדרשות לניקיון הבית. 

מחירון ניקיון דירות

מספר חדרים מחיר
דירת 2 חדרים החל מ-899₪
דירת 3 חדרים החל מ-999₪
דירת 4 חדרים החל מ- 1,199₪
דירת 5 חדרים החל מ- 1,399₪

מחירון פוליש

סוג הפוליש מחיר למטר
פוליש קריסטל 22₪
פוליש ווקס 20₪
פוליש לגרניט פורצלן 12₪

מה כולל המחיר שלנו?

נשמח לסייע גם לכם ליהנות מסביבת מגורים נעימה, נקיה ובריאה יותר. הצוות שלנו זמין עבורך בכל עת ומחויב להעניק לכם תוצאות באיכות ללא תחרות. רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד הכוללת את כל השירותים הנדרשים עבורך? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

אילו שירותי ניקיון ניתן לקבל מחברת ניקיון בהוד השרון?

חברה מקצועית ואמינה חייבת להציע ללקוחותיה טווח רחב של שירותים שיספק מענה לכל הצרכים ולכל החללים והפריטים בבית. זוהי הסיבה שטיפטופ מקפידה לגייס אנשי מקצוע מיומנים מכל קצות הקשת של עולמות הניקיון ולהכשיר את הצוות שלה במגמות החדשניות ביותר בתחום. במסגרת שיתוף הפעולה בינינו, נוכל להעניק לכם מגוון רחב של שירותי ניקיון. לדוגמא:

  • שירותי פוליש והברקה של רצפות
  • ניקוי חלונות ותריסים
  • ניקוי רובה
  • ניקוי שטיחים וריפוד
  • הסרת כתמים קשים מרהיטים
  • ניקוי וילונות ומגוון פריטי טקסטיל נוספים

     כשנסיים את העבודה, יחכה לכם בית מצוחצח ומזמין.

כיצד מתבצע ניקיון בתים לאחר שיפוץ?

לאחר ביצוע עבודות שיפוץ בבית, נשאר לכלוך הדורש לא פעם התערבות מקצועית. האבק עשוי להגיע לכל מקום וחומרי בניין רבים בהם נעשה שימוש עשוי להשאיר שאריות שיהיה קשה מאוד להיפטר מהן באמצעים מקצועיים. הצוות של טיפטופ יאפשר לכם להסיר את הטרחה הזו מהראש לאחר תהליך השיפוץ המפרך ולהיכנס אל בית נעים.

הצוות יתחיל בהסרת כל האבק והפסולת שהצטברו במהלך תהליך השיפוץ. באמצעות מכונות שטיפה, שואבים וציוד מיוחד נוסף, נגיע לכל נקודה בבית ונבטיח הסרה מעמיקה של הלכלוך.

לאחר הסרת האבק והפסולת, צוות הניקיון ימשיך בניקוי משטחים כמו קירות, רצפות, שולחנות ומשטחי עבודה. לכל אורך התהליך, ייעשה שימוש בחומרי ניקיון עוצמתיים שמאפשרים לטפל גם בלכלוכים הקשים ביותר. אנו מקדישים תשומת לב מעמיקה גם לחלונות, כלים סניטריים וכל פריטי הטקסטיל בבית כדי להבטיח שריחות לא נעימים, אבק וכתמים לא יפגעו בפריטים העדינים שלכם וכדי להבטיח אוויר נקי ונעים.

מי אנחנו?

הקמנו את טיפטופ על מנת להעניק ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד פתרונות ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר במודל ותמחור המותאמים לצרכים והדרישות שלהם באופן מדויק. עם צוות מיומן ובעל ניסיון רב שנים, ציוד חדשני וחומרים באיכות הגבוהה ביותר, אנו מממשים את המחויבות שלנו לסטנדרטים חסרי תקדים בתחום שירותי הניקיון. 

אנו מקפידים על שימוש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה השומרים על בריאות כל דיירי הבית ומקפידים על טווח מחירים גמיש שיאפשר לכם להתאים את השירותים לכל תקציב. יתרונות אלו לצד החתירה שלנו לחדשנות מתמדת, מאפשרים לכם ליהנות משירותי ניקיון ברף איכות שטרם יצא לכם לחוות.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות