טיפים לבחירת חברת שיפוצים וחברה לניקיון לאחר השיפוץ

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה!
שגיאה!

שיפוץ נכס הוא פרויקט מורכב במיוחד, וכזה שמייצר לצד רמת הציפיות הגבוהה גם לא מעט חששות. אין כמעט אדם שלא נחשף לסיפורים על קבלני שיפוצים שהבטיחו המון אבל קיימו מעט, על פרויקטים שהתארכו הרבה מעבר ללו"ז הראשוני, על פערים ממשיים בין התוכניות לתוצאות ועוד מקרים שהסתיימו בעוגמת נפש. בהתאם חשוב מאוד לבחור נכון את חברת השיפוצים, ובאופן דומה להקדיש תשומת לב לבחירת חברה מקצועית שתבצע ניקיון אחרי שהשיפוץ עצמו מושלם.

ניסיון

גם תחום השיפוצים וגם תחום הניקיון הם כאלה שעבודה מקצועית בהם מבוססת במידה רבה על ניסיון. כשהעובדים בחברת השיפוצים הם אנשי מקצוע ותיקים, הם יודעים לבחור נכון את המענה האופטימלי לכל צורך, להתמודד היטב עם כל תרחיש כולל בלת"מים שונים שצצים תוך כדי עבודה, ובאופן כללי מספקים מקסימום תועלת. בנוסף, הוותק עצמו - גם של חברת שיפוצים וגם של חברת ניקיון - מעיד על שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, כך שאפשר לבחור בחברות האלה בראש שקט.

חוזה מסודר ומפורט

דגש חשוב נוסף בבחירת חברת שיפוצים הוא המוכנות שלה לספק חוזה מפורט וכמובן חתום. הסתפקות בהבטחות בעל-פה עלולה להוביל לאי הבנות, התנערות מהתחייבויות ותוצאות עגומות לשיפוץ. לעומת זאת כשיש חוזה מסודר, שבו נכתב בבירור מה כולל השיפוץ, מהם לוחות הזמנים לביצוע העבודות השונות, בעזרת אילו חומרים יתבצע כל חלק בשיפוץ וכו', וההסכם חתום, ניתן להעריך ברמה גבוהה מאוד של ודאות שכל ההבטחות יקוימו והנכס יזכה לשדרוג הרצוי.

חברה שמבצעת שיפוצים בכל הארץ מזה שנים רבות ממילא מתכוונת למלא את ההתחייבויות שלקחה על עצמה, ולכן הסכם מפורט וחתום הוא חלק בלתי נפרד מהשירות. לעומת זאת קבלן שלא מתכוון לקיים את הבטחותיו יתחמק עם שלל תירוצים, שעשויים להיות יצירתיים, וחשוב לא להיכנע לכך.

קשב מלא אליכם

מרכיב הכרחי נוסף בשיפוץ שיהפוך את הדירה או המשרד ליפים באמת ולהכי פרקטיים שרק אפשר הוא קשב מלא לכל לקוח ולקוחה. יופי הוא כמובן עניין של טעם, ולכל חלל מתאימה אסתטיות אחרת, וגם הפן הפרקטי מחייב התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים בכל חלל - שאותם רק אתם יודעים. בהתאם מומלץ להתרשם ממידת הקשב של כל קבלן שיפוצים ולשקלל את הרושם בהחלטה הסופית.

זמינות

במקרים רבים ההחלטה לצאת לדרך נדחית כמה וכמה פעמים, גם בגלל החששות הטבעיים וגם בגלל אילוצים שונים. כשכבר בוחרים לממש את הרצון לחדש את הנכס, רצוי כמובן שהעבודות יתחילו להתבצע ללא עיכובים נוספים - ולכם גם רמת הזמינות של כל חברת שיפוצים היא קריטריון בבחירה הנכונה. באופן דומה מומלץ לבחור חברות ניקיון שיכולות להתפנות להשלמת המלאכה, כלומר הניקיון שאחרי השיפוץ, גם בהתראה קצרה - כך שלא משנה מתי יושלמו השינויים בדירה או במשרד, הניקיון יתבצע מיד לאחר מכן ואתם תוכלו ליהנות מהתוצאות.

כשאתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון - טיפטופ שירותי פוליש ניקיון

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון / פוליש לדירה או לבית, בראש שקט ועם שירות מקצועי, אדיב ומסור שמבטיח את שביעות רצונכם המלאה מתוצאות העבודה – טיפטופ ניקיון זו הבחירה הנכונה עבורכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - צרו עמנו קשר בהקדם!

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם! או חייגו עכשיו: 055-683-3528

תודה רבה!
שגיאה! בדקו שמילאתם את כל השדות